Sanne 17 omgeving Nijmegen

  • 8 February 2022
  • 5 reacties
  • 165 × bekeken

hii! leuk dat je mijn eerste topic leest.

 

ik ben sanne en ik ben 17 jaar oud. ik woon in noord-brabant en ga naar school in nijmegen. ik volg hier de opleiding travel & hospitality. ik vind het erg leuk om nieuwe plekken te ontdekken maar heb helaas niemand om dit mee te doen en reis dus weinig. wanneer ik ergens heen ga, zoals een stad in een ander land, ga ik graag shoppen, uiteten, hotspots bezoeken en naar musea en galeries. verder vind ik het leuk om naar muziek te luisteren, creatief te zijn in mijn (bullet) journal en films en series te kijken. daarnaast wil ik weer wat meer gaan lezen, dit deed ik als klein kind heel graag. 

 

momenteel ben ik bezig om gezonder te leven en af te vallen, dit is dus een van mijn grotere bezigheden in mijn leven. ik vind het ook erg leuk om te fitnessen en bezig te zijn met een gezond leven, ook kan ik hier lang over praten. 

 

ik hoop hier een leeftijdsgenoot te ontmoeten met gelijke interesses en waar ik hopelijk leuke dingen mee kan doen!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heyy, leuk dat je je voorstelt! Wat voor films en series staan er in jou top 10? 

Heyy, leuk dat je je voorstelt! Wat voor films en series staan er in jou top 10? 

het is lastig om een top 10 te maken omdat ik zoveel films kijk die ik wel prima vind maar niet perse in mijn top 10 zou zetten. een top 3 kan ik wel maken! ik vind de films van studio ghibli erg leuk en zou daar wel een hele top 10 van kunnen maken maar dat is erg saai, mijn favoriete film daarvan is waarschijnlijk toch wel spirited away, daarnaast vind ik de films creep en creep 2 erg fascinerend. 

qua series ga ik goed op alles wat over tieners gaat, maar mijn favorieten zijn wel stranger things, young royals en sex education denk ik. 

Reputatie 7
Badge +12

Heyy, leuk dat je je voorstelt! Wat voor films en series staan er in jou top 10? 

het is lastig om een top 10 te maken omdat ik zoveel films kijk die ik wel prima vind maar niet perse in mijn top 10 zou zetten. een top 3 kan ik wel maken! ik vind de films van studio ghibli erg leuk en zou daar wel een hele top 10 van kunnen maken maar dat is erg saai, mijn favoriete film daarvan is waarschijnlijk toch wel spirited away, daarnaast vind ik de films creep en creep 2 erg fascinerend. 

qua series ga ik goed op alles wat over tieners gaat, maar mijn favorieten zijn wel stranger things, young royals en sex education denk ik. 

Sex education staat ook hoog in mijn favorieten, onze dochter heet dan ook Maeve. 

Hey Sanne, Welkom! :blush: Leuk dat je je voorstelt!

Naar welke plekken zou jij nog graag willen reizen? 

Studio Ghibli films zijn echt heel mooi! Blijven altijd goed :blush: .

We hebben hier op de community een leesgroep en we zijn daarmee startende om er echt een beetje activiteit in te krijgen, misschien is het wel wat voor jou om ook de start te maken weer met het lezen; 
Leesclub 
 

Wat goed van je dat je bezig bent met gezonder te zijn! Ga zo door! :blush: Als je nog lekkere recepten hebt voor het ontbijt/lunch (dat vind ik zo moeilijk om daar een gezonde keuze in te maken) dan hoor ik het graag van je!

Heel veel plezier hier op de community!

Badge

Hallo Sanne, 

 

Welke toeristische trekpleisters staan er nog op je bucketlist?