Vriendschappen

  • 20 December 2022
  • 12 reacties
  • 320 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hoi allemaal!

Ik ben 20 jaar (vrouw) en woon in Leiden. Ik ben opzoek naar leuke vriendschappen, ik heb eigenlijk nog nooit echte vrienden gehad en ben daardoor erg eenzaam geworden. Het lijkt me heel fijn om iemand te leren kennen waar ik samen leuke dingen mee kan doen en ook iemand waarbij ik in moeilijke tijden terecht kan (dit kan je ook van mij verwachten). Het liefst zou ik nieuwe mensen in de buurt willen leren kennen, zodat we eventueel ook makkelijk kunnen afspreken, maar ik sta ook zeker open voor online contact.

Ik ben erg rustig (introvert), maar met de juiste mensen om mij heen kan ik in een stuiterbal veranderen. Ik ben behulpzaam en echt een luisterend oor!  Ik hou van lezen, gamen, marvel, disney, harry potter, pretparken en spiritualiteit (edelstenen, astrologie, etc). Ik ga regelmatig naar de sportschool en vind het ook heel leuk om naar de bioscoop te gaan. Verder ben ik heel erg fan van Harry Styles en Louis Tomlinson dus je kan al raden naar wat voor soort muziek ik luister. 
Ik ben geen uitgaanstype, maar zou wel graag nieuwe mensen willen leren kennen en ontmoeten. (En serieuze vriendschappen willen opbouwen).

Hopelijk lukt het me om via deze weg nieuwe mensen te ontmoeten!

Groetjes <3


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hey, Welkom! :)

 

Leuk dat je de moeite hebt genomen om jezelf even voor te stellen! Goed dat je je hier hebt aangemeld. Ik heb zelf ook niet zoveel vrienden, en ik ben ook relatief rustig totdat ik bij de juiste mensen ben haha.  Dus ook dat is herkenbaar.

Welke games speel je zoal? En naar welke pretparken ga je graag?

Ik woon zelf niet echt in de buurt, maar hopelijk vind je hier wat mensen die wel in de buurt wonen. Je mag mij  altijd een Pm sturen!

Groetjes,

Justin

Reputatie 2
Badge +3

Hey, Welkom! :)

 

Leuk dat je de moeite hebt genomen om jezelf even voor te stellen! Goed dat je je hier hebt aangemeld. Ik heb zelf ook niet zoveel vrienden, en ik ben ook relatief rustig totdat ik bij de juiste mensen ben haha.  Dus ook dat is herkenbaar.

Welke games speel je zoal? En naar welke pretparken ga je graag?

Ik woon zelf niet echt in de buurt, maar hopelijk vind je hier wat mensen die wel in de buurt wonen. Je mag mij  altijd een Pm sturen!

Groetjes,

Justin

Ik heb je een berichtje gestuurd :)

Reputatie 3
Badge +3

Hoi Mies!

Ik herken me wel in je verhaal en ook zeker in je persoonlijkheid, haha. 

Qua hobbies komen we ook wel aardig overeen (gamen en pretparken sowieso).

Wat is je favoriete pretpark? ;)

 

Groetjes!

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Mies!

Ik herken me wel in je verhaal en ook zeker in je persoonlijkheid, haha. 

Qua hobbies komen we ook wel aardig overeen (gamen en pretparken sowieso).

Wat is je favoriete pretpark? ;)

 

Groetjes!

Hey!!

Mijn favoriete (Nederlandse) pretpark is de Efteling! :D

Wat is jouw favoriete pretpark?

Reputatie 2
Badge +2

Je kan mij altijd dm. En ik woon niet ver van leiden 

Reputatie 3
Badge +4

Hoi welkom Mies! 
 

Leuk dat je je voorstelt! 
Ik ben wel benieuwd naar je verdere muziek smaak en de astrologie! 
Als je wil kan je een dm sturen :) 

Reputatie 3
Badge +3

Hey!!

