vriendengroepje gezocht

  • 19 May 2023
  • 14 reacties
  • 441 × bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoii,

Mijn vriend (22) en ik ( bijna 23) zouden het erg leuk vinden om een vriendengroepje te hebben!

In dordrecht en omgeving/omstreken

Wij zijn geen feestbeesten en roken en drinken niet. Zelf heb ik een lichte vorm van autisme en een angststoornis. We houden beide van wandelen, sporten, spelletjes doen en ons lijkt het erg leuk om met een groepje dingen te kunnen doen. Hebben zelf niet veel te besteden maar gezellige spelletjesavonden, wandelen, picknicken etc, of soms wel een uitje is erg leuk!

Graag leeftijd tussen de 20 en 27 :) als we een groepje bij elkaar hebben kunnen we een whatsappgroepje maken om af te spreken enzo!

 

Als je graag in de whatsappgroep zou willen graag een berichtje prive met je nummer!😃

Ik hoor het graag en hopelijk tot ziens!!😊


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

14 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Waar komen jullie vandaan?

 

Reputatie 3
Badge +3

Waar komen jullie vandaan?

 

Dordrecht :)

Reputatie 3
Badge +3

Hey! Oh wat super leuk deze oproep!! Ik zelf kom uit Zwijndrecht en ben een meisje van bijna 20. 4 juni word ik officieel 20! Het lijkt me erg leuk om met jullie mee te doen. Xx

Reputatie 3
Badge +3

Ah wat leuk!!

Zou je je nummer aan me door kunnen geven? :)

Reputatie 3
Badge +3

Ja! Ik stuur je een prive bericht :)

Reputatie 3
Badge +3

Heb je mn nummer gestuurd in prive berichten :)

Badge

Klinkt heel leuk, ik en mijn vriend zijn hier eigenlijk net naar opzoek maar helaas wonen we in omgeving eindhoven :(. Ikzelf kom nog wel eens in de buurt van dordrecht omdat mijn zus in rotterdam woont waar ij wel eens langs kom.

Reputatie 3
Badge +3

Klinkt heel leuk, ik en mijn vriend zijn hier eigenlijk net naar opzoek maar helaas wonen we in omgeving eindhoven :(. Ikzelf kom nog wel eens in de buurt van dordrecht omdat mijn zus in rotterdam woont waar ij wel eens langs kom.

Hoii!! Misschien wel leuk als je eens in de buurt bent, of ergens in t midden :)

Badge

Hai! Ik ben Erik, 21 jaar en ik woon in Zuid-Holland, ongeveer een half uurtje van Dordrecht vandaan. Het is niet heel dichtbij, maar ik ben ook dol op wandelen en spelletjes dus het lijkt me leuk om mee te doen :)

Reputatie 3
Badge +3

Hai! Ik ben Erik, 21 jaar en ik woon in Zuid-Holland, ongeveer een half uurtje van Dordrecht vandaan. Het is niet heel dichtbij, maar ik ben ook dol op wandelen en spelletjes dus het lijkt me leuk om mee te doen :)

Leuk!! Als me even een chatberichtje stuurt kan ik je erbij zetten!!

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, 

Ik ben Elle, ben 22 en ik woon op ongeveer een half uur (met het ov) van Dordrecht. Voor mij is het een beetje lastig om ‘s avonds in Dordrecht te komen, maar als jullie een keer gaan wandelen of in het weekend iets doen, lijkt me dat leuk.

Reputatie 3
Badge +3

Hoi, 

Ik ben Elle, ben 22 en ik woon op ongeveer een half uur (met het ov) van Dordrecht. Voor mij is het een beetje lastig om ‘s avonds in Dordrecht te komen, maar als jullie een keer gaan wandelen of in het weekend iets doen, lijkt me dat leuk.

Hoii leuk!! Als je je nummer doorstuurt kan je er bij!

 

Reputatie 5
Badge +9

Hoi, 

Ik ben Elle, ben 22 en ik woon op ongeveer een half uur (met het ov) van Dordrecht. Voor mij is het een beetje lastig om ‘s avonds in Dordrecht te komen, maar als jullie een keer gaan wandelen of in het weekend iets doen, lijkt me dat leuk.

Hoii leuk!! Als je je nummer doorstuurt kan je er bij!

 

Heyy! Tof dat jullie ook via whatsapp contact willen maken!! Graag nummers alleen delen via pm's  (dan staat je telefoonnummer niet volledig openbaar)

Reputatie 2
Badge +4

Hoi 👋🏼 Ik ben 22 En ben zelf ook opzoek naar een vriendengroep, ben zelf ook geen feestbeest en rook en drink ik niet.

Ik heb zelf ook licht autisme en een angststoornis.

ik kom uit Gendt dus dat is best een eind.. maar laat het mij weten als je mij beter wilt leren kennen 😃

Groetjes Jacob