'Limburg', 24 jaar stelt zich voor

  • 18 June 2022
  • 10 reacties
  • 224 × bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hi,

 

Door een beetje googelen ben ik hier terecht gekomen, met de voornaamste reden omdat ik mij vaak eenzaam voel in mijn vrije tijd. Ik heb nooit echt veel vrienden gehad, sinds kort realiseer ik mij hoe lastig dit voor mij is. Ik ben 24 en woon in het prachtige zuid-limburg en ik werk in de Horeca. In het algemeen is het contact met mensen lastig, maar alsnog werk ik in de Horeca gek he? Mijn vrienden zijn altijd het meeste online geweest, maar helaas nooit verder gekomen. Ik hoop hier dit wel te ontwikkelen. In mijn vrije tijd game, wandel en lees ik graag. Daarnaast ben ik een enorme Harry Potter fan en ga ik binnenkort voor het eerst naar een fantasy evenement en ook verkleed. En hoop hier mijn ‘cosplay’  vriendenkring te vergroten en informatie op te pikken. Naar zo een evenement gaan is spannend en eng voor mij dus ik ben benieuwd. Verder zal ik niet weten wat ik hier zou moeten zetten, stuur gerust een bericht of plaats hieronder iets!

 

Met vriendelijke groet,

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoi! 

Gezellig, weer een Limburger erbij haha! 😁

Welkom op de site! Mag ik vragen hoe je heet? 

 

Ik kan me heel goed inleven in wat je schrijft: al vele jaren eenzaam, wel een paar contacten maar eigenlijk alleen maar online, en het heeft heel lang geduurd voordat ik me pas echt besefte hoeveel pijn het eenzaam zijn, me deed. 

 

Ik woon ook in het zuiden, en wel in Sittard. 

(Ligt net 'n beetje op de grens tussen midden-Limburg en zuid-Limburg volgens mij haha.😄 Wat vind jij?) 

 

Groetjes!

Reputatie 2
Badge +4

Hey welkom,

Zelf woon ik ook in Limburg en lezen en wandelen vind ik zalig! Naar welk evenement ga je binnenkort naartoe?

 

Reputatie 1
Badge +2

Hoi! 

Gezellig, weer een Limburger erbij haha! 😁

Welkom op de site! Mag ik vragen hoe je heet? 

 

Ik kan me heel goed inleven in wat je schrijft: al vele jaren eenzaam, wel een paar contacten maar eigenlijk alleen maar online, en het heeft heel lang geduurd voordat ik me pas echt besefte hoeveel pijn het eenzaam zijn, me deed. 

 

Ik woon ook in het zuiden, en wel in Sittard. 

(Ligt net 'n beetje op de grens tussen midden-Limburg en zuid-Limburg volgens mij haha.😄 Wat vind jij?) 

 

Groetjes!

Yay! Ieder voordeel heeft zijn nadeel I guess :) Alles is bijvoorbeeld heel ver voor ons. Bedankt en jazeker dat mag, mijn naam is Joeri.

Ja precies dit, na het verbreken van een 3 jarige relatie kwam dit nog eens harder aan, maar het gaat gelukkig al vele malen beter! Ik merk zolang ik afleiding heb dan gaat het prima, de voornaamste reden waarom ik zoveel game haha. Ik probeer hier en daar wel oude contacten van school op te zoeken, maar dat lukt niet. 

Ooh cool! Dat is ongeveer 15/20 minuutjes van mij haha! Ik vind het allemaal best, ik ben alleen in Sittard geweest voor de Foroxity 😆

Reputatie 1
Badge +2

Hey welkom,

Zelf woon ik ook in Limburg en lezen en wandelen vind ik zalig! Naar welk evenement ga je binnenkort naartoe?

 

Heee bedankt!

Wat leuk om te horen zo zie je maar weer hoe klein ons land is 😋 Ik vind limburg het leukste accent hebben. Ja klopt zeker nu met het redelijke weer is het heel fijn. Alhoewel ik je wandelen nu niet aanraad met de temperatuur van vandaag 😅 Ik ga binnekort naar El mundo fantasia in landgraaf 😊 dat is een fantasy/coslay evenement.

Reputatie 3
Badge +3

Hoi! 

Gezellig, weer een Limburger erbij haha! 😁

Welkom op de site! Mag ik vragen hoe je heet? 

 

Ik kan me heel goed inleven in wat je schrijft: al vele jaren eenzaam, wel een paar contacten maar eigenlijk alleen maar online, en het heeft heel lang geduurd voordat ik me pas echt besefte hoeveel pijn het eenzaam zijn, me deed. 

 

Ik woon ook in het zuiden, en wel in Sittard. 

(Ligt net 'n beetje op de grens tussen midden-Limburg en zuid-Limburg volgens mij haha.😄 Wat vind jij?) 

 

Groetjes!

Yay! Ieder voordeel heeft zijn nadeel I guess :) Alles is bijvoorbeeld heel ver voor ons. Bedankt en jazeker dat mag, mijn naam is Joeri.

