Voorstellen - Esmée, 27 (omgeving Leeuwarden)

  • 18 May 2023
  • 0 reacties
  • 119 × bekeken

Hoi iedereen! Ik ben Esmée, 27 jaar, en ik woon in Friesland. Iets over mij:

  • Mijn hobbies zijn o.a. gamen (pc en retro consoles, ik heb een vrij grote collectie!), lezen, tuinieren, haken, bordspellen en af en toe anime kijken (ik heb een duister verleden als weeb en dit is er van overgebleven)
  • Ik ben dol op dieren, heb twee katten en zit altijd onder de haren ondanks dat ik elke maand lintrollers koop bij de hema.
  • Ik hou van muziek luisteren, vooral metal, maar niet uitsluitend. Ik vind 80s muziek ook leuk.
  • Ik ben een rustig persoon en hou niet van drukte. Feestjes voor mij zijn niet ruiger dan een bordspelavond met 3 blikjes cola.

Ik ben chronisch ziek en arbeidsongeschikt. Ik zit dus vooral thuis, en in contact komen met mensen wordt dan al een stuk lastiger. Het zou me leuk lijken mensen hier te ontmoeten, misschien wel vriendschappen te vormen. Dat zou er ook voor zorgen dat ik wat vaker buiten de deur kom. Misschien als het klikt kunnen we af en toe wandelen ofzo?

Laat me weten als je in de buurt woont en interesse hebt om me te leren kennen. :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.