Even het ijs breken! ;)

  • 15 November 2021
  • 12 reacties
  • 303 × bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi iedereen! Omdat iedereen zich aan het voorstellen is en het misschien ook wel leuk is om wat over mijzelf te vertellen, besloot ik maar even het ‘ijs te breken’. (leek mij wel toepasselijk met dit koude weer :( )

 

Wie ben ik? 

Ik ben Emma een 20-jarige studente uit Hoofddorp!

Sinds midden/eind Augustus volg ik de HBO-opleiding bioinformatica in Leiden. Tijdens deze opleiding leer je veel over het programmeren met programmeer talen zoals bijvoorbeeld Python (1,2 en 3), Bash (1 en 2 etc) en wellicht later nog wel meer. Ook heb ik tot nu toe de beginselen van HTML en CSS geleerd. Ik hoop in de toekomst nog meer te leren over HTML en natuurlijk het programmeren, omdat ik het erg interessant vind en het leuk is om er mee bezig te zijn.

Wat de opleiding precies inhoud kan ik nog niet met 100% zekerheid zeggen, maar mocht je er vragen over hebben… Stel ze gerust! :wink:

 

Hoe ben ik in aanraking gekomen met Join-Us?
Ik ben in aanraking gekomen met Join-Us, doordat ik het een keer op het nieuws voorbij zag komen. Ik voelde mij al een hele tijd erg eenzaam doordat ik goede vrienden kwijt was geraakt en ik het lastig vond om contacten te leggen met studiegenoten. Ik voelde mij niet echt op mijn plek en wilde de uitdaging aan gaan om beter te worden in contacten leggen en hopelijk onderweg wat mensen te leren kennen. Op ongeveer 20 December 2020 heb ik mij toen ook aangemeld voor Join-Us, waarna wij in April ergens van start zijn gegaan. Via deze weg ben ik ook terecht gekomen op deze community!

 

Wat zijn mijn hobby's? 

Wanneer ik niet bezig ben met mijn studie vind ik het ontzettend leuk om te tekenen,  te trainen met mijn honden, te schrijven, te lezen of om op de bank Netflix te kijken. Ook gamen vind ik af en toe erg leuk om te doen! Denk aan games zoals: The Witcher 3, Stardew valley, Sims 3, Animal crossing, Zelda Breath of the wild, Planet zoo etc.