Wie gaat er mee skiën of snowboarden?

  • 18 January 2022
  • 21 reacties
  • 368 × bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Zijn er mensen die het leuk vinden om een keertje lekker te skiën of te snowboarden in snowworld, hoor het graag.

Nu al zin in😁


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

21 reacties

Ja, super leuk idee!! Ik ben er altijd voor in om te skiën… :skier::snowboarder:

Reputatie 3
Badge +4

@Anou Super leuk, wanneer zou het voor jouw uit komen?

in het weekend?

Reputatie 3
Badge +4

Ik weet dat het s’avonds goedkoper is.

maar het is maar wat jouw beter uitkomt.

Reputatie 4
Badge +4

Lijkt me super leuk maar ik heb dat nog nooit gedaan :joy:

Reputatie 3
Badge +4

Lijkt me super leuk maar ik heb dat nog nooit gedaan :joy:

Oef, dan wordt het wel een beetje lastig maar het is het wel waard om een keertje een lesje te nemen.😁👍🏻

Reputatie 3
Badge +3

Hey Alain,

Leuk initiatief!! Daar ben ik wel voor in :). Wanneer denk je dat we dit kunnen gaan doen?

groeten,

 

jesse 

Lijkt me ook een keer leuk om te doen! Maar net zoals Biebs heb ik dat nog nooit gedaan hahahaha. :joy:

Reputatie 3
Badge +4

Beste mensen,

ik stel voor dat ik het volgende ga doen.

Als @Rochella En @Biebs het leuk vinden wil ik best een keertje apart te gaan. Dan kan ik best het een en het uitleggen.

En @Jesse2001 als je zin hebt zou ik morgen avond al kunnen.

Reputatie 4
Badge +4

Beste mensen,

ik stel voor dat ik het volgende ga doen.

Als @Rochella En @Biebs het leuk vinden wil ik best een keertje apart te gaan. Dan kan ik best het een en het uitleggen.

En @Jesse2001 als je zin hebt zou ik morgen avond al kunnen.

Leuk!!! Er zijn wel meerdere Snowworlds, welke woon jij dichtbij?
En moet je dan zelf dingen aanschaffen of kun je alles huren?

Reputatie 3
Badge +4

Hallo @Biebs,

Het gaat om de locatie in Zoetermeer en je kunt alles huren behalve de skie handschoenen die kun je daar kopen.

Als het jouw en @Rochella Uit zou komen om zaterdag avond te gaan, zou gezellig zijn.

Ik ben er ieder geval met nog twee ander mensen.

Badge

Hi Alain!

mij lijkt het ook erg leuk om een keer te gaan snowboarden of skiën! Ben nog wel een beetje onervaren maar misschien kan ik ook aansluiten bij  @Rochella en @Biebs ☺️

Reputatie 3
Badge +4

Geen probleem, zaterdagavond zou kun je aan sluiten.

Helaas kan ik niet elke zaterdag vanwege mijn werk, maar misschien is het een idee om dan met een groepje beginners een beginnersklas te boeken?

Weet niet in hoeverre dat zou kunnen eventueel? 😊

En Alain, Anou en Jesse kunnen dan het goede voorbeeld geven hahaha ✌️👍 

Reputatie 3
Badge +4

Helaas kan ik niet elke zaterdag vanwege mijn werk, maar misschien is het een idee om dan met een groepje beginners een beginnersklas te boeken?

Weet niet in hoeverre dat zou kunnen eventueel? 😊

En Alain, Anou en Jesse kunnen dan het goede voorbeeld geven hahaha ✌️👍 

Klinkt als een goed idee, er bestaan daarvoor proef lessen voor beginners.

Reputatie 3
Badge +4

Mocht iedereen het goed vinden, is het meschien makkelijk om een groepsapp  aan te maken?

Het lijkt mij ook leuk om mee te doen. Ik heb alleen niet zoveel ervaring :smile:

Reputatie 3
Badge +4

Het lijkt mij ook leuk om mee te doen. Ik heb alleen niet zoveel ervaring :smile:

Dat geeft niet, je kan gewoon zaterdag aansluiten en anders organiseer ik het gewoon nog een keer.😜

Reputatie 3
Badge +4

 

Reputatie 3
Badge +4

 

Reputatie 3
Badge +4

Voor iedereen, het zou gaan om het omcirkelde kaartje en mocht je nog wat nodig hebben kun je dat altijd nog huren. En eventueel gezellig tussen door of achteraf kunnen weer een drankje doen.

 

groetjes Alain

Reputatie 3
Badge +4

Voor de mensen die zaterdag naar snowworld gaan in Zoetermeer ik ben er zelf rond 18:30.

Zie jullie daar⛷🏂❄️