Koppelaartje 20 omgeving Dordrecht

  • 7 August 2022
  • 4 reacties
  • 141 × bekeken

Reputatie 1

Heyhoi! Ik ben Bert, 20 jaartjes en ik kom uit Dordrecht. Na mijn comingout als biseksueel in christelijke omgeving.. heb ik zogoed als geen vrienden meer.

Hou jij van een drankje, terrasje pakken, chillen of uitgaan? En zoek je een vriendschap? Ik ben je persoon haha! 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi Bert!

wat vervelend voor je! Ik kan het amper voorstellen, bij mij is iedereen zo positief..

 

ik ben ook opzoek naar nieuwe vrienden dus je kan mij altijd een berichtje sturen :)

Reputatie 3
Badge +1

Wat enorm sneu om aan te horen @Koppelaartje

Je bent perfect zoals je bent en niemand hoeft je te accepteren zolang je jezelf maar accepteert.

Ik hoop dat er hier anderen dezelfde mening delen.
 

Wat vind je leuk om te doen in je vrije tijd?

Reputatie 3
Badge +5

Hoi Bert,

 

Sta open voor contact, ben 18 jaar en woon in het noorden. Zoek leuke maatjes :) stuur me gerust een bericht.

 

Vriendelijke groeten Laurens

Welkom Bert!

Leuk dat je jezelf voorstelt! Wat jammer dat je coming out zoveel heeft gedaan met je vriendschappen. Je bent wie je bent en je geaardheid zou daar helemaal géén invloed op moeten hebben! Goed van je dat je je hier hebt aangemeld. 

Als je wilt praten dan mag je mij een berichtje sturen. Ik kom uit Gorinchem en ben vaak in 's Gravendeel (ouders van mijn vriend wonen daar) dus kom geregeld langs Dordt. Ik ben wel 27j (vind ik wel even fijn om erbij te vermelden haha).

Heb je al een kijkje genomen ook bij de groepen op de community? groepen. Deze groepen zijn ingedeeld per regio (er is een groep voor mensen uit Zuid-Holland) maar ook op hobby's/interesses.