Aangenaam!๐Ÿ‘๐Ÿผ๐ŸŒผ

  • 19 May 2022
  • 8 reacties
  • 198 ร— bekeken

Reputatie 2
Badge

Hi!

Ik denk dat ik mij ook maar eens ga proberen voor te stellen.

Ik ben Daisy! 19 jaar oud en kom uit het gooi. Ik heb me aangemeld om vrienden te maken en mensen te ontmoeten die misschien dezelfde probleem hebben als ik. Ik heb zelf depressie, en een sociale angst stoornis. Ik heb een heel lijstje met mentaale problemen en niet zo'n leuke jeugdย maar dat hou ik even voor mezelf haha. Ik vind het verder heel leuk om creatieve dingen te doen zoals tekenen, schilderen en koken. Ik zit vaak in mijn eigen wereld en luister uren naar muziek. Het liefst fantaseer ik de hele dag met muziek in mijn oren terwijl ik lekker mijn eigen ding doe. Ik vind mezelf persoonlijk nogal een old soul, ik houd veel van oude muziek en vind het leuk om wat andere mensen (mij hebben gezegd) vaak "saai" vinden om te doen. Zoals bordspelletjes, samen filmpje kijken,ย  lekker bank hangen ect. Ik kijk veel series,ย films, YouTube, enย anime vind ik ook leuk. Horror, fantasy en Disney zijn mijn favo genres. Ook lees ik veel webtoon en gooi ik tijdens het lezen een goede soundtrack op de achtergrond zodat ik me helemaal kan inleven. Dierentuinen en pretparken vind ik ook super leuk!ย 

Leuk je te ontmoeten^^ย 

ย 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Shania,

ย 

Welkom op de community.

ย 

Mischien vind je het leuk, om te weten dat we sinds kort een Bordspellen groep hebben. https://community.join-us.nu/groups/join-us-bordspellenclub-86

ย 

Groeten,

Henk

ย Ook lees ik veel webtoon en gooi ik tijdens het lezen een goede soundtrack op de achtergrond zodat ik me helemaal kan inleven.

ย 

https://www.webtoons.com/en/romance/lore-olympus/list?title_no=1320&page=1

Als je gevoelig bent, wees klaar voor tranen.

ย 

Ik weet niet wie die andere mensen zijn, maar bordspelletjes, oude muziek, op bank uithangen, series kijken etc. Dat maakt je niet saai. Dat is juist wat ik leuk vind. Ik denk gewoon dat je niet veel in algemeen had. En dat is prima, niet iedereen kan gelijke interesses hebben. Elke persoon is anders. Mag ik vragen wat je schildert en tekent? En wat voor stijl het is? Ik heb het geprobeerd en ja, ik denk niet dat ik zo goed erin ben. Het is gewoon oefenen en oefenen als je dedicated bent. Zou je het erg vinden als je een foto van een van je tekeningen hier post?

Reputatie 6
Badge +9

Hee hee welkom!

Heb je specifieke dingen/themas die je fraaf tekent of schildert? en wat is je favoriete gerecht om te maken? Ik vind het zelf ook heerlijk om lekker op de bank te hangen en een goeie film of serie te kijken, of inderdaad bordspelletjes te spelen! Oehh heb je een favoriete of goede aanbeveling voor webtoon? Ik lees zelf niet heel weel webtoon, maar ik heb wel een aantal die ik echt geweldig vind (vooral โ€œmy giant nerd boyfriendโ€ ๐Ÿ˜).
Ga je vaak naar de dierentuin of het pretpark?

Veel plezier op de community! ๐Ÿค—

Reputatie 2
Badge

ย Ook lees ik veel webtoon en gooi ik tijdens het lezen een goede soundtrack op de achtergrond zodat ik me helemaal kan inleven.

ย 

https://www.webtoons.com/en/romance/lore-olympus/list?title_no=1320&page=1

Als je gevoelig bent, wees klaar voor tranen.

ย 

Ik weet niet wie die andere mensen zijn, maar bordspelletjes, oude muziek, op bank uithangen, series kijken etc. Dat maakt je niet saai. Dat is juist wat ik leuk vind. Ik denk gewoon dat je niet veel in algemeen had. En dat is prima, niet iedereen kan gelijke interesses hebben. Elke persoon is anders. Mag ik vragen wat je schildert en tekent? En wat voor stijl het is? Ik heb het geprobeerd en ja, ik denk niet dat ik zo goed erin ben. Het is gewoon oefenen en oefenen als je dedicated bent. Zou je het erg vinden als je een foto van een van je tekeningen hier post?

