Welcome to myself

  • 23 March 2023
  • 2 reacties
  • 100 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoii ik ben Pixel en ik ben nieuw hier dus net als veel andere mensen stel ik me even voor! Ik ben 27 jaar jong en kom uit de omgeving van Haarlem.

Wat mijn hobby's betreft, heb ik een passie voor fotografie. Ik geniet ervan om voortdurend op zoek te gaan naar de perfecte foto en om mijn creativiteit uit te drukken. Daarnaast ben ik ook een fanatieke gamer, vooral als het gaat om RPG's en simulatiespellen. In mijn vrije tijd verlies ik mezelf ook graag in de verhalen van sciencefiction en fantasy boeken.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Van harte welkom :) 

 

Welke games vind je lek om te spelen  ?

Badge

Hoi! 

 

Mijn naam is Kim, ben 28 jaar oud en kom uit Amersfoort. Ik hoop op een leuke vriendschap nadat ik iedereen kwijt ben geraakt sinds ik moeder ben geworden. Ik heb dan ook een dochtertje van bijna 2 jaar. Ik heb een hele lieve nieuwe vriend die me met alles zoveel mogelijk helpt. Maar een fijne vriendschap is altijd leuk. Ik hou van gamen, fotografie en ben vaak creatief bezig. Spreekt dit je aan en wil je meer weten let me know!

 

Groetjes Kim