Voorstellen - Stefan, 26 jaar Noord-Holland

  • 18 May 2023
  • 0 reacties
  • 98 × bekeken

Hallo! Ik ben Stefan, man, 26 jaar en woon in Hoorn. Ik werk in Heemskerk en Beverwijk, dus ben daar ook veel te vinden. 

Sinds kort ben ik op mezelf gaan wonen en ben ik me snel gaan realiseren dat ik vaak alleen ben. Het is voor mij een grote stap me aan te melden bij Join Us. Ik hoop dat ik hier wat sociale contacten kan vinden.

Ik speel piano en lees boeken en tijdschriften. Ik ben 4 dagen per week in de sportschool en doe dan vooral krachttraining. Als het mooi weer is fiets ik langs het Markermeer of op zondagochtend door een stille stad. Ik hou van rust en probeer mijn stress te verlagen.

In mijn jeugd heb ik vaak gegamed, en als ik zo terugkijk was ik echt verslaafd. Ik ben daar nu mee gestopt. Af en toe speel ik nog een spelletje, maar ik merk snel dat ik mezelf verlies in het spelen. 

Wellicht door mijn gameverslaving heb ik niet veel contacten onderhouden. Ik heb wel wat mensen waar ik af en toe contact mee heb, maar geen vrienden. Veel mensen in mijn omgeving zijn een andere weg ingeslagen, verhuist of iets anders gaan doen waardoor het contact is verloren.

Ik vind het leuk om musea te bezoeken, expo's en beurzen. City trips, wandelen en fietsen. Zolang er maar geen massa mensen bij betrokken zijn.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.