Wie ben ik?

  • 9 June 2022
  • 4 reacties
  • 205 × bekeken

Reputatie 1

Hoi! Ik ben Bianca, 26 jaar en ik kom uit Friesland. Ik keek gister naar Beau en zag Join us voorbij komen en ik dacht da's net wat! Na een moeilijke jeugd 2x zwaar depressief te zijn geweest ben ik afgelopen jaar eindelijk afgestudeerd als bloemist en werk ik daarnaast al 12 jaar in de nachthoreca op uitgaansgebied. Ondanks dat ik een druk leven heb, ben ik best wel eenzaam. Ik val altijd een beetje buiten de boot waar ik het soms heel moeilijk mee kan hebben. Maar gelukkig vermaak ik mezelf ook prima, hoor! Ik kook graag, taartenbakken voor verjaardagen is wel een traditie inmiddels. Ik ben graag in de natuur (graag op blote voeten ook). Pinkpop is het leukste feestje van het jaar (met moeders natuurlijk ❤️), en ik maak graag rouwbloemwerk (op bestelling, we noemen het maar een betaalde hobby) en ik zal nog wel wat vergeten zijn, maar dat is ook typisch mij. Ik hou van anders zijn dan anderen, mijn haar is vaak roze. Of oranje. Paars ook wel. Ik hou me de laatste 2 jaar veel bezig met spiritualiteit en edelstenen, ook verzamelen. Mijn favoriete vakantiebestemming is Zweden, kom er tot rust. Voor nu weet ik het even niet meer, maar de reden dat ik me hier heb ingeschreven is omdat ik vaak moeilijk contacten leg met mensen en het voor mijn gevoel het hier een stukje makkelijker gaat en er niet zo snel een oordeel valt. Misschien dat het bootje hier wat groter is en ik gewoon kan blijven zitten, dat zou ook wel eens fijn zijn voor een keer 🤪.  Liefs aan iedereen ❤️


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heeyy welkom, leuk dat je je zo uitgebreid voorsteld!

Reputatie 6
Badge +9

Hee Bianca, welkom!

 

Naar om te lezen dat je zo'n moeilijke jeugd hebt gehad, maar super fijn dat je zo via Beau de community gevonden hebt! Wat fijn dat je nu afgestudeerd bent als bloemist, klinkt wel echt als leuk werk (en het ruikt vast ook heerlijk daar dan 😍).

Werken in de nachthoreca klinkt heftig haha, heb je het naar je zin daar?

Ik herken dat wat je zegt, dat je altijd net buiten de boot valt. Ik heb dat zelf ook, en heb altijd het idee dat ik net iets van aansluiting mis ofzo 😅 maar fijn dat je jezelf prima kunt vermaken! Dat is ook altijd belangrijk jaa, maar het zou zo fijn zijn om ook wat mensen te hebben om dingen mee te delen, dus hopelijk ga je hier op de community een hoop leuke mensen vinden (maar dat moet vast goedkomen!).

Taarten bakken is inderdaad een zeer leuke (en lekkere) hobby! Wat is je best gelukte taart tot nu toe, of de lekkerste? Ik houd ook van de natuur, heerlijk tot rust komen! Wat grappig dat je dan graag op blote voeten in de natuur bent, heb dat zelf eigenlijk nog nooit geprobeerd 🙈 heb je dan ook iets wat het lekkerste loopt op blote voeten (als in gras of mos of wat dan ook in de natuur)?

Omgg! Geweldige kleuren 😍 Ik heb zelf een aantal keer geprobeerd mijn haar paars te krijgen, maar dat wou helaas niet lukken. Vind bleken ook een beetje eng, dus heb het maar opgegeven (voor nu iig dan) haha.

Zweden lijkt me heerlijk (ga daar toevallig in de zomer voor het eerst heen op vakantie, ben echt heel erg benieuwd). Kom je vaak in Zweden?

 

Ik wens je vooral heel erg veel plezier op de community!
Oh en kijk ook eens bij groepen, daar vind je groepen op basis van waar je woont, maar ook voor verschillende hobbies (waaronder de kookclub).

Badge

Hoi Bianca mijn naam is mike 30 uit Velse woon al van af me 14 in Friesland.

Ik lees rouwbloemwerk wat een nobel gebaar 

En wat fijn dat je durft te zijn wie je bent ondanks een moeilijke jeugd anders zijn is nooit erg ( kan dit weten als niet fries in Friesland ) maar dat maakt het juist interessant want door anders te zijn ben je weer de juiste jij en jou juiste jij zorgt er weer voor dat mensen hun verdriet kunnen verwerken door een klein gebaar zo als je bloemmen blijf energie halen uit het feit dat wie goed doet goed ontmoet 

 

Wilde dit graag sturen naar jou weet niet waarom.

Hey!

Welkom bij de club! 
Ik herken wat je zegt over dat je buiten de boot valt. Ik ben zelf een persoon die heel vaak ergens niet in past of bijhoort en dat vind ik gelukkig ook oké. En ook leuk om te lezen dat jij jezelf ook heerlijk weet te vermaken. Ik vind het heerlijk dat ik weet dat ik mezelf kan vermaken en dat je niet altijd anderen daarvoor nodig heb. 
Hoe komt het dat je interesse vooral bij rouwbloemstukken maken ligt?

En echt heel fijn om te lezen dat jij ook spiritueel bent. Dat heb ik ook. Hoeveel edelstenen heb jij inmiddels liggen?