Even opnieuw voorstellen ;-)

  • 19 April 2022
  • 1 reactie
  • 60 × bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben Kirsten, 24 jaar. Ik woon samen met mijn verloofde John ( volgend jaar maart gaan we trouwen :D , in de Krimpenerwaard. We hebben 2 uit het buitenland afkomstige honden Luna & Aura  Ik ben door mijn autisme met angststoornis afgekeurd - wil niet zeggen dat ik niet wil werken maar t gewoonweg niet gaat. Ik hou me momenteel vooral bezig met t zorgen voor John & de hondjes, stabiliteit zoeken, vinden en hopelijk vast houden. Ik vind politiek heel interessant en dan met name de lokale politiek. Landelijk gezien vind ik het maar een moeilijk verhaal. Ik dwaalde eventjes af haha. Wat ik wilde zeggen was dan ook dat ik lid ben van een lokale partij hier in de Krimpenerwaard. Ik heb ook op de kieslijst voor de gemeenteraadsverkiezingen gestaan. Ik hou van koken, bakken, een wijntje en vooral veel gezelligheid. 

Mocht je meer willen weten laat het me vooral weten!! Een diepgaand gesprek ga ik nooit uit de weg!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Welkom @kirshoog in de community!

 

Wat goed dat je jouw weg hebt gevonden naar de community en stabiliteit kent met je partner. Van harte gefeliciteerd alvast met jullie huwelijk.

Wat trekt je vooral bij politiek en waarom? Lijkt een wethouder zijn je wat?

Hoe voelt het om in de lokale politiek te zitten?

Lees je ook boeken of kijk je weleens films/series?

 

Ik kijk graag uit naar je antwoorden, ben enorm benieuwd!

 

Groetjes,

Anwar