Jojo Chryst 23

  • 29 January 2022
  • 10 reacties
  • 268 × bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hallo allemaal! Ik ben 23 jaar oud. Ik ben intelligent, open en eerlijk. Ik heb weinig vrienden en Ik wil graag nieuwe mensen leren kennen! Ik hou van muziek, dansen, zingen, liedjes maken, lekker eten, acteren, dichten en mode. Ik heb veel verschillende interesses zoals filosofie, psychologie, spiritualiteit en cognitieve neurowetenschappen. Ik speel de saxofoon en heb veel verschillende sporten gedaan: cheerleading, ballet, turnen, synchroonzwemmen, taekwando, tennis en fitness. 
Ik lijd momenteel aan depressie, angststoornis, burn-out, ptss en psychose gevoeligheid.

Omdat ik zoveel heb meegemaakt kan ik denk ik met veel van jullie relaten en advies geven. Ik ben erg eenzaam en heb niks om te doen dus ik ben de perfecte gesprekspartner haha.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hee hoi ik heb ook depressie en een angststoornis dus weet goed hoe je je voelt. Ook ik heb weinig vrienden. Als je wil mag je me een priveberichtje sturen :)

Reputatie 6
Badge +12

Welkom op de community.

Reputatie 3
Badge +2

Welkom op de community.

Dankje!

Reputatie 5
Badge +7

He welkom! Genoeg praatjes hier hihi. Wat voor danser ben je?

Reputatie 3
Badge +2

He welkom! Genoeg praatjes hier hihi. Wat voor danser ben je?

Ik hou van urban dansen

Reputatie 1
Badge +1

Hi jojo, leuk dat je zo open bent. Je bent hier vast niet alleen, ik herken me in ieder geval in psychose gevoeligheid en mentale ptoblemen. Ook tof dat je zoveel interesses hebt. Wat vind je het leukst om over te praten? 

 

Ik ben Jan, 23 jaar. Voel me vaak eenzaam. Ik vind zelf muziek maken en luisteren heel leuk. Boksen, koken en ik studeer kunstmatige intellentie. 

 

Groetjes Jan

Reputatie 3
Badge +2

Hi jojo, leuk dat je zo open bent. Je bent hier vast niet alleen, ik herken me in ieder geval in psychose gevoeligheid en mentale ptoblemen. Ook tof dat je zoveel interesses hebt. Wat vind je het leukst om over te praten? 

 

Ik ben Jan, 23 jaar. Voel me vaak eenzaam. Ik vind zelf muziek maken en luisteren heel leuk. Boksen, koken en ik studeer kunstmatige intellentie. 

 

Groetjes Jan

Heyy Jan,

ik praat graag over muziek, spiritualiteit en filosofie. Jouw studie kunstmatige intelligentie wel interessant klinken heeft het iets te maken met neurowetenschappen? Jouw ervaringen met psychose vind ik ook wel interessant om te weten. In mijn topic jojo’s verhalen is er een in depth artikel over mijn psychoses als je het interessant vindt.

Reputatie 1
Badge +1

Hi jojo, leuk dat je zo open bent. Je bent hier vast niet alleen, ik herken me in ieder geval in psychose gevoeligheid en mentale ptoblemen. Ook tof dat je zoveel interesses hebt. Wat vind je het leukst om over te praten? 

 

Ik ben Jan, 23 jaar. Voel me vaak eenzaam. Ik vind zelf muziek maken en luisteren heel leuk. Boksen, koken en ik studeer kunstmatige intellentie. 

 

Groetjes Jan

Heyy Jan,

ik praat graag over muziek, spiritualiteit en filosofie. Jouw studie kunstmatige intelligentie wel interessant klinken heeft het iets te maken met neurowetenschappen? Jouw ervaringen met psychose vind ik ook wel interessant om te weten. In mijn topic jojo’s verhalen is er een in depth artikel over mijn psychoses als je het interessant vindt.

Way voor muziek luister je? Kunstmatige Intelligentie (AI) heeft best veel overlap met neurowetenschap. AI gebruikt bevindingen over de werking en mechanismen van het brein om na te bootsen of ter inspiratie te gebruiken voor algoritmen. Als je het leuk vindt kunnen we er verder over nerden.

 

Vind je persoonlijk berichtje chill?

Hey Jojo!

Welkom hier op de community! Je hebt veel en leuke interesses! :hugging:

Ik ben wel benieuwd; heb je misschien een gedicht die je met ons zou willen delen?

Ik vind het heel knap van je dat je zo over jouw leven kan praten en dat met ons deelt! 

Wat staat er nog op jouw bucketlist; wat zou je nog graag willen doen?

Reputatie 1
Badge

Hallo allemaal! Ik ben 23 jaar oud. Ik ben intelligent, open en eerlijk. Ik heb weinig vrienden en Ik wil graag nieuwe mensen leren kennen! Ik hou van muziek, dansen, zingen, liedjes maken, lekker eten, acteren, dichten en mode. Ik heb veel verschillende interesses zoals filosofie, psychologie, spiritualiteit en cognitieve neurowetenschappen. Ik speel de saxofoon en heb veel verschillende sporten gedaan: cheerleading, ballet, turnen, synchroonzwemmen, taekwando, tennis en fitness. 
Ik lijd momenteel aan depressie, angststoornis, burn-out, ptss en psychose gevoeligheid.

Omdat ik zoveel heb meegemaakt kan ik denk ik met veel van jullie relaten en advies geven. Ik ben erg eenzaam en heb niks om te doen dus ik ben de perfecte gesprekspartner haha.

Hoi leuke hobby's heb je. Ik ben Rewati uit Amsterdam. Ik heb vroeger op hoog niveau aan kunstschaatsen gedaan. En ben helaas ook psychose gevoelig. En heb genoeg diagnoses. Lijkt me leuk om eens kennis te maken.