Sporten vanuit huis

  • 30 November 2021
  • 4 reacties
  • 139 × bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hoihoi!

Nu alle sportlocaties weer wat eerder dicht zijn, merk ik dat ik er bijna niet meer aan toe kom om te sporten (handboogschieten, yoga). Gelukkig heb ik alternatieven kunnen vinden zoals mediteren in plaats van een yogales, of een stuk wandelen/fietsen in plaats van het handboogschieten. Hopelijk kunnen we snel weer naar de sportschool, want ik mis het toch allemaal een beetje :,)

Hebben jullie aanpassingen moeten maken qua sport nu alles om 17.00 dicht moet? Of misschien een nieuwe passie gevonden? Ik ben benieuwd!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik zwem normaal 2 a 3 keer in de week in de avond bij mijn vereniging, dit kan helaas voorlopig dus niet doorgaan. Veel zwemmen zit er voorlopig niet in dus. Nu kan ik alleen zondagochtend nog een uurtje zwemmen, maar ik twijfel of dit verstandig is om naar toe te gaan omdat dit uurtje nu super vol gaat zijn. (ik vind het dan ook raar dat ze alles open houden maar wel tussen 5 en 17 uur, zo ga je locaties alleen maar drukker maken toch?). 

Waar ik bij de vorige lockdown al achter ben gekomen is dat hardlopen niet echt mijn ding is :p Ik ga nu af en toe een rondje wandelen met een lekker muziekje op. 

Reputatie 6
Badge +9

Ik probeer ook elke dag een stuk een wandelen, maar nu het zo vroeg donker is en koud komt het er vaak niet van

Reputatie 5
Badge +5

Ik zwem normaal 2 a 3 keer in de week in de avond bij mijn vereniging, dit kan helaas voorlopig dus niet doorgaan. Veel zwemmen zit er voorlopig niet in dus. Nu kan ik alleen zondagochtend nog een uurtje zwemmen, maar ik twijfel of dit verstandig is om naar toe te gaan omdat dit uurtje nu super vol gaat zijn. (ik vind het dan ook raar dat ze alles open houden maar wel tussen 5 en 17 uur, zo ga je locaties alleen maar drukker maken toch?). 

Waar ik bij de vorige lockdown al achter ben gekomen is dat hardlopen niet echt mijn ding is :p Ik ga nu af en toe een rondje wandelen met een lekker muziekje op. 

Ik probeer ook elke dag een stuk een wandelen, maar nu het zo vroeg donker is en koud komt het er vaak niet van

Ja, ik heb ook gemerkt dat het overal een stuk drukker is! Een rondje wandelen is inderdaad heerlijk, al is het wel hopen op goed weer tegenwoordig. De kou daar kan je je nog op kleden, maar regen en wind... Hopen op droog weer dus! 🍀

Reputatie 2
Badge +1

Hoi Selena, ik herken je probleem. Nu de sportscholen dicht zijn, heb ik het wandelen en fietsen herontdekt. Ook doe ik veel thuis een work out.