Vriendinnen Deventer

  • 6 April 2023
  • 1 reactie
  • 148 × bekeken

Badge

Hoi hoi, mijn naam is Sofia. Ik ben 18 jaar oud en woon in Deventer.

Mijn hele jeugd heb ik mezelf geïsoleerd, maar ik kon de connectie ook niet voelen met anderen. Vind het ook heel lastig om met meiden te praten terwijl ik dat juist heel graag wil! Nu heb ik geen vriendinnen waar ik leuke dingen mee kan doen of gewoon goede gesprekken mee kan voeren, maar dat wil ik wel heel graag.

 

In mijn vrije tijd zorg ik voor mijn kat, kijk ik veel Netflix en kook ik. Als je in of rondom Deventer woont kan je me gerust een dm sturen. Mag ook uit andere steden :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +7

Hoi hoi Sofia! Ik herken dit heel erg, maar door Join Us ben ik er uit kunnen komen gelukkig.

Is er een fysieke Join Us bij jou in de buurt? Misschien is het goed om daar te beginnen :).

 

Maar in ieder geval, ik ben Patou en ik ben 16 jaar!
Ik heb zelf ook een kat, 3 om precies te zijn :) Ik hou heel erg van katten haha.
Zelf woon ik niet in Deventer en ook helemaal niet in de buurt, maar ik ga volgend schooljaar waarschijnlijk in Barneveld naar school. Dus als het er op uit komt zouden we wel een keer kunnen afspreken denk ik.

Speel je ook games? Of heb je nog meer andere interresses?

Groetjes, Patou ^^.