contact

  • 26 May 2022
  • 2 reacties
  • 130 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ben joost 24 ik zoek contact met mensen uit de regio den bosch als je interesse hebt stuur mij pb en hoop dat wat leuks uitkomt


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hey Joost,

 

Welkom op de community! Misschien is het leuk om iets meer over jezelf te vertellen. Dan weten mensen iets beter met wie ze te maken hebben.

Er worden regelmatig evenementen georganiseerd in de community, online en fysiek, waarbij je mensen kunt leren kennen. Misschien is het leuk een van deze evenementen bij te wonen? Ik kwam toevallig deze tegen, wat goed te doen is vanuit Den Bosch:

 

Henk Barten

Welkom Joost!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community gevonden hebt! 😊

Wat betreft je vraag om mensen uit omgeving Den Bosch te meeten; je kunt op de community ook een kijkje nemen bij de groepen (deze zijn dan bijv. in gedeeld per regio/interesse) je vind de link naar de groepen hier

En daarnaast zou je misschien nog eens kunnen kijken naar wat Join Us jou nog zou kunnen bieden. Zo zijn er bijv. fysieke groepen waar je je kunt bij aansluiten en er zijn ook Online trajecten waarin je eigenlijk wat '’handvaten'’ leert om sociale contacten aan te gaan/te onderhouden en daar kun je ook nog mensen uit de regio tegen komen. Meer daarover kun je hier vinden.

 

Veel plezier op de community!