Alain 20 omgeving Rotterdam

  • 13 January 2022
  • 11 reacties
  • 296 × bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Even voorstellen,

Hallo ik ben Alain, ik ben 20 jaar oud en woon in de buurt van Rotterdam, ben sinds gisteren nieuw hier.

Ik hou van paardrijden en zo af en toe naar snowworld om lekker te boarden maar ik bespeel ook graag de gitaar of de drums van veel verschillende muziek smaken maar vooral rock muziek en anders vermaak ik mij wel met Netflix of Disney plus of mijn ps4.

Ik ben een grote fan van het auto racen en sleutel zelf ook graag aan mijn eigen auto.

ben trouwens ook met mijn laatste studiejaar bezig al auto monteur.

 

ben nu al benieuwd naar de mensen met de zelfde interesses😁


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hey Alain,

Welkom bij de community.

Reputatie 4
Badge +9

Even voorstellen,

Hallo ik ben Alain, ik ben 20 jaar oud en woon in de buurt van Rotterdam, ben sinds gisteren nieuw hier.

Ik hou van paardrijden en zo af en toe naar snowworld om lekker te boarden maar ik bespeel ook graag de gitaar of de drums van veel verschillende muziek smaken maar vooral rock muziek en anders vermaak ik mij wel met Netflix of Disney plus of mijn ps4.

Ik ben een grote fan van het auto racen en sleutel zelf ook graag aan mijn eigen auto.

ben trouwens ook met mijn laatste studiejaar bezig al auto monteur.

 

ben nu al benieuwd naar de mensen met de zelfde interesses😁

Hey Alain,

Leuk dat je er bent! Hoe bevalt je laatste studiejaar? Ben je altijd al geïnteresseerd geweest in auto’s, aangezien je een opleiding erin volgt?

Tof dat je gitaar speelt. Ik speel het nu zo af en toe, heb 4 jaar op les gezeten toen ik een jaar of 8/9 was. Daarna nog een jaar privéles gehad van iemand via Marktplaats. Wat zijn je favoriete nummers om te spelen? 
Cool, speel ook op de PS4. Voornamelijk Fifa😅 hoewel ik ook van Call of Duty houd. Wat is je Username? Dan kan ik je anders toevoegen. 

Reputatie 3
Badge +4

Hey Dominik,

de studie zelf is een beetje rommelig maar de passie begon door de Formule 1 jaren gelenden.

Ik speel veel rock/metal op mijn elektrische gitaar ben nu bezig met I hate everything about you van three days of grace,

En op ps4 speel ik veel assassins creed maar ben nu begonnen met Destiny 2 

username: Turbolen828

Welkom Alain! Leuk dat je je voorstelt :blush:
Welke tak van paardrijden beoefen je of heb je meerdere disciplines? Zelf heb ik vroeger veel op de manege ‘’dressuur’’ gedaan maar de laatste jaren (als het ff kan) ga ik liever de bossen/duinen in voor een buitenrit! 

Ken je RockSmith? Daarbij kun je gitaar leren spelen via de pc. Veel rocknummers ook! :metal:

Veel succes in het laatste jaar van je opleiding, heb je nog een favoriet automerk waar je graag bij zou willen werken?

Reputatie 3
Badge +4

Hallo Rochella,

ik doe 2 keer in de week dressuur op de manege 

en ga meestal 1keer in de maand met een kluppie een buitenrit rijden bij loon op’t zand.

insta: @alains_equilife

ken rock smid wel, gebruik het niet heb wel om de week gitaar en drum lessen.

Bedankt, ik zou graag de racerij of de tunning in willen,

ik rij zelf een gepimpte Opel Corsa.

Andere insta: Corsatje_c_1.4

 

Hey Alain, 

Wat leuk dat je van paardrijden houdt! :racehorse: Paarden en paardrijden zijn iets waar ik van jongs af aan al dol op ben! Ik lees hierboven dat je aan dressuur doet. De laatste jaren heb ik me ook meer op de dressuursport gericht, maar het liefst zou ik ook af en toe nog een sprongetje maken. Vindt je het ook leuk om te springen met paarden? En wat is jouw favoriete paardenras? :blush:

Hoe lang doe je al aan snowboarden? :snowboarder: Ik ben zelf een skiër en wil ooit nog eens leren snowboarden! Maar dat is iets voor in de toekomst, haha… 

Reputatie 3
Badge +4

Hallo Anou,

ik heb zelf één keer een spring les gehad en af en toe onbewust een sprongetje, weet even niet zo het ras maar mijn favoriet Zijn deze twee schatjes die op mijn in sta staan Dante en Jupitair.

ista: alains_equilife 

Ik doe al een aantal jaar aan snowboarden maar skie al sinds jongs af aan, meschien leuk om een keertje naar snowworld als het weer mag.

 

groetjes Alain

Reputatie 4
Badge +7

Welkom 

@Alain 
Oooh echt bij manege van Loon toevallig? Daar heb ik ook al heel wat buitenritjes gemaakt.

Wat leuk dat je2x in de week kunt rijden! Luxe! :blush: Leuk dat je je insta deelt, die van mij staat alleen maar vol met foto’s van de hond en van de motor dus ik denk niet dat je daar op zit te wachten haha :joy: Zo ja dan kan ik die wel delen in een prive berichtje hoor. 

Haha leuk zo’n Corsa! Mn vriend had een blauwe als eerste auto en nog steeds komen de verhalen naar boven hahaha.  :thumbsup:

Reputatie 4
Badge +3

Even voorstellen,

Hallo ik ben Alain, ik ben 20 jaar oud en woon in de buurt van Rotterdam, ben sinds gisteren nieuw hier.

Ik hou van paardrijden en zo af en toe naar snowworld om lekker te boarden maar ik bespeel ook graag de gitaar of de drums van veel verschillende muziek smaken maar vooral rock muziek en anders vermaak ik mij wel met Netflix of Disney plus of mijn ps4.

Ik ben een grote fan van het auto racen en sleutel zelf ook graag aan mijn eigen auto.

ben trouwens ook met mijn laatste studiejaar bezig al auto monteur.

 

ben nu al benieuwd naar de mensen met de zelfde interesses😁

Hi Alain

Wat heb je een schattige profiel foto! Is dat je eigen paardje? Of rij je ergens in de buurt :) ik doe zelf ook paardrijden en kom ook uit de buurt van Rotterdam, :grin:

Reputatie 3
Badge +4

Even voorstellen,

Hallo ik ben Alain, ik ben 20 jaar oud en woon in de buurt van Rotterdam, ben sinds gisteren nieuw hier.

Ik hou van paardrijden en zo af en toe naar snowworld om lekker te boarden maar ik bespeel ook graag de gitaar of de drums van veel verschillende muziek smaken maar vooral rock muziek en anders vermaak ik mij wel met Netflix of Disney plus of mijn ps4.

Ik ben een grote fan van het auto racen en sleutel zelf ook graag aan mijn eigen auto.

ben trouwens ook met mijn laatste studiejaar bezig al auto monteur.

 

ben nu al benieuwd naar de mensen met de zelfde interesses😁

Hi Alain

Wat heb je een schattige profiel foto! Is dat je eigen paardje? Of rij je ergens in de buurt :) ik doe zelf ook paardrijden en kom ook uit de buurt van Rotterdam, :grin:

 

Hey Lies, 

Dankjewel, het is niet mijn paardje maar hou wel veel van hem, Ik rij zelf twee keer per week bij Horse center Pirouette voorheen heten dat manege Hilligersberg.