Marjanne 17 even voorstellen

  • 16 July 2022
  • 7 reacties
  • 306 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey, na een tijdje de kat uit de boom hebben gekeken ga ik mezelf maar eens voorstellen.

Ik ben Marjanne en ik ben 17 jaar.

Ik houd van sporten en vooral kickboksen (nu helaas niet veel te druk), fotograferen vind ik heel leuk om te doen.

Creatief bezig zijn vind ik ook heel leuk en dingen ontwerpen bijv. kleding maken maar ook websites ontwerpen.

Ook houd ik van avontuur en ga deze zomer naar een camping om daar te werken.

Nog nooit eerder gedaan maar denk dat het wel goed is om af en toe in het diepe te springen.

Ik heb altijd wel vrienden gehad maar toen dit na de middelbare wegviel werd ik eenzaam.

Gelukkig heb ik genoeg mensen om me heen zussen en familie maar deze relatie is heel anders dan met vrienden.

Dus hopen dat ik hier leuke mensen tegen kom (zit wel goed hoor) en vooral memories ga maken.

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Van harte welkom:) 

 

Hopelijk kom je hier toffe gezellige  mensen tegen. We hebben  volgend weekend ook een event waar ook veel mensen komen.

 

Wat voor werk ga je doen op de camping?

Badge

Welkom

 welke soort fotografie doe je?

Wat voor type kleding maak je?

 

Reputatie 1
Badge

Van harte welkom:) 

 

Hopelijk kom je hier toffe gezellige  mensen tegen. We hebben  volgend weekend ook een event waar ook veel mensen komen.

 

Wat voor werk ga je doen op de camping?

ik ga als keuken medewerker werken dus de kok helpen en borden opmaken enz veel zin in

Reputatie 1
Badge

Welkom

 welke soort fotografie doe je?

Wat voor type kleding maak je?

 

Natuur vind ik heel leuk om te fotograferen en houd van uniek dus een net wat andere foto als de meesten.

ik maak zelf geen kleding maar maak saaie kleding helemaal anders.

maar jij houd dus ook van natuur fotografie ook nog andere voorkeuren?

Reputatie 4
Badge +4

Hey, na een tijdje de kat uit de boom hebben gekeken ga ik mezelf maar eens voorstellen.

Ik ben Marjanne en ik ben 17 jaar.

Ik houd van sporten en vooral kickboksen (nu helaas niet veel te druk), fotograferen vind ik heel leuk om te doen.

Creatief bezig zijn vind ik ook heel leuk en dingen ontwerpen bijv. kleding maken maar ook websites ontwerpen.

Ook houd ik van avontuur en ga deze zomer naar een camping om daar te werken.

Nog nooit eerder gedaan maar denk dat het wel goed is om af en toe in het diepe te springen.

Ik heb altijd wel vrienden gehad maar toen dit na de middelbare wegviel werd ik eenzaam.

Gelukkig heb ik genoeg mensen om me heen zussen en familie maar deze relatie is heel anders dan met vrienden.

Dus hopen dat ik hier leuke mensen tegen kom (zit wel goed hoor) en vooral memories ga maken.

 

 

Welkom!  Wat een leuke hobby's! Waar kom je vandaan als ik vragen mag?

Reputatie 3
Badge +5

Welkom Marjanne,

leuke hobbies heb je. Waar kom je ongeveer dan vandaan? Ik sta open voor gesprek hier :)

 

groetjes Laurens

Reputatie 1
Badge

Hey, na een tijdje de kat uit de boom hebben gekeken ga ik mezelf maar eens voorstellen.

Ik ben Marjanne en ik ben 17 jaar.

Ik houd van sporten en vooral kickboksen (nu helaas niet veel te druk), fotograferen vind ik heel leuk om te doen.

Creatief bezig zijn vind ik ook heel leuk en dingen ontwerpen bijv. kleding maken maar ook websites ontwerpen.

Ook houd ik van avontuur en ga deze zomer naar een camping om daar te werken.

Nog nooit eerder gedaan maar denk dat het wel goed is om af en toe in het diepe te springen.

Ik heb altijd wel vrienden gehad maar toen dit na de middelbare wegviel werd ik eenzaam.

Gelukkig heb ik genoeg mensen om me heen zussen en familie maar deze relatie is heel anders dan met vrienden.

Dus hopen dat ik hier leuke mensen tegen kom (zit wel goed hoor) en vooral memories ga maken.

 

 

Welkom!  Wat een leuke hobby's! Waar kom je vandaan als ik vragen mag?

flevoland en woon op Urk