Douwe 20 jaar omgeving Friesland

  • 26 December 2021
  • 12 reacties
  • 176 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo!

Ik ben Douwe, dat is mijn nickname, ik ben 20 jaar en woon nog thuis in Friesland. Na wat op internet rondzoeken heb ik Join Us gevonden en heb een online traject gevolgd.

Twee jaar geleden heb ik mijn MBO Game Design afgemaakt en werk nu voorlopig door als ZZP’er, daarnaast ben ik ook net begonnen met vrijwilligerswerk.

Ik houd van Games, series, YouTube en muziek. Mijn favoriete artiest is Porter Robinson, ik hoop in April naar zijn live show te kunnen gaan.

 

Het lijkt mij leuk om hier wat nieuwe mensen te leren kennen, laat maar een berichtje achter :D


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hii welkom, waarop game je?

Reputatie 3
Badge +4

hey douwe

leuk dat je op de community bent

ben je op dit moment een game aan het bouwen? en van welke soort games hou je van?

Reputatie 2
Badge

Hii welkom, waarop game je?

Hallo! Ik speel op PC en Switch

Reputatie 2
Badge

hey douwe

leuk dat je op de community bent

ben je op dit moment een game aan het bouwen? en van welke soort games hou je van?

Ja ik ben al een tijdje bezig met een nieuwe game, zelf houd ik van indie games en RPGs

Reputatie 7
Badge +12

Hii welkom, waarop game je?

Hallo! Ik speel op PC en Switch

Wat is je lievelingsspel op de Switch?

Welkom Douwe!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:

Hoe was jouw ervaring met het online traject van Join Us?

Veel plezier hier op de community! 

Hier trouwens ook een gamer, wat voor games speel je allemaal? Ik lees dat je van indie games en RPG’s houdt.. Heb je Inmost al geprobeerd? ;) 

Reputatie 5
Badge +4

Hey Douwe, dankzij jou heb ik een nieuwe artiest ontdekt! Lekkere tunes met betekenisvolle lyrics van Porter Robinson :) - ben inmiddels een volledige playlist aan het luisteren. Een live show lijkt mij ook gaaf. Ik ben zo nu en dan ook in Friesland, wie weet kunnen we een keer afspreken. Je mag me iig een berichtje sturen, ik sta open voor gezellige gesprekken. 

Reputatie 2
Badge

Hii welkom, waarop game je?

Hallo! Ik speel op PC en Switch

Wat is je lievelingsspel op de Switch?

Ik heb mijn switch nog niet heel lang, maar op dit moment vind ik Hades geweldig

Reputatie 2
Badge

Welkom Douwe!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:

Hoe was jouw ervaring met het online traject van Join Us?

Veel plezier hier op de community! 

Hier trouwens ook een gamer, wat voor games speel je allemaal? Ik lees dat je van indie games en RPG’s houdt.. Heb je Inmost al geprobeerd? ;) 

Het online traject was leuk, we hebben er wel het meeste uitgehaald van wat er online te doen is.

Ik speel veel populaire indie games zoals Celeste, Hollow Knight, Gris. Kwa RPG's heb ik het afgelopen jaar veel NieR en MegaTen games gespeelt.

Inmost heb ik nog niet gespeeld, het lijkt wat op Hollow Knight, dus ik denk dat ik het wel leuk zal vinden :D

Hoi, Douwe!

 

Heb je ooit je eigen game gepubliceerd?

Reputatie 2
Badge

Hoi, Douwe!

 

Heb je ooit je eigen game gepubliceerd?

Ja ik heb in het verleden wat games op de Play Store en Apple app store uitgebracht, (die zijn nu allemaal weg, ik onderhoud ze niet meer)

Ik werk nu aan een grote game voor PC en consoles

@Douwe Oef, Gris was echt een heel mooi spel! Hollow Knight is echt niet voor mij :no_mouth:  kreeg er een beetje Dark Souls vibes bij, nope… nope nope nope nope! :joy: 

Als je nog aanraders hebt, laat het maar weten! :ok_hand: