Beantwoord

Sporten

• 13 November 2021
  • 3 reacties
  • 176 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Vind jij het leuk om te sporten? Ik ben benieuwd welke sport je doet of wilt doen. Ik doe zelf aan fitness en probeer 2x per week ernaartoe te gaan. Helaas lukt dit niet altijd😭. Hebben jullie tips om motivatie te behouden om te gaan sporten?

Ik hoor het graag van jullie.

icon

Beste antwoord door Lisanne98 16 November 2021, 19:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey Floris! 

Ik ben ruim 2 jaar meer sponsor geweest van Basic Fit dan dat ik daar te vinden was. Nadat ik mijn abonnement had opgezegd ben ik gewoon eens gaan denken en op het idee Personal trainen gekomen. Ik heb een personal trainer gezocht hier in de regio, en ik hoefde voor zijn trainingen niet én hem én de sportschool te betalen.

Dat heeft mij over de streep getrokken. Het is een hele investering, maar dat was het sponsoren van de Basic Fit ook :p Ik ga nu 2 keer per week met hem trainen en we spreken vooraf datum en tijd af (stok achter de deur). Het is echt leuk om iemand te hebben die de oefeningen vooraf bedenkt en ik zie nu (3 maanden na start) al zoveel progressie ontstaan! Echt een aanrader. Misschien helpt dit je om de motivatie te houden om toch te gaan.

Reputatie 3
Badge +1

Sporten is heerlijk om even je kop leeg te maken! Ik loop drie keer per week hard om 6 uur s'ochtends en dan zo'n 8km. Kom dan bijna niemand tegen, wat heerlijk is

Reputatie 5
Badge +5

Hey Floris! 

Ik ben ruim 2 jaar meer sponsor geweest van Basic Fit dan dat ik daar te vinden was. Nadat ik mijn abonnement had opgezegd ben ik gewoon eens gaan denken en op het idee Personal trainen gekomen. Ik heb een personal trainer gezocht hier in de regio, en ik hoefde voor zijn trainingen niet én hem én de sportschool te betalen.

Dat heeft mij over de streep getrokken. Het is een hele investering, maar dat was het sponsoren van de Basic Fit ook 😛 Ik ga nu 2 keer per week met hem trainen en we spreken vooraf datum en tijd af (stok achter de deur). Het is echt leuk om iemand te hebben die de oefeningen vooraf bedenkt en ik zie nu (3 maanden na start) al zoveel progressie ontstaan! Echt een aanrader. Misschien helpt dit je om de motivatie te houden om toch te gaan.

He Lisanne,

Dat is een goede tip bedankt!

Reageer