Wat ga jij doen op oudjaarsavond?

  • 29 December 2022
  • 10 reacties
  • 268 × bekeken

Reputatie 2
Badge +2
  • Supercharger
  • 12 reacties

Oliebollen, gebak, drankjes, alleen of juist samen. Iedereen viert het anders. 

Wat ga jij deze jaarwisseling doen? 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Ik ga werken! Ik heb een 24-uursdienst gepland staan. 
heb jij nog plannen?

Reputatie 7
Badge +9

Ik ga met Oudjaarsavond doen wat ik altijd doe; constante afleiding zoeken op mijn kamer, heel kort naar beneden gaan om iedereen een gelukkig nieuw jaar te wensen en dan hup weer naar boven, waarschijnlijk haal ik ook een hele nacht door omdat ik toch nooit kan slapen die dag. Ik hou niet zo van al dat vuurwerk (sensitief gehoor, hele harde knallen zorgen bij mij voor schrikreacties al bijna mijn hele leven lang). Oh ja en ik feliciteer nog iemand met hun verjaardag. Dat is het enige wat ik doe, elk jaar opnieuw.

 

Welke plannen heb jij, @Siv ?

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb niks op de planning staan! Ik denk dat ik vooral wat oliebollen ga eten (oftewel; vooral de belangrijke dingen..) en verder zal het wel wat tv-kijken worden ofzo. Jij nog bijzondere plannen?

Reputatie 5
Badge +5

Werken tot 17:00, daarna door naar huis om oliebollen te eten en vervolgens naar vriendinnen om de jaarwisseling te vieren. Voor het eerst met de hele vriendengroep, dat wordt een gezellige avond :D

En jij? @Siv 

Reputatie 7
Badge +12

Ik ga met mensen van de community bij mij thuis, knallend het jaar uit. Spelletjes, hapjes en met veel gezelligheid het nieuwe jaar in!

Badge

Ik ben thuis met mijn moeder ik zal wss veel boven zitten en na een tijdje beneden zitten we hebben wat hapjes en ik heb kinderchampange om 12 uur want ik drink niet graag oop en ik zal waarschijnlijk proberen wat mensen te bellen en ik heb knalerwtjes misschien krijg ik ook nog sterretjes en dan loop ik met mijn geluids dempende koptelefoon want kan slecht tegen al dat geluid helaas 

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben thuis met mijn moeder ik zal wss veel boven zitten en na een tijdje beneden zitten we hebben wat hapjes en ik heb kinderchampange om 12 uur want ik drink niet graag oop en ik zal waarschijnlijk proberen wat mensen te bellen en ik heb knalerwtjes misschien krijg ik ook nog sterretjes en dan loop ik met mijn geluids dempende koptelefoon want kan slecht tegen al dat geluid helaas 

Wou dat ik ook een geluidsdempende koptelefoon had. Ik kan ook ontzettend slecht tegen al dat harde geluid. 

Hi!

Ik ga op mijn kamer zitten en waarschijnlijk vroeg slapen. Oud en nieuw geeft me helaas een eenzaam gevoel.

Reputatie 4
Badge +5

Ik ga vannacht werken op de EHBO-post van een groot techno feest. Ik had het graag met vrienden willen vieren, maar helaas mocht dat niet zo zijn dit jaar dus dan maar werken ipv alleen thuis zitten.

Ik ben helaas al een week ziek, en nu voel ik me nog steeds niet top. Waarschijnlijk kijken mijn ouders en ik wel een beetje tv, maar als we om 12 uur een kwartier of halfuur vuurwerk hebben gekeken (binnen, vanuit een groot raam), ga ik proberen te slapen. Ik kan het vast goed gebruiken!