Voorstellen: Mimi 25 omgeving Leiden

  • 17 April 2023
  • 7 reacties
  • 325 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hey! Ik ben Mimi, 25 en woon in Leiden. Gek op nieuwe dingen leren en ervaren, films, muziek en sociaal contact. Maar ik merk dat ik me nogal eenzaam voel en het zou fantastisch zijn om nieuwe vrienden te maken of een groepje samen te stellen :)  
 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Hoi Mimi,

 

Ik ben ook 25 en studeer in Leiden. Het lijkt me leuk om met elkaar te kletsen en er zo achter te komen of wij gedeelde interesses hebben. Groetjes,

 

Joshua

Reputatie 4
Badge +7

Hey! Ik ben Mimi, 25 en woon in Leiden. Gek op nieuwe dingen leren en ervaren, films, muziek en sociaal contact. Maar ik merk dat ik me nogal eenzaam voel en het zou fantastisch zijn om nieuwe vrienden te maken of een groepje samen te stellen :)  
 

Hey Mimi! Wat vind je allemaal leuk om te doen?
Groetjes, Patou.

Reputatie 1
Badge

Hi Mimi, Ik ben Shaienne, 24 jaar en woon in Den Haag. Wat voor films kijk je vooral?

Badge

Hoi mimi,

Ik ben laurens 23 jaar en woon in voorschoten. Van voor muziek hou je ?

Reputatie 5
Badge +7

Heey mimi,

 

Ik ben Nasim, 26 en woon in Haarlem. Wat doe je in het dagelijks leven?

Reputatie 2
Badge +4

Heyy, ik ben maeve, 20 jaar en woon in leiden, ik ben zelf ook best eenzaam, ik hou zelf van lezen, spelletjes, muziek, films/series kijken en zelf vind ik uitgaan ook leuk heb alleen niet echt mensen om mee te gaan.

Reputatie 5
Badge +7

Hiii!! Ik ben Charley, 21. Ik woon in Delft, maar ik studeer in Leiden! Ik hou zelf erg van lezen, zingen, photoshop, talen leren, stamboomonderzoek en dan natuurlijk nog een beetje series/films kijken. Wat doe jij verder in je vrije tijd? Nog sporten of studies?