Mijn favoriete (Nederlandse) pretpark is de Efteling! :D

Wat is jouw favoriete pretpark?

Kijk, jij hebt er verstand van, haha ;)

Bij mij staat de Efteling ook echt op eenzame hoogte in Nederland. Afgelopen zomer ben ik voor het eerst naar Europa-park gegaan, dat is ook echt een aanrader als je daar nog niet geweest bent!

Groetjes!

Reputatie 6
Badge +6

Wat leuk je berichtje. Toevallig hoorde ik van de week dat Join Us ook naar Leiden komt. Er is dan één keer in de twee weken een bijeenkomst waar je gratis aan mee kunt doen. Het is een leuke manier om andere jongeren te leren kennen en misschien zelf vriendschappen op te bouwen. Hier vind je wat meer info mocht je benieuwd zijn: Join Us (join-us.nu)

Reputatie 2
Badge +2

Hi!

 

Ik ben zelf ook Marvel & Pretpark Fan. Ik kom zelf uit Overijssel maar ben regelmatig te vinden in de Efteling (abonnement). Ook gamen is iets wat ik in mijn dagelijks leven doe. 
 

Ik game op mijn PC. Als je wil kunnen we game-vrienden worden, en een keertje in het echt afspreken. Stuur me gerust een DM. 
 

ik ben 24 trouwens, hoop niet dat leeftijdsverschil je tegenhoudt 

Reputatie 1
Badge

Hoii

Ik herken je verhaal heel erg! 

Woon niet echt in de buurt maar als je dat leuk lijkt mag je mij een berichtje sturen. 😊

Qua hobby's zitten we ook wel een beetje op dezelfde lijn. 😃 

Groetjes! 

(O ben zelf 21 btw haha) 

Reputatie 6
Badge +11

Hey van harte welkom :) 

 

 

Welke games speel je zo al ?   Ik lees ook dat je veel met astrologie bezig bent wat is je sterren beeld ?

 

Reputatie 2
Badge +4

Hoi allemaal!

Ik ben 20 jaar (vrouw) en woon in Leiden. Ik ben opzoek naar leuke vriendschappen, ik heb eigenlijk nog nooit echte vrienden gehad en ben daardoor erg eenzaam geworden. Het lijkt me heel fijn om iemand te leren kennen waar ik samen leuke dingen mee kan doen en ook iemand waarbij ik in moeilijke tijden terecht kan (dit kan je ook van mij verwachten). Het liefst zou ik nieuwe mensen in de buurt willen leren kennen, zodat we eventueel ook makkelijk kunnen afspreken, maar ik sta ook zeker open voor online contact.

Ik ben erg rustig (introvert), maar met de juiste mensen om mij heen kan ik in een stuiterbal veranderen. Ik ben behulpzaam en echt een luisterend oor!  Ik hou van lezen, gamen, marvel, disney, harry potter, pretparken en spiritualiteit (edelstenen, astrologie, etc). Ik ga regelmatig naar de sportschool en vind het ook heel leuk om naar de bioscoop te gaan. Verder ben ik heel erg fan van Harry Styles en Louis Tomlinson dus je kan al raden naar wat voor soort muziek ik luister. 
Ik ben geen uitgaanstype, maar zou wel graag nieuwe mensen willen leren kennen en ontmoeten. (En serieuze vriendschappen willen opbouwen).

Hopelijk lukt het me om via deze weg nieuwe mensen te ontmoeten!

Groetjes <3

Hallo Mies,

Wat goed dat je de moeite hebt genomen om dit bericht te sturen:). Ik ben ook op zoek naar vrienden, en ik ben ook spiritueel actief (edelstenen, kruidengeneeskunde, divinatie, witte magie). Je mag me altijd een bericht sturen als je wilt praten of bellen ofzo, maar ik woon wel ver weg😅(Ermelo)

Groetjes Thijs