Hoeveel stappen zet jij gemiddeld?

  • 21 January 2022
  • 17 reacties
  • 197 × bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Assistent Community Manager
  • 711 reacties

Hii, 

 

Zoals de titel al zegt, hoeveel stappen zet jij gemiddeld? Hiermee bedoel ik natuurlijk per dag, zelf heb ik me sinds vorige week voorgenomen om minimaal 6k stappen per dag te zetten. Nu heb ik er gemiddeld afgelopen week 7500 per dag gezet. 

Dit zou ik later graag willen uitbreiden naar minimaal 8k maar hopelijk uit eindelijk 10k per dag. 

 

Nu ben ik benieuwd naar jullie gemiddelde, laat het vooral weten in de reacties hieronder! 

 


17 reacties

Goed bezig Diego! :thumbsup:

Zou het niet weten hoeveel stappen ik per dag zet, maar kan wel zeggen dat het veel te weinig zijn :see_no_evil: Mede door mn werk (zittend werken) hakt het er wel in. Enige voordeel is dat ik met de hond wel lekker loop, 2x per dag een rondje van 20 minuten (als ik werk en als ik vrij ben dan lopen we gauw een uurtje). 

Ik ga met jou mee doen en proberen om elke dag zo’n 6000 te zetten en dit per week met 500-1000 uit te breiden! :ok_hand:

Reputatie 4
Badge +3

Ik zet er gedurende een werkdag ongeveer 7500. Dat krijg je, als je achter kleuters aan moet rennen :joy:  Op vrije dagen veel minder. In de lente/zomer meer, want dan krijg ik mijzelf makkelijker de deur uit om nog eens te gaan wandelen. Ben een echte koukleum, dus in deze tijd van het jaar is dat wat moeilijker.

Reputatie 3
Badge

Goed bezig! Mijn goede voornemen was dit jaar om meer te bewegen en mijn doel is elke dag 6000 stappen zitten. Meestal zit ik tussen de 6000 en 8000 stappen dus tot nu toe gaat het goed!

Vind het wel lastig met de kou en mijn baan waarbij ik de hele dag zit maar ik probeer veel te wandelen en ik wissel het af met wandel-workouts op youtube!

Reputatie 7
Badge +12

Goed bezig! Mijn goede voornemen was dit jaar om meer te bewegen en mijn doel is elke dag 6000 stappen zitten. Meestal zit ik tussen de 6000 en 8000 stappen dus tot nu toe gaat het goed!

Vind het wel lastig met de kou en mijn baan waarbij ik de hele dag zit maar ik probeer veel te wandelen en ik wissel het af met wandel-workouts op youtube!

Ahh daar zal ik ook eens naar kijken, goed bezigggg! Houdt vol.

Reputatie 4
Badge +3

@Colliecol Wandel-workouts, klinkt interessant. Ga ik ook eens opzoeken. Goed bezig verder!!

Reputatie 3
Badge

Leuk! Ik volg altijd die van Growwithjo, zij is altijd zo lekker enthousiast en de oefeningen tussendoor zijn goed te doen!

Reputatie 4
Badge +6

Elke dag verschillend. Ik doe met een groepje mensen loop challenges van 10 dagen en dan wie de meeste stappen heeft gezet als team.

De ene dag zet ik 15.000 stappen de andere maar 100.
Maar mijn doel is 5000 per dag.

Reputatie 4
Badge +8

@Diego hoe gaat het nu met het wandelen?

 

Reputatie 7
Badge +12

@Diego hoe gaat het nu met het wandelen?

 

Met de warme dagen iets minder maar het gaat super goed. Mijn maand gemiddelde is bijna 8k per dag.

 

7.943 dat is 5.84km 

Reputatie 4
Badge +8

Oh goedbezig!

Reputatie 3
Badge +5

Bij mij ligt het eraan wat ik die dag heb. 
Als ik naar stage ga, kom ik makkelijk aan meer dan 8000 stappen.
Dit is in combinatie met wandelen met mijn hond. 
Gemiddeld genomen zet ik 8000 stappen per dag doordeweeks en vaak 5000 stappen per dag in het weekend.

Reputatie 7
Badge +5

6-8K per dag gemiddeld zo met doggo:)

Reputatie 4
Badge +3

6K per dag is wel lastig te halen met een IT baantje. Probeer zelf wel te compenseren door te gaan hardlopen of naar de sportschool te gaan.

In het weekend haal ik de 6k vaak wel

Reputatie 2
Badge

Hii, 

 

Zoals de titel al zegt, hoeveel stappen zet jij gemiddeld? Hiermee bedoel ik natuurlijk per dag, zelf heb ik me sinds vorige week voorgenomen om minimaal 6k stappen per dag te zetten. Nu heb ik er gemiddeld afgelopen week 7500 per dag gezet. 

Dit zou ik later graag willen uitbreiden naar minimaal 8k maar hopelijk uit eindelijk 10k per dag. 

 

Nu ben ik benieuwd naar jullie gemiddelde, laat het vooral weten in de reacties hieronder! 

 

Ik zet gemiddeld 7500 (dan wel niet meer) stappen per dag, maarja heb een hond dus dan kom je er ook veel makkelijker uit haha

Reputatie 2
Badge +5

Paar dagen geleden 25.000 stappen in de Efteling😂 En anders wel rond de 6 a 7k. Wandelen helpt al snel mee!

Reputatie 1
Badge

verschilt heel erg per dag, maar meestal tussen de 5-10k stappen. ^^ )

Reputatie 3
Badge +6

Ik zet ongeveer 800 - 900 stappen per dag (niet veel i know), mijn goal die jaren geleden heb gezet is om 6k stappen te zetten minimaal, soms haal ik de 3k als ik naar afspraken moet en of naar de winkel wil, soms haal ik de 6k als ik bezoek krijg en uit eindelijk gaan wandelen en of dingen buiten de deur doen.

m'n hoogste aantal stappen was 5 mei met 16.501 stappen als volgt komt 29 juni met 12k stappen en 14 juli met 11.1k stappen en 14 augustus met 9.2k stappen, alle dagen dat ik dus iets sociaals doe xD

Reageer