Hi!! Ten eerste super lief voor de reactie! Ik moet inderdaad bekennen dat ik waarschijnlijk niet de juiste mensen om mij heen had en zij ook niet altijd aardig tegen mij waren, dat heeft natuurlijk ook invloed gehad op hoe ik nu mijn leven leef helaas. Ik doe tekenen en schilderen voor de hobby! Ik deed het vroeger veel meer als nu maar ik ben het weer aan het oppakken, ik merk wel dat ik het een beetje ben afgeleerd maar ik vind het nog steeds erg leuk! Zeker geen pro maar ik ben nog in de leer. Ik zal wel wat foto's maken! ^^

Reputatie 2
Badge

ย Ook lees ik veel webtoon en gooi ik tijdens het lezen een goede soundtrack op de achtergrond zodat ik me helemaal kan inleven.

ย 

https://www.webtoons.com/en/romance/lore-olympus/list?title_no=1320&page=1

Als je gevoelig bent, wees klaar voor tranen.

ย 

Ik weet niet wie die andere mensen zijn, maar bordspelletjes, oude muziek, op bank uithangen, series kijken etc. Dat maakt je niet saai. Dat is juist wat ik leuk vind. Ik denk gewoon dat je niet veel in algemeen had. En dat is prima, niet iedereen kan gelijke interesses hebben. Elke persoon is anders. Mag ik vragen wat je schildert en tekent? En wat voor stijl het is? Ik heb het geprobeerd en ja, ik denk niet dat ik zo goed erin ben. Het is gewoon oefenen en oefenen als je dedicated bent. Zou je het erg vinden als je een foto van een van je tekeningen hier post?

Oh en was vergeten over de webtoon! Ja ik lees die!! Elkeย week ben ik erbij met de update! Echt een super leuke webtoon. Kan me helemaal inleven als ik op die app zit en hetย verhaal en de art is geweldig!! Zelf nog geen traantje gelaten bij deze maar ik hoop dat persephone snel terug kan naar hades๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’€๐Ÿคฒ๐Ÿผ en asspolo gets busted

Reputatie 2
Badge

Hee hee welkom!

Heb je specifieke dingen/themas die je fraaf tekent of schildert? en wat is je favoriete gerecht om te maken? Ik vind het zelf ook heerlijk om lekker op de bank te hangen en een goeie film of serie te kijken, of inderdaad bordspelletjes te spelen! Oehh heb je een favoriete of goede aanbeveling voor webtoon? Ik lees zelf niet heel weel webtoon, maar ik heb wel een aantal die ik echt geweldig vind (vooral โ€œmy giant nerd boyfriendโ€ ๐Ÿ˜).
Ga je vaak naar de dierentuin of het pretpark?

Veel plezier op de community! ๐Ÿค—

Hi! Kei lief dit allemaal!! Ik lees ontzettend veel op webtoon en er zijn heel veel genres! Wat vind je leuk om te lezen? Romcom zo te lezen vind je ook erg leuk? Ik lees beide romance, comedy, horror thriller ect. Of een goede actie highschool zoals windbreaker en eleceed, lookism. Ik heb een heeeeele lijst๐Ÿ˜‚. Mijn favorite gerecht om te maken is zeker weten lasagna!! Kan er ook veel van op^^ย  de dierentuin en of een pretpark vind ik heel leuk! Wij hebben het helaas niet breed dus ben al een aantal jaartjes niet geweest maar volgende week ga ik naar de dierentuin! Ik hoop dat ik het red met mijn sociale angst. We zullen zien. Mijn innerlijke kind komt echt naar boven in zulke plekken dus ik geniet er heel erg van^^ย 

Wat vind jij leuk om te doen? En je favo gerecht? Ik zou het leuk vinden meer te horen^^

Reputatie 5
Badge +6

Het liefst fantaseer ik de hele dag met muziek in mijn oren terwijl ik lekker mijn eigen ding doe.

