JasmijnNickname 17

  • 13 January 2022
  • 17 reacties
  • 162 × bekeken

Reputatie 1
Badge +4

Hoihoi,

Ik ben Jasmijn (nickname) en ik ben bijna 17 jaar. Ik doe een grafische opleiding. Ik ben graag creatief bezig , zoals tekenen en aqarellen. Ook vind ik het leuk om te bakken, spelletjes te spelen en kleding te maken.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

17 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey Jasmijn, leuk dat je er bent!

Welke opleiding volg je precies? Heb je misschien afbeeldingen wat je allemaal tekent/aquarelt/?

Wat bak je het liefst? En welke spellen speel je vaak?

Reputatie 1
Badge +4

Ik doe grafisch vormgever in Utrecht.  Dit blad had ik vorige week gemaakt. Ik vind het heel leuk om bladeren en planten te aquarellen. Ik bak het liefst lekkere taarten zoals Cheesecake. Ik doe vaak het spel Qwixx dat is een dobbelspel en ik vind het leuk om Hay Day de te spelen.

 
Teken/ schilder jij ook of heb je andere hobby’s?

Reputatie 4
Badge +9

Hoihoi,

Ik ben Jasmijn (nickname) en ik ben bijna 17 jaar. Ik doe een grafische opleiding. Ik ben graag creatief bezig , zoals tekenen en aqarellen. Ook vind ik het leuk om te bakken, spelletjes te spelen en kleding te maken.

Hi Jasmijn,

Toffe opleiding lijkt mij dat, jammer dat ik zo een kluns ben met tekenen😅 

Qwixx ken ik wel van naam, ik heb sinds kort het dobbelspel Clever en Dubbel zo Clever gespeeld en is echt wel een aanrader, mocht je een dobbelspel nog zoeken.

Ben je ook zo gek op Sachertorte (chocolade)? Daarmee zou je mij blij kunnen maken😋

Welkom Jasmijn! 

Leuk dat je je voorstelt! :blush:

Gaaf die aquarel tekening van planten! Ik vind dat echt zo’n leuke style! :hugging: Leuk dat je je hobby’s met je opleiding kunt combineren! 

Reputatie 1
Badge +4

Hoihoi,

Ik ben Jasmijn (nickname) en ik ben bijna 17 jaar. Ik doe een grafische opleiding. Ik ben graag creatief bezig , zoals tekenen en aqarellen. Ook vind ik het leuk om te bakken, spelletjes te spelen en kleding te maken.

Hi Jasmijn,

Toffe opleiding lijkt mij dat, jammer dat ik zo een kluns ben met tekenen😅 

Qwixx ken ik wel van naam, ik heb sinds kort het dobbelspel Clever en Dubbel zo Clever gespeeld en is echt wel een aanrader, mocht je een dobbelspel nog zoeken.

Ben je ook zo gek op Sachertorte (chocolade)? Daarmee zou je mij blij kunnen maken😋

Clever ken ik niet, net even opgezocht lijkt mij een super leuk spel! Bedankt voor de aanrader.

Ik hou zelf niet van chocolade taarten, want ik vind dat best machtig.

 

Hi Jasmijn,

Wow kleding maken, dat klinkt wel erg tof! Maak je dan je eigen kleding? En wat voor soort kleding maak je dan? T-shirts, broeken, sokken, mutsen haha? Ben benieuwd! 

Jouw bovenstaande tekening is ook echt prachtig! Hoe lang teken je al? :herb:

Reputatie 1
Badge +4

Hi Jasmijn,

Wow kleding maken, dat klinkt wel erg tof! Maak je dan je eigen kleding? En wat voor soort kleding maak je dan? T-shirts, broeken, sokken, mutsen haha? Ben benieuwd! 

Jouw bovenstaande tekening is ook echt prachtig! Hoe lang teken je al? :herb:

Ik maak broeken (flairtpants) en bloesjes. Vanalles wat ik leuk vind. Dankjewel! Ik teken mijn hele leven al : )

@JasmijnNickname 

Flairpants en bloesjes: leuke combi! Ik draag zelf ook graag flairpants... zitten zo lekker!! Van welke stoffen maak je deze kledingstukken zoal? 

Wow je hele leven teken je al! Dat is zeker wel te zien... knap hoor!! 

Reputatie 1
Badge +4

@JasmijnNickname

Flairpants en bloesjes: leuke combi! Ik draag zelf ook graag flairpants... zitten zo lekker!! Van welke stoffen maak je deze kledingstukken zoal? 

Wow je hele leven teken je al! Dat is zeker wel te zien... knap hoor!! 

Jaa! Ik vind ze ook zo lekker zitten. Ik heb 3 met rib stof    En een paar met een lekker zacht stofje. Dankjee 

Reputatie 3
Badge +2

Ik doe grafisch vormgever in Utrecht.  Dit blad had ik vorige week gemaakt. Ik vind het heel leuk om bladeren en planten te aquarellen. Ik bak het liefst lekkere taarten zoals Cheesecake. Ik doe vaak het spel Qwixx dat is een dobbelspel en ik vind het leuk om Hay Day de te spelen.

 
Teken/ schilder jij ook of heb je andere hobby’s?

Wauw echt mooi!! Naast de bladeren en planten aquarel je ook andere dingen? Ik heb tijdens mijn opleiding veel getekend, met name plattegronden, aanzichten en 3D tekeningen. Na de opleiding heb ik niet meer zo veel getekend. Maar lijkt mij wel weer leuk om het op te pakken. Soms maak ik af en toe een moodboard. Verder houd ik van lezen, series kijken en fotografeer ik voornamelijk als ik aan het wandelen ben. Dit kan dus van alles zijn; zonsopkomst, de natuur of de hand :dog2:

Cheesecake is lekker! Maar ook wel echt machtig. Ik heb paar weken geleden nog een Japanse cheesecake gemaakt. Dat is de fluffy variant. Was ook erg lekker haha:grinning:

 

Ik ken Qwixx niet, maar ken veel spellen eigenlijk niet. Hay Day heb ik ook echt een hele tijd gespeeld. Na een tijdje wordt het een beetje verslavend :flushed:

 

 

 

 

Welkom Jasmijn!

