Vriendschap

  • 12 December 2022
  • 5 reacties
  • 172 × bekeken

Hoi allemaal!

Ik ben Sarah, 29 jaar en woon in Ede. Ik zou heel graag mensen willen ontmoeten om (op den duur) een serieuze vriendschap mee op te bouwen. Ik vind dat in real life vaak best lastig, de standaard tip is vaak om bij een vereniging te gaan, maar dan is het nog de uitdaging om binnen een groep op iemand af te stappen en daar een blijvende connectie uit slepen ;)

Ik ben vaak best wel onzeker/verlegen en dat zit me dan behoorlijk in de weg. 

 

Het lijkt me heel fijn om iemand te leren kennen om leuke dingen mee te doen en lief en leed mee te delen (twee kanten op natuurlijk). Ik hou van wandelen, natuur, gamen, musical, honden, knutselen, dansen, films, series, puzzelen, spelletjes… van alles eigenlijk! Ik doe op het moment de opleiding therapie met inzet van dieren en ik hoop uiteindelijk ook in dat veld aan de slag te kunnen. 

Ik ben verder helemaal nieuw op dit platform dus ik ben heel benieuwd wat hier allemaal kan ontstaan!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Hey hey welkom kan me voorstellen

Dat het voor jou lastig kan zijn om connecties te maken Ik heb er zelf beetje last van nog 

Maar gaat nu iets beter 

Vind goed van je dat je die stap durft te zetten 

Reputatie 4
Badge +6

@Saarroos er bestaan misschien mogelijkheden binnen dit platform om op Provincie te zoeken of er gelijkgestemden zijn🙏

 

Ik woon zelf niet in de omgeving. Ik vind het wel interessant de therapie die je wil geven met de inzet van dieren! Super mooi dat dat kan. Misschien heb je daar ook zelf ervaringen in en mee. 

 

Mocht je privé willen praten, dan kun je een bericht achterlaten. Ik woon simpelweg niet om de hoek. Rotterdam it is. 

 

@Crashcoot26 ben ook wel benieuwd of het voor jou dan een grote stap is wat hij ook zegt, om je hier voor te stellen? Of dat het je juist wel makkelijk afgaat? 

 

Hopelijk draagt dit alles weer een beetje bij aan wie je bent en wil zijn. 

Hey bedankt voor je berichtje 

Ik heb me hier al eens voorgesteld meedere keren zelfs 

 

Badge

Hey saarroos, ik woon dan ook niet om de hoek, maar voel je vrij om een berichtje te sturen, ik ben 23jaar jong en een man

Reputatie 7
Badge +10

Heee

welkom op de join us community. Al een beetje je weg gevonden? Goed dat je je heb aangemeld! Ik heb paarden terapie gehad dat was echt heel fijn.