Even voostellen - Tessa 20

  • 30 May 2023
  • 17 reacties
  • 862 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi! Ik ben Tessa en ik ben 20 jaar. Ik ben sociaal akward en best wel een introvert. Ik kom wel uit je schulp als ik mensen eenmaal goed ken. Het is voor mij moeilijk om zelf zomaar vrienden te maken in real live, daarom probeer ik het zo. Ik ben bekend met ASS&ADHD. Maar ik wil graag meer mensen leren kennen en graag mijn vrienden kring uitbreiden. 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

17 reacties

Badge +2

Hey, ik ben dylan en heb ook moeite met het maken van nieuwe vrienden, ik zou je graag willen leren kennen

Reputatie 4
Badge +5

Hoi Tessa!

Leuk dat je er bent. Ik ben zelf ook introvert en vind het lastig om vrienden te maken. Wat zoek jij en vrienden en wat voor interesses heb je?

 

Groetjes Robbie!

Reputatie 2
Badge +4

Hoi, ik vind het zelf ook altijd lastig om vriended te maken, waar woon jij ongeveer?

 

Reputatie 2
Badge +3

Ik sluit me hier zeker bij aan, heb zelf adhd en pddnos en vind het niet persé lastig om een gesprek te beginnen maar juist om een gesprek tot stand te houden

Reputatie 3
Badge +4

Welkom Tessa,

 

Ik hoop dat je het gezellig zult hebben met de mensen op dit platform!

Mocht je open staan voor een gesprek, mag je me best een berichtje sturen. (:

Reputatie 5
Badge +7

Hoi Tessa

Ik ben Linde, 23 en kom uit Baarn. Het lijkt mij gezellig om te kletsen en elkaar beter te leren kennen. Stuur gerust een berichtje als je dat wat lijkt

Badge +3

Hey Tessa, lijkt me leuk om met je te kletsen. Ik herken mezelf erg in je berichtje, ben namelijk zelf ook introvert. Stuur me een berichtje als je dat leuk lijkt :)

Badge

Hee Tessa!

Wat leuk dat je via join-us je weg probeert te vinden! Je bent in ieder geval niet de enige die wat creatiever is om nieuwe mensen te leren kennen :)

 

Als je het leuk lijkt, mag je me gerust een prive berichtje sturen. Het lijkt me leuk om je beter te leren kennen!

Reputatie 1
Badge

Hoi tessa, zelf ben ik ook erg introvert, maar ik zou het leuk vinden om eens gezellig te kletsen, dus stuur mij vooral een berichtje als je wilt!

 

Groetjes kayleigh!

Reputatie 1
Badge

Hi tessa! Ik heb zelf ook de diagnose autisme dus ik begrijp je struggles heel goed. Ik herken mezelf ook in wat je schrijft. Het lijkt me leuk om je beter te leren kennen dus stuur me zeker een bericht als jou dit ook leuk lijkt! 

Badge

Hai Tessa same hierzo! 
 

enorm moeilijk om mensen te leren kennen. En te ontmoeten omdat ik sociaal niet veel skills hebt. 
 

en door mijn introverte kant gaat t ook niet best. You are not alone ✨🙏

Badge

Hi tessa ben 27 woon in Amsterdam herken mij zelf in je verhaal heb ook adhd duurt soms ook ff voordat op mijn gemak voel bij vrienden🤣 ben dan eerst heel awkward.

 

Hoor graag van je groet emmaly 

Reputatie 5
Badge +6

Hallo Tessa, Ik ben 27 en woon in Midden limburg. Ik heb ook ADHD en herken me goed in het verhaal dat je schrijft. Ik heb de ADHD wel goed onder controle alleen vind ik het nog lastig om uit mijn safe zone te komen wat het lastig maakt om nieuwe mensen te leren kennen. Hopelijk vind je het leuk om kennis te maken😀

Reputatie 3
Badge +7

Hey, ik ben Morris, 19 jaar en heb ook autisme en nooit echt vrienden gehad of ergens bij gehoord in mijn leven. Om alles wat er is gebeurd ben ik nu bang voor mensen mijn leeftijd en zie ze liever niet enzo en wel meer dingen. Anyways- als je erover wilt praten kan je mij een bericht sturen, weet nog niet echt hoe join us werkt. 😖

Reputatie 2
Badge

Hi ik ben ook heel ongemakkelijk en introvert, ook heb ik ASS dus vind sociaal zijn moeilijk. Ik wil graag vrienden zijn :) 

Badge

Hoi Tessa, hier heb ik zelf ook last van. Als je het leuk vind om te praten, kun je een bericht sturen.

Reputatie 3
Badge

Hoii, ik ben Noa en zou je graag willen leren kennen!! Je lijkt mij een leuke meid! Ben zelf ook akward en wat introvert maar als de klik er is en ik ken de persoon ben ik heel open en volledig mijzelf.