Ja precies dit, na het verbreken van een 3 jarige relatie kwam dit nog eens harder aan, maar het gaat gelukkig al vele malen beter! Ik merk zolang ik afleiding heb dan gaat het prima, de voornaamste reden waarom ik zoveel game haha. Ik probeer hier en daar wel oude contacten van school op te zoeken, maar dat lukt niet. 

Ooh cool! Dat is ongeveer 15/20 minuutjes van mij haha! Ik vind het allemaal best, ik ben alleen in Sittard geweest voor de Foroxity 😆

 

Haha ja, gelijk heb je! 

Aangenaam Joerie. :) Ik ben Gé, kort van Gerard. 

 

Oh jammer te horen van je relatie, goed dat het ondertussen wel weer wat beter gaat. 

En als ik afleiding heb gaat het met mij ook vele malen beter met m'n angststoornis en depressie, dus wat je schrijft dat herken ik helemaal. 

 

Ja snap ik haha. Is 'n fijne bioscoop en ga ik ook het vaakst heen. Ook toen ik nog in Echt woonde ging ik bijna altijd naar Foroxity. 😄

Reputatie 1
Badge +2

Hoi! 

Gezellig, weer een Limburger erbij haha! 😁

Welkom op de site! Mag ik vragen hoe je heet? 

 

Ik kan me heel goed inleven in wat je schrijft: al vele jaren eenzaam, wel een paar contacten maar eigenlijk alleen maar online, en het heeft heel lang geduurd voordat ik me pas echt besefte hoeveel pijn het eenzaam zijn, me deed. 

 

Ik woon ook in het zuiden, en wel in Sittard. 

(Ligt net 'n beetje op de grens tussen midden-Limburg en zuid-Limburg volgens mij haha.😄 Wat vind jij?) 

 

Groetjes!

Yay! Ieder voordeel heeft zijn nadeel I guess :) Alles is bijvoorbeeld heel ver voor ons. Bedankt en jazeker dat mag, mijn naam is Joeri.

Ja precies dit, na het verbreken van een 3 jarige relatie kwam dit nog eens harder aan, maar het gaat gelukkig al vele malen beter! Ik merk zolang ik afleiding heb dan gaat het prima, de voornaamste reden waarom ik zoveel game haha. Ik probeer hier en daar wel oude contacten van school op te zoeken, maar dat lukt niet. 

Ooh cool! Dat is ongeveer 15/20 minuutjes van mij haha! Ik vind het allemaal best, ik ben alleen in Sittard geweest voor de Foroxity 😆

 

Haha ja, gelijk heb je! 

Aangenaam Joerie. :) Ik ben Gé, kort van Gerard. 

 

Oh jammer te horen van je relatie, goed dat het ondertussen wel weer wat beter gaat. 

En als ik afleiding heb gaat het met mij ook vele malen beter met m'n angststoornis en depressie, dus wat je schrijft dat herken ik helemaal. 

 

Ja snap ik haha. Is 'n fijne bioscoop en ga ik ook het vaakst heen. Ook toen ik nog in Echt woonde ging ik bijna altijd naar Foroxity. 😄

Zonder de E op het einde :) Aangenaam kennis te maken.

 

Daar ben ik ook blij mee ja, ik had er in het begin heel erg veel moeite mee, maar door veel afleiding en werk is dit sterk verminderd. Ik luister audiobooks of podcasts als ik wil gaan slapen, misschien kan dit ook voor jou helpen.

 

Ik vind Foroxity ook fijn, alleen al omdat je je eten en drank kunt neerzetten op het tafeltje hahaha. En de film marathons hebben (: 

Reputatie 3
Badge +3

Ohja, oeps even typefout. 

 

Ja ik ben ook dringend op zoek naar werk omdat ik weet dat me dat heel goed kan helpen, maar is helaas erg lastig in mijn situatie, en ik krijg mezelf ook heel erg moeilijk gemotiveerd om daadwerkelijk te solliciteren. 

 

Dat is 'n goed idee, podcasts luisteren. Maar audiobooks moet je voor betalen toch? 

En welke podcasts luister je? :) 

 

Haha dat is idd chill! 😄

Welke marathon heb je 't laatst daar gezien? 

Reputatie 3
Badge +6

Hey Limburg,

 

Ik ben ook een enorme fan van Fantasy! En ook de bijbehorende festivals:) Ik zal je een prive bericht sturen:)

 

Groetjes Bloem

Reputatie 3
Badge +1

Welkom @Limburg in de community!

 

Ik ben enorm blij dat je jouw weg hier hebt kunnen vinden.

Wat trekt je meer aan Harry Potter ten opzichte van andere boeken?

 

Groetjes,

Anwar

Reputatie 1
Badge +2

Welkom @Limburg in de community!

 

Ik ben enorm blij dat je jouw weg hier hebt kunnen vinden.

Wat trekt je meer aan Harry Potter ten opzichte van andere boeken?

 

Groetjes,

Anwar

Hoi Anwar,

Ik kan mij heel erg inleven in de Harry Potter wereld en characters, dat is denk ik de voornaamste reden :) Het maakt mij gelukkig.

Groetjes!