Willemijn 20 omgeving Elburg

  • 17 March 2022
  • 5 reacties
  • 198 × bekeken

Hi hi,

Ik vind dit echt heel lastig en super ongemakkelijk maar goed.

Mijn naam is Willemijn ik ben 20 jaar. Momenteel ben ik bezig met mijn studie tot Juf. Ik woon in Elburg (geen idee of iemand het kent).

Ik heb me hier aangemeld omdat ik eigenlijk heel erg eenzaam ben. Ik ben op de basisschool heel erg gepest en heb eigenlijk nooit echt vrienden gehad. Ik weet daarom ook niet echt hoe je vrienden moet maken.

Goed wat is nog meer interessant om over mij te weten? Ik speel graag de sims 4. Ben gek op de zon, de zomer kan voor mij niet lang genoeg duren.

En ik denk dat dat het wel een beetje is.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hey Willemijn,

ik herken me in jou verhaal van gepest zijn en nooit geen vrienden gehad hebben, ik zou ook niet weten hoe ik vrienden moet maken. Als je wilt mag je me altijd een bericht sturen 

Reputatie 4
Badge +6

Heey Willemijn,

 

Wat goed en dapper dat je een bericht hebt geplaatst!

 

Ik speel ook de sims 4! Misschien kunnen we ideeën uitwisselen:)

 

Groetjes :cherry_blossom:

Hey Willemijn!

Welkom op de community en leuk dat je je voorstelt! :blush: Ondanks dat je het wat ongemakkelijk vind en lastig, doe je het toch maar even! Wat goed van jou! :blush:

Wat erg om te lezen dat je zo gepest bent en dat je je zo eenzaam voelt. Ik hoop dat je hier leuke contacten kunt opdoen. 

Misschien is het traject van Join Us wel wat voor jou. Het is eigenlijk een traject om wat sociale vaardigheden bij te spijkeren. Dit kan in een fysieke groep maar ook online (ligt ook een beetje aan de regio waar je woont). Je kunt er hier wat meer over lezen. Mocht je vragen hebben dan stel ze gerust er zijn hier veel leden op de community die al eens zo'n traject hebben doorlopen (ik ben zelf nu ook nog met een traject bezig). 

Daarnaast wil ik je graag helpen om wegwijs te worden op de community. Er zijn op de community verschillende groepen te vinden; ingedeeld per regio maar ook per interesse/hobby. Dit maakt het (hopelijk) wat makkelijker om mensen te vinden uit jouw buurt, of met dezelfde interesses. Je kunt de groepen hier bekijken: groepen.

Er worden ook events gehouden; zo is er een game event geweest en is er ook een filmavond op de vrijdagavond (deze gaat de komende twee weken helaas niet door). Dit is ook een leuke manier om sociale contacten op te doen en ook voor jezelf om bezig te zijn waardoor je je hopelijk wat minder eenzaam zult voelen.

Als je zelf nog leuke ideeën hebt of tips voor de community, dan mag je ze gerust met ons delen! Samen maken we er wat moois van! :hugging:

Veel plezier hier op de community!

Reputatie 5
Badge +7

Hoi Willemijn. Ik herken mij in jou verhaal. Ik ben ook veel gepest en heb ook niet echt vrienden. 

Ik hou ook heel erg van de zon en lekker weer. Word ik vrolijk van. 

Stuur mij gerust een prive bericht als je dat leuk vind. Ik hoor het graag.

 

Groeten, Linde

Reputatie 1
Badge +1

Hoi hoi leuk dat je jezelf voorstelt. Ben zelf ook echt gek op de zon en lekker weer