Max 20 omgeving Lelystad

  • 13 January 2022
  • 8 reacties
  • 140 × bekeken

Badge
  • Contributer
  • 1 reactie

Hoi,

Ik ben Max, ik ben 20 en ik woon in Lelystad. Ik studeer chemie in Utrecht en hoop hier dit jaar ook een kamer te vinden. 

In mijn vrije tijd speel ik graag spelletjes, zowel op de computer als bordspellen. Ik speel ook cello van klassiek tot pop. Daarnaast lees ik graag Engelse klassiekers en soms wat filosofie hoewel ik merk dat ik hier steeds minder tijd voor heb.

 

Ik kijk ernaar uit om jullie allemaal te ontmoeten.

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Hoi Max, welkom!

Ik lees zelf ook graag. Wat is je favoriete Engelse klassieker?

Reputatie 7
Badge +12

Hii, welkom! 

Reputatie 3
Badge +4

 

Even voorstellen,

Hallo ik ben Alain, ik ben 20 jaar oud en woon in de buurt van Rotterdam, ben sinds gisteren nieuw hier.

Ik hou van paardrijden maar ik bespeel ook graag de gitaar of de drums van veel verschillende muziek smaken maar vooral rock muziek en anders vermaak ik mij wel met Netflix of Disney plus of mijn ps4.

Ik ben een grote fan van het auto racen en sleutel zelf ook graag aan mijn eigen auto.

 

ben nu al benieuwd naar de mensen met de zelfde interesses😁

 

Badge

Hoi Max, welkom!

Ik lees zelf ook graag. Wat is je favoriete Engelse klassieker?

Dat is een goede vraag. Ik denk Fahrenheit 451. Kort, maar krachtig en relevant. Richting het einde van het boek is er ook een gesprek die een positieve vingerafdruk in mijn brein heeft achtergelaten. 

 

Ben nu bezig met Don Quixote. Is oorspronkelijk niet Engels, maar toch wel een klassieker. Hoewel die leuk is kom ik er wat moeilijk in. Het is echt een heel oud boek en dat merk je wel echt. 

 

Wat is jouw favoriete? Ik heb een lijstje met wat ik nog moet lezen dus als je suggesties heb hoor ik het graag.

Reputatie 3
Badge +2

Hey Max, leuk dat je er bent!:grinning:

Reputatie 1
Badge +3

Hoi Max, welkom!

Ik lees zelf ook graag. Wat is je favoriete Engelse klassieker?

Dat is een goede vraag. Ik denk Fahrenheit 451. Kort, maar krachtig en relevant. Richting het einde van het boek is er ook een gesprek die een positieve vingerafdruk in mijn brein heeft achtergelaten. 

 

Ben nu bezig met Don Quixote. Is oorspronkelijk niet Engels, maar toch wel een klassieker. Hoewel die leuk is kom ik er wat moeilijk in. Het is echt een heel oud boek en dat merk je wel echt. 

 

Wat is jouw favoriete? Ik heb een lijstje met wat ik nog moet lezen dus als je suggesties heb hoor ik het graag.

Fahrenheit 451 moet ik nog lezen, mooi dat jij er zo enthousiast over bent! 

Don Quixote is niet niks nee, hoor wel vaker dat die niet heel toegankelijk is. Is ook enorm lang toch? (Heb het zelf niet gelezen.)

Mijn favoriete klassieker is denk ik The Count of Monte Cristo, origineel in het Frans. 

Wat voor filosofische boeken heb je zoal gelezen? 

Welkom Max!

Leuk dat je jezelf voorstelt en fijn dat je de community gevonden hebt! :blush:

Het zal wel moeilijk zijn om een kamer te vinden, overal is het een beetje een drama. Ik ga voor je duimen! 

Reputatie 4
Badge +3

Hey Max!
Chemie, dat heeft een vriendin van mij ook gestudeerd, tof! En cello, dat lijkt mij zo'n gaaf instrument om te kunnen spelen :grin:

Ik ben ook van de Engelse klassiekers en andere Engelse boeken. Heb je een favoriete klassieker? :slight_smile: