Vrienden zoeken, evt rondom Den Bosch/Online

  • 11 April 2023
  • 0 reacties
  • 99 × bekeken

Reputatie 4
Badge +9

Hoii,

 

Ben al een tijdje actief hierop, vooral aan het rondkijken wie het leuk vind om elkaar te leren kennen maar tot nu toe op een paar mensen na heb ik eigenlijk nogsteeds het gevoel dat ik niet super goed om kan gaan met lange termijns vrienden, dan valt het contact gewoon stil en heb ik ook geen idee meer waar ik het nog wel over kan hebben ivm mijn verleden in vriendschappen die best negatief qua ervaring is geweest.. Vanwege mijn autisme is het niet het makkelijkste om vriendschappen te onderhouden, ik kan enorm gezellig zijn volgens collega’s op werk, vrienden die wel echt met mij zijn, familieleden etc..

Ik vraag mij dus serieus wel af of iemand met mij om wilt gaan zonder dat diegene zich gaat vervelen, ik weet ook niet altijd waar ik over kan of moet praten ivm mijn verleden, ik probeer er alles aan te doen om alles goed te regelen wat betreft negativiteit, communicatie en gewoon eigenlijk mijn volledige toekomst..

 

Dusss genoeg over dat afdwalen.. Ik ben Jens, 19 jaar (20 in de zomer), ben enorm fan van de ICT, Microsoft Azure, Programmeren en dat soort technologie, ook ben ik bezig met spiritualiteit waaronder meditatie en lucide dromen over de toekomst, verder ben ik erg fan van muziek luisteren, hou ik van de natuur (de zon tussen bomen etc, kleurrijke bossen/velden) en andere dingen die ik op het moment even niet op kan noemen haha.

 

Ik heb afgelopen jaar als Assistent gewerkt binnen een HBO school, multitasken, veel leren in de ICT, meelopen met lessen etc dus ben enorm fan van dingen uitproberen, zo heb ik ook mijn eerste echte festival Paaspop meegemaakt, heb enorm genoten en doe ik redelijk vaak wel games spelen zoals Rocket League en Minecraft. Ik heb een server waar ik met mensen op speel wat erg gezellig is, en bij Rocket League speel ik ook af en toe met mensen die ik ken. Ik heb zelf ook een VR bril, dus eventueel kunnen VR spelers ook met mij spelen!

 

Lijkt het jou wel leuk om contact op te zoeken? Reageer dan hieronder of kom in de prive chats!

 

Houdoe :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.