ย 

Almachtig dit doet mij denken aan mijn 6de, toen mijn ouders een Beethoven CD collectie voor me hadden gekocht, het was de eerste instrumentele muziek cd die ik ooit had. Door het gebrek aan tekst gaf ik elk stuk een verhaal in mijn fantasie waarbij ik vaak enorm dramatische poses aannam in mijn kamer. Die gewoonte heb ik er aan over gehouden. Vond dat wel grappig dat jij ookย fantaseert op muziek, getuigt wel van een enigzins vrije geest. Ook een creatieveling zo te zien? Erg leuk! Je zou als je je niet te verlegen voelt fotos van hetย schilderwerk aan mij laten zien! Ik heb ook wel connecties in de grote gallerijenwereld dus heb er veel verstand van. Ik houd zelf ook enorm van oude muziek en word voor dat (en nog vele andere reden) enorm vaak een oud ziel genoemd. Ik heb een enorme animegewoonte, houd vooral van mechaseries,ย dus echt jongensspul haha.ย 

Ik ben zelf gigantisch disney fan en heb ook een paar artikelen van mij over disney gepubliceerd.

Mijn favoriete disneyfilm is Bambi (het is veel beter dan je je herinnert met enorm veel artistieke waarde) maar de disneyfilm met mijn favoriete liedjes is wel de klokkenluider van de notre dame, ondanks dat ik het verhaal niet perfect geรซxcuteerd vind heb ik een zwakte voor musicals die katholieke muziekthematiek in hun soundtracks mengen.

Wat is jouw favoriete disneyfilm en disneyliedje?

Reputatie 6
Badge +9

Hi! Kei lief dit allemaal!! Ik lees ontzettend veel op webtoon en er zijn heel veel genres! Wat vind je leuk om te lezen? Romcom zo te lezen vind je ook erg leuk? Ik lees beide romance, comedy, horror thriller ect. Of een goede actie highschool zoals windbreaker en eleceed, lookism. Ik heb een heeeeele lijst๐Ÿ˜‚.

Dat zijn inderdaad heel veel verschillende genres haha. Ik moest heel even kijken wat ik nu eigenlijk allemaal precies aan het lezen ben, maar volgens webtoon vallen degene die ik lees onder: 'slice of life', โ€˜comedyโ€™, en โ€˜heart-warming' haha. Het is idd voornamelijk romcom/ramance en comedy, maar ook wel wat autobiografisch achtige dingen. Diegene die jij opnoemt kende ik nog niet, heb die even opgezocht maar die klinken inderdaad ook wel echt goed! Misschien dat ik die ook maar ga toevoegen aan mijn lijst ๐Ÿ˜Š

ย 

Mijn favorite gerecht om te maken is zeker weten lasagna!! Kan er ook veel van op^^ย  de dierentuin en of een pretpark vind ik heel leuk! Wij hebben het helaas niet breed dus ben al een aantal jaartjes niet geweest maar volgende week ga ik naar de dierentuin! Ik hoop dat ik het red met mijn sociale angst. We zullen zien. Mijn innerlijke kind komt echt naar boven in zulke plekken dus ik geniet er heel erg van^^ย 

Ben je inmiddels al naar de dierentuin geweest? Zo ja, hoe was het? Zo niet, super veel plezier! Ik snap dat je sociale angst het ook wat lastiger maakt om dan naar de dierentuin te gaan, maar het voordeel is wel dat je het er super leuk vindt! Ondanks dat het dan super spannend (en angstig) is, is het het denk ik dubbel en dwars waard of niet?ย 

Lasagna is inderdaad wel echt heerlijk! Maak je dan de klassieke lasagne bolognese? Of ook variaties daarop?

ย 

Wat vind jij leuk om te doen? En je favo gerecht? Ik zou het leuk vinden meer te horen^^

Ik vind het leuk om in mijn vrije tijd aan mn diamond painting te werken, te lezen, spelletjes te spelen (op dit moment speel ik veel animal crossing), en te koken en te bakken. Mijn vriend heeft voor mij een Lego set gekocht (een bonsai boom ๐Ÿ˜), daar ga ik denk ik zometeen aan beginnen, denk ook wel dat ik dat super leuk vind om te doen, maar dat moet ik nog even uitproberen haha.

Ik heb niet echt een favo gerecht om heel eerlijk te zijn, vind echt vanalles heel erg lekker๐Ÿ˜… Ik maak zelf vooral veel gerechten met pasta en rijst, en probeer hierin ook zo veel mogelijk af te wisselen. Denk dat als ik echt zou moeten kiezen, mijn favoriete gerecht toch wel kip kerrie is, zonder pakjes en zakjes natuurlijk :)