Edward 22 jaar omgeving Breda

  • 27 July 2022
  • 6 reacties
  • 250 × bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hallo allemaal,

 

Mijn naam is Edward (22),

Via via ben ik op dit platform terecht gekomen, en ik hoop dat ik geaccepteerd wordt.

 

Omdat ik erg eenzaam ben, vroeger veel meegemaakt heb, en het lastig vind om nieuwe connecties aan te gaan vond ik het maar eens tijd om mezelf aan te melden.

 

Wie ben ik, wat doe ik in mijn dagelijkse leven, en wat zijn mijn interesses:

Mijn naam is Edward, ik ben 22 jaar, en ik woon in omgeving Breda.

 

Ik werk als Zelfstandig werkend kok, en ik timmer hard aan de weg als DJ/Producer (Produceren, teksten schrijven) (175.000 Maandelijkse luisteraars op Spotify)

 

Mijn interesses zijn:

Natuurlijk koken, en muziek maken.

Vind ik het leuk om uiteten te gaan, of een terrasje te pakken. 

Festivals bezoeken of ergens draaien

Wandelen met mijn hondjes

 

 

Lijkt het je leuk om in contact te komen, een reactie of een berichtje is altijd welkom. 

 

 

 

 

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hee Edward, welkom hier!

 

Wat goed van je dat je de stap hebt gezet om je hier aan te melden, en wat te gaan doen aan die eenzaamheid. Wat naar dat je vroeger veel hebt meegemaakt waardoor je het nu lastig vind om connecties aan te gaan.

Wat gaaf dat je bezig bent in de richting van DJ/producer, wil je daar later ook echt je werk van maken?

Wat voor hondjes heb je?

 

Veel plezier hier op de community :)

 

Reputatie 3
Badge +4

Hee Edward, welkom hier!

 

Wat goed van je dat je de stap hebt gezet om je hier aan te melden, en wat te gaan doen aan die eenzaamheid. Wat naar dat je vroeger veel hebt meegemaakt waardoor je het nu lastig vind om connecties aan te gaan.

Wat gaaf dat je bezig bent in de richting van DJ/producer, wil je daar later ook echt je werk van maken?

Wat voor hondjes heb je?

 

Veel plezier hier op de community :)

 

Qua DJ/Producen, is het voor nu nog een hobby, ben eigenlijk te onzeker om boekingen aan te nemen.

 

Ik heb 3 dwergpinchers (:

Reputatie 6
Badge +9

Jaa dat snap ik ook wel, is best een stap. Maar als dat wel is wat je wilt, zul je ooit die sprong moeten maken. Ik weet zeker dat het goed komt, maar alles op zijn tijd! 😊

 

Aah dat ras zei me niet zo veel, maar op Google foto's zijn ze wel echt cute haha.

Reputatie 3
Badge

Hey Edward, 

Welkom op de community! :) 

Goed dat je de stap gezet hebt om opzoek te gaan naar nieuwe connecties. Eenzaamheid is heel pijnlijk en ik kan me goed voorstellen dat dingen die mensen meemaken het moeilijk kan maken om weer mensen dichtbij te laten komen. En ik kan me niet anders voorstellen dan dat je hier geaccepteerd wordt, veel mensen hier hebben dingen meegemaakt en iedereen is natuurlijk in bepaalde vorm eenzaam, dus ik kan alleen maar aannemen dat iedereen hier welkom is! 

Anyways ik begrijp de passie voor muziek heel erg goed! Ik kan niet anders herinneren dan dat ik zing, piano speel (zo’n vijftien jaren inmiddels) en sinds jaren schrijf ik ook muziek! Ohh goed bezig met zoveel luisteraars! Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar je muziek! Wat voor muziek maak je? 

& I speak fluent food, dus de passie voor koken (maar opeten is nog leuker) begrijp ik misschien nog wel beter. Wat is je favoriete keuken? 

Reputatie 3
Badge +4

Hey Edward, 

Welkom op de community! :) 

Goed dat je de stap gezet hebt om opzoek te gaan naar nieuwe connecties. Eenzaamheid is heel pijnlijk en ik kan me goed voorstellen dat dingen die mensen meemaken het moeilijk kan maken om weer mensen dichtbij te laten komen. En ik kan me niet anders voorstellen dan dat je hier geaccepteerd wordt, veel mensen hier hebben dingen meegemaakt en iedereen is natuurlijk in bepaalde vorm eenzaam, dus ik kan alleen maar aannemen dat iedereen hier welkom is! 

Anyways ik begrijp de passie voor muziek heel erg goed! Ik kan niet anders herinneren dan dat ik zing, piano speel (zo’n vijftien jaren inmiddels) en sinds jaren schrijf ik ook muziek! Ohh goed bezig met zoveel luisteraars! Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar je muziek! Wat voor muziek maak je? 

& I speak fluent food, dus de passie voor koken (maar opeten is nog leuker) begrijp ik misschien nog wel beter. Wat is je favoriete keuken? 

@missrenate Ik kan mijn spotify linkje wel in privé doorsturen als je dat leuk lijkt.

 

Mijn favoriete keuken heb ik niet-echt, ik hou alleen niet van vis en van hazelnotenchocopasta.

Het leukste om te maken vind ik desserts, alleen op het werk niet omdat het te druk is om iets leuk op te maken helaas

Reputatie 3
Badge

Hey Edward, 

Welkom op de community! :) 

Goed dat je de stap gezet hebt om opzoek te gaan naar nieuwe connecties. Eenzaamheid is heel pijnlijk en ik kan me goed voorstellen dat dingen die mensen meemaken het moeilijk kan maken om weer mensen dichtbij te laten komen. En ik kan me niet anders voorstellen dan dat je hier geaccepteerd wordt, veel mensen hier hebben dingen meegemaakt en iedereen is natuurlijk in bepaalde vorm eenzaam, dus ik kan alleen maar aannemen dat iedereen hier welkom is! 

Anyways ik begrijp de passie voor muziek heel erg goed! Ik kan niet anders herinneren dan dat ik zing, piano speel (zo’n vijftien jaren inmiddels) en sinds jaren schrijf ik ook muziek! Ohh goed bezig met zoveel luisteraars! Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar je muziek! Wat voor muziek maak je? 

& I speak fluent food, dus de passie voor koken (maar opeten is nog leuker) begrijp ik misschien nog wel beter. Wat is je favoriete keuken? 

@missrenate Ik kan mijn spotify linkje wel in privé doorsturen als je dat leuk lijkt.

 

Mijn favoriete keuken heb ik niet-echt, ik hou alleen niet van vis en van hazelnotenchocopasta.

Het leukste om te maken vind ik desserts, alleen op het werk niet omdat het te druk is om iets leuk op te maken helaas

Ik heb je muziek geluisterd, het klinkt erg goed! Ik kan me goed voorstellen dat je al zoveel luisteraars hebt 😊 

De vis begrijp ik wel, ik ben sowieso vegetariër, maar hazelnotenchocopasta?! Nutella is magic in a jar! ✨ Hou je dan wel van chocolade? 

Wat voor desserts maak je dan graag?