Vriendschappen

  • 12 December 2022
  • 10 reacties
  • 532 × bekeken

Reputatie 1

Hallo iedereen :)

Ik ben 22 jaar en ik ben op zoek naar leuke vriendschappen, mensen waarbij ik terecht kan om te praten als er iets is en andersom ook. Ook ben ik op zoek naar vriendschappen om leuke dingen mee te doen. Ik hou van lezen, muziek luisteren, psychologie, lekker eten en de natuur. Ook vind ik het leuk om af en toe uit te gaan, maar niet meer elke week haha. Ik sta ook open voor interesses van andere mensen, ik vind het altijd leuk om over nieuwe dingen te leren!

Ik ben student psychologie en ik woon op mezelf in een studio. Ik heb weinig familie. Daarom zou ik graag fijne vriendschappen willen creeëren. Ik heb het altijd lastig gevonden om op mensen af te stappen. Nu heb ik hierin geoefend en gaat mij dit steeds beter af. Waar ik wel nog moeite mee heb is vriendschappen onderhouden, ik heb dit nooit echt geleerd en weet niet zo goed hoe ik dit het beste kan doen. Ik doe wel mijn best. 

Zijn er mensen die tips hebben voor mij? of mensen die ook op zoek zijn naar vriendschappen?

groetjess


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hoi, Welkom!

Leuk dat je je even voorstelt! Ik snap heel goed dat het lastig kan zijn om vriendschappen te onderhouden, dat is voor mij heel herkenbaar. Goed ook dat je jezelf blijft uitdagen met het zoeken van nieuw contact! Dat is hartstikke lastig en het is goed dat je dat doet!

ik heb niet echt tips voor je, ik ben er zelf ook niet heel goed in 😅. Ik hoop  dat je hier nog wat gezellige mensen weet te vinden!

Mocht je ooit iemand nog hebben om mee te praten, weet dat je altijd een berichtje mag sturen!

Veel plezier

Reputatie 7
Badge +9

Hee!

 

Het op mensen af stappen vind ik zelf ook heel pittig (komt vanwege vroeger en de nasleep daarvan) dus ik kan me daar goed in vinden. Ik ben wel ietsje ouder dan jij bent maar hou ook van lezen en muziek luisteren.

 

Ik ben ook op zoek naar wat meer vriendschappen.

Voel je vrij om mij een privéberichtje te sturen.

Badge

Hey hoi, welkom haha.. zelf ben ik ook nieuw, 

voel je vrij om mij eventueel een berichtje te sturen, ik sta ook open voor nieuwe dingen :)

Reputatie 2
Badge +4

Welkom! Aan welke uni studeer je?

Reputatie 7
Badge +10

Heee

 welkom op de community! Hoe is het met je?

Reputatie 1
Badge +4

Hey,

Ik ben zelf ook 22 en vind het ook lastig om vriendschappen te maken. Welke boeken lees je allemaal graag?

Reputatie 3
Badge +4

Hoi! Welkom hier :)

Leuk dat je je voorstelt, dat is al een goede eerste stap :). 

Waar woon je (of in welke regio woon je)? Dat maakt het voor mensen ook makkelijker om te kijken of ze misschien een keer kunnen afspreken!

Wat voor muziek luister je graag? Op stap gaan vind ik ook leuk om te doen. Naar wat voor dingen ga je dan als je gaat? Ben je meer van de clubs/discotheken of ga je liever naar een kroeg/apres ski hut?

Hoe bevalt het op jezelf wonen?

Goed om te horen dat het steeds beter gaat om op mensen af te stappen! Je geeft nog wel aan dat je het lastig vindt om vriendschappen te onderhouden, maar daar je best voor doet. Op welke manier(en) probeer je de vriendschappen de onderhouden? Misschien dat ik nog wat tips kan geven wat eventueel nog beter kan helpen :). Stuur gerust een privé berichtje als je het te persoonlijk vindt.

Reputatie 3
Badge +3

Hallo,

Ik herken mezelf in jouw verhaal. Ik vind het ook heel moeilijk om vriendschappen te onderhouden en vind het sowieso moeilijk om mezelf open te stellen met anderen. Hierdoor blijft het vaak oppervlakkig. Maar ik ben ook aan het oefenen.

 

Ik heb toevallig ook psychologie gestudeerd en werk inmiddels als psycholoog. Lezen, muziek en lekker eten vind ik ook heel leuk! Af en toe vind ik het ook leuk om uit te gaan, maar alleen als ik de muziek leuk vind. In welke regio woon je?

Reputatie 1
Badge

Jouw verhaal is zo herkenbaar!

Waar woon je? 😃

Reputatie 2
Badge +2

Hi!

 

ik ben zelf ook een beetje eenzaam en opzoek naar vriendschappen. Uitgaan op zijn tijd is ook zeker mijn ding. Ook psychologie interesseert mij met mate. 
 

ik ben zelf 23 jaar (20 Dec verjaardag, die ik met niemand kan vieren…). 
 

ik hoor graag of je via andere (anonieme) social kanalen contact wil.