Leuk dat je van tekenen houdt, ik vind dat ook erg leuk om te doen :)

Reputatie 1
Badge +4

Ik doe grafisch vormgever in Utrecht.  Dit blad had ik vorige week gemaakt. Ik vind het heel leuk om bladeren en planten te aquarellen. Ik bak het liefst lekkere taarten zoals Cheesecake. Ik doe vaak het spel Qwixx dat is een dobbelspel en ik vind het leuk om Hay Day de te spelen.

 
Teken/ schilder jij ook of heb je andere hobby’s?

Wauw echt mooi!! Naast de bladeren en planten aquarel je ook andere dingen? Ik heb tijdens mijn opleiding veel getekend, met name plattegronden, aanzichten en 3D tekeningen. Na de opleiding heb ik niet meer zo veel getekend. Maar lijkt mij wel weer leuk om het op te pakken. Soms maak ik af en toe een moodboard. Verder houd ik van lezen, series kijken en fotografeer ik voornamelijk als ik aan het wandelen ben. Dit kan dus van alles zijn; zonsopkomst, de natuur of de hand :dog2:

Cheesecake is lekker! Maar ook wel echt machtig. Ik heb paar weken geleden nog een Japanse cheesecake gemaakt. Dat is de fluffy variant. Was ook erg lekker haha:grinning:

 

Ik ken Qwixx niet, maar ken veel spellen eigenlijk niet. Hay Day heb ik ook echt een hele tijd gespeeld. Na een tijdje wordt het een beetje verslavend :flushed:

 

 

 

Dankjewel!! Ik aquarelleer heel veel dingen, wat ik leuk vind ik maak ook kaarten en daar zijn ook een paar met aquarell gemaakt. Ik kan ook brushletteren en handletteren (letters schrijven en verschillende stylen en met een soort kwastje om het dik dun effect te krijgen). Super leuk dat je ook een opleiding deed met tekenen! In mijn opleidingen moet ik ook moodboard maken, dat vind ik altijd leuk om te doen! Super leuk dat je ook fotografeerd! Wat voor camera heb je, want ik heb ook een camera, maar ik ben er nog niet heel goed in. Japanse cheesecake heb ik nog nooit gemaakt en gegeten. Ik ga hem denk ik ook binnen kort maken 🙂  Ik speel Hay Day al best lang met mijn oma dus dan is het altijd gezellig ☺️

 

 

Reputatie 3
Badge +2

@JasmijnNickname Oh echt leuk! Lekker creatief bezig :grinning:

Ik vond de moodboards maken, bij mijn opleiding, ook altijd leuk. De plaatjes bij elkaar verzamelen en de compositie bedenken. 

Ik gebruik op dit moment mijn iPhone. Ik heb geen (spiegelreflex)camera. Ik wil het wel, maar ze zijn best prijzig als je een goede wilt. Ik heb paar terug wel een camera geleend, maar ik vond het destijds best zwaar en je mobiel kan je makkelijk meenemen. Ik heb deze foto gemaakt met mijn mobiel. :grin: 

 

Japanse Cheesecake is echt lekker, maar kost wat extra tijd met bakken etc. Was niet zoals een cake in de oven stoppen haha.

Ik heb HayDay ook een tijdje met mijn nicht gespeeld. Dan hielpen wij elkaar haha

Reputatie 1
Badge +4

@JasmijnNickname Oh echt leuk! Lekker creatief bezig :grinning:

Ik vond de moodboards maken, bij mijn opleiding, ook altijd leuk. De plaatjes bij elkaar verzamelen en de compositie bedenken. 

Ik gebruik op dit moment mijn iPhone. Ik heb geen (spiegelreflex)camera. Ik wil het wel, maar ze zijn best prijzig als je een goede wilt. Ik heb paar terug wel een camera geleend, maar ik vond het destijds best zwaar en je mobiel kan je makkelijk meenemen. Ik heb deze foto gemaakt met mijn mobiel. :grin: 

 

Japanse Cheesecake is echt lekker, maar kost wat extra tijd met bakken etc. Was niet zoals een cake in de oven stoppen haha.

Ik heb HayDay ook een tijdje met mijn nicht gespeeld. Dan hielpen wij elkaar haha

Wow die foto is echt goed gelukt! Ja, klopt camara’s zijn echt duur ik heb hem op marktplaats gekocht Nikon D60. 

Reputatie 3
Badge +2

@JasmijnNickname 

Ohja dat kan ook! Was jouw camera al enige tijd gebruikt of vrij nieuw?

 

Reputatie 1
Badge +4

@JasmijnNickname

Ohja dat kan ook! Was jouw camera al enige tijd gebruikt of vrij nieuw?

 

Hij was 7 jaar gebruikt, maar goed onderhouden. Ik heb die camera een jaartje.

Reputatie 3
Badge +2

@JasmijnNickname

Ohja dat kan ook! Was jouw camera al enige tijd gebruikt of vrij nieuw?

 

Hij was 7 jaar gebruikt, maar goed onderhouden. Ik heb die camera een jaartje.

Ohja als die goed is onderhouden en hij werkt nog gewoon, waarom ook niet:wink:  Dan kan je inderdaad beter op een tweedehandse camera oefenen en dan daarna eventueel een nieuwe kopen