belmaatje

  • 15 May 2022
  • 4 reacties
  • 243 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik had me al een keer voorgesteld maar dat heeft niet veel opgeleverd. Maar ik zou het al fijn vinden om af te toe met iemand te bellen maar ik snap dat je eerste wil chatten. Ik ben ook heel goed in reken en soms help ik iemand via de telefoon met reken. Dus dat wil ik ook doen een soort bijles maar dan gratis want ik vind het gewoon leuk om te doen. Ik zou het leuk vinden als je een pb stuurt dan kunnen we kennis maken.      


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Tomas :) 

 

 

heb je toevallig discord ? Wij hebben ook een discord groep waar we regelmatig praat café organiseren dat is een groeps call met een aantal mensen 

Reputatie 1
Badge

@Nick. ik heb geen discord. maar hoe groot is de groep en waar hebben jullie het dan over.

Reputatie 6
Badge +11

@Nick. ik heb geen discord. maar hoe groot is de groep en waar hebben jullie het dan over.

De grote van de groep wisselt maar meestal tussen de 3-8 personen. Onderwerpen verschillen heel erg is maar net wat er dat moment ter sprake komt. 

Reputatie 5
Badge +6

Hey Thomas, dat lijkt me geweldig. Ik las ook dat je een interesse in schrijven had, als iemand wiens schrijfwerk vaker gedrukt is lijkt het me heel leuk daarover te spreken!