dit ben ik

  • 25 May 2022
  • 4 reacties
  • 194 × bekeken

Badge

Halloo iedereen, ik ben Jessie 18 jarige student en woont in Limburg. Ik ben afgelopen maanden al mijn vrienden kwijt geraakt in verschillende vormen helaas. Ik zit al een tijdje niet goed in mijn vel en er gebeuren elke keer weer (kleine of grote) dingen waardoor het slechter gaat. Ook heb ik 2 traumatische ervaringen kort achter elkaar meegemaakt en ben hier nogsteeds herstellende van. Hiervoor ben ik nu wel in therapie en er komt langzaam een verbetering. Sinds mijn aller beste vriend en vriendin in korte tijd achter elkaar overleden zijn aan een dodelijk ongeval, ben ik in een diepe put gezakt, maar ik wil ook weer leuke dingen gaan ondernemen, mijn leven weer opbouwen. Dit gaat nu natuurlijk wat lastiger dus ik probeer het via deze manier :)

Ik zit op het SintLucas en vindt creatief bezig zijn erg leuk. Verder hou ik ervan om te sporten af en toe, en ik ben ook zeker niet vies van een drankje en een hapje op het terras. Samen uit gaan in het weekend of leuke dingen gaan ondernemen mis ik heel erg. Ook hoop ik hier mensen tegemoet te komen met soortgelijke situaties. (Natuurlijk wens ik dit niemand toe maar dat we er met elkaar over zouden kunnen praten bedoel ik).

Ik heb nog veel meer interesses en moet ook nog even uitvogelen hoe dit allemaal werkt maar ik sta open voor nieuwe mooie vriendschappen en ik wens iedereen hetzelfde toe.

Hopelijk heeft iedereen een goede dag verder❤️
 

groetjes mij


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hii, welkom! Welke richting volg je op het SintLucas?

Badge

Hii, welkom! Welke richting volg je op het SintLucas?

Ik volg de richting ruimtelijk vormgeving, interieur

Reputatie 6
Badge +9

Hey Jessie, wat een heftig verhaal, gecondoleerd met het verlies van je vriend en vriendin. Knap van je dat je ondanks wat er gebeurd is stappen zet om weer dingen te ondernemen.

Je zei dat je het leuk vindt om creatief bezig te zijn, doe je mee met de Zentangle van de crea-club?

Ik had er nog nooit van gehoord, maar het is een tekenkunst met lijnen en patronen en het ziet er best wel gaaf uit!

 

 

Badge

Hoi. Woon je toevallig in midden Limburg?