Wie ben ik? en waarom ben ik hier?

  • 27 May 2023
  • 9 reacties
  • 264 × bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Mijn naam is Iris, 18 jaar (bijna 19) en ik woon in omgeving Nissewaard. Een enorme fan van Kate Bush en ik word langzaam een Lana Del Rey fan. Mijn hobby’s zijn lezen, diamond painting en soms ook legpuzzels. Ik heb een kleine collectie aan LP platen.

Sinds dat mijn vrienden groep 2 jaar geleden uit elkaar is gestort, omdat mijn ex beste vriendin blijkbaar een hele slechte vriendin bleek te zijn. Ben ik erg onzeker, emotioneel en depressief geworden. Ik voel mij altijd alleen en ik denk alleen maar negatief. Mijn vader heeft deze site aan mij recommandeert


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hey! Welkom op deze community! En oeh! Lana Del Rey & Kate Bush. Beide zijn echt super goeie zangers!!! Ik luister zelf ook wel eens naar ze! Wat is je favoriete nummer? Ik hoop voor je dat deze organisatie dat gaat bieden wat je ervan verwacht! 

Reputatie 3
Badge +4

Welkom Iris! 
Leuk dat je je ingeschreven hebt hier! Ik hoop dat je hier nieuwe vrienden gaat vinden!

LP’s zijn een nostalgie, welke platen heb je?

Reputatie 3
Badge +3

Welkom Iris! 
Leuk dat je je ingeschreven hebt hier! Ik hoop dat je hier nieuwe vrienden gaat vinden!

LP’s zijn een nostalgie, welke platen heb je?

Ik heb al 4 Kate Bush platen, 2 van abba 1tje van Gorillaz, Olivia Rodrigo, Imagine Dragons, Queen, Blondie

Reputatie 3
Badge +4

Welkom Iris! 
Leuk dat je je ingeschreven hebt hier! Ik hoop dat je hier nieuwe vrienden gaat vinden!

LP’s zijn een nostalgie, welke platen heb je?

Ik heb al 4 Kate Bush platen, 2 van abba 1tje van Gorillaz, Olivia Rodrigo, Imagine Dragons, Queen, Blondie

Dat is een wijd assortiment zo te zien! 
 

 

Badge

Legpuzzels? kan je daar meer over vertellen?

mvg
mas

Reputatie 4
Badge +5

Hoi Iris, leuk kennis te maken!

Mijn vriendengroep is ook in elkaar gestort toen ik rond jouw leeftijd was, dus ik snap erg goed hoe pijnlijk dat is.

Wat voor boeken lees je graag?

Reputatie 5
Badge +7

Hoi Iris.

Ik herken mij erg in wat je schrijft. Voel je vrij om mijn een berichtje te sturen

Reputatie 3
Badge +3

Hoi Iris, leuk kennis te maken!

Mijn vriendengroep is ook in elkaar gestort toen ik rond jouw leeftijd was, dus ik snap erg goed hoe pijnlijk dat is.

Wat voor boeken lees je graag?

Ik lees meestal Fantasy met wat Romantiek erin en murder mystery

Reputatie 4
Badge +5

Hoi Iris, leuk kennis te maken!

Mijn vriendengroep is ook in elkaar gestort toen ik rond jouw leeftijd was, dus ik snap erg goed hoe pijnlijk dat is.

Wat voor boeken lees je graag?

Ik lees meestal Fantasy met wat Romantiek erin en murder mystery

Ohh wat leuk! Ik vind fantasy en murder mystery ook erg leuk. Wat ben je op het moment aan het lezen?