Vriendschappen

  • 12 December 2022
  • 10 reacties
  • 532 × bekeken

Reputatie 1

Hallo iedereen :)

Ik ben 22 jaar en ik ben op zoek naar leuke vriendschappen, mensen waarbij ik terecht kan om te praten als er iets is en andersom ook. Ook ben ik op zoek naar vriendschappen om leuke dingen mee te doen. Ik hou van lezen, muziek luisteren, psychologie, lekker eten en de natuur. Ook vind ik het leuk om af en toe uit te gaan, maar niet meer elke week haha. Ik sta ook open voor interesses van andere mensen, ik vind het altijd leuk om over nieuwe dingen te leren!

Ik ben student psychologie en ik woon op mezelf in een studio. Ik heb weinig familie. Daarom zou ik graag fijne vriendschappen willen creeëren. Ik heb het altijd lastig gevonden om op mensen af te stappen. Nu heb ik hierin geoefend en gaat mij dit steeds beter af. Waar ik wel nog moeite mee heb is vriendschappen onderhouden, ik heb dit nooit echt geleerd en weet niet zo goed hoe ik dit het beste kan doen. Ik doe wel mijn best. 

Zijn er mensen die tips hebben voor mij? of mensen die ook op zoek zijn naar vriendschappen?

groetjess


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hoi, Welkom!

Leuk dat je je even voorstelt! Ik snap heel goed dat het lastig kan zijn om vriendschappen te onderhouden, dat is voor mij heel herkenbaar. Goed ook dat je jezelf blijft uitdagen met het zoeken van nieuw contact! Dat is hartstikke lastig en het is goed dat je dat doet!

ik heb niet echt tips voor je, ik ben er zelf ook niet heel goed in 😅. Ik hoop  dat je hier nog wat gezellige mensen weet te vinden!

Mocht je ooit iemand nog hebben om mee te praten, weet dat je altijd een berichtje mag sturen!

Veel plezier

Reputatie 7
Badge +9

Hee!