Jorrit 19 omgeving Rotterdam

  • 13 June 2022
  • 4 reacties
  • 161 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi! Mijn naam is Jorrit. Ik ben 19 jaar oud en woon in de buurt van Rotterdam. Hoewel ik positief in het leven sta, voel ik me met regelmaat eenzaam. Daarom leer ik graag nieuwe mensen kennen en ben ik op zoek naar mensen die net als ik behoefte hebben aan contact.

Dit schooljaar ben ik gestopt met de opleiding bestuurskunde, volgend schooljaar hoop ik te starten met de opleiding bedrijfskunde aan de Hogeschool Rotterdam. In mijn vrije tijd sport ik graag en doe ik aan voetbal en hardlopen. Daarnaast lees ik graag boeken. Literatuur vind ik leerzaam, maar ik lees ook veel over politiek, geschiedenis, filosofie, economie en ondernemen. Ook biografieën vind ik erg interessant. Ik ben breed geïnteresseerd en vind het leuk om (op z'n tijd) inhoudsvolle gesprekken te voeren. Ik kan erg genieten van de natuur. Al met al ben ik een denker die niet al te graag op de voorgrond treedt, maar ik hou ook van een praatje en menselijk contact. Vind je het ook leuk om inhoudsvolle gesprekken te voeren, of gewoon een leuk praatje? Zin om een interessant museum te bezoeken? Of nog leuker: wil je wat ondernemen en lijkt het je leuk om dit met anderen te doen? Reageer dan! Ik sta voor alles open.

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Hey Jorrit! Welkom op de community

Ik woon zelf ook in de buurt van Rotterdam en studeer Social Work op de Hogeschool Rotterdam. Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen haha!

 

Gezien je veel leest, misschien is de leesclub interessant voor je?

https://community.join-us.nu/groups/join-us-leesclub-77

 

Wat voor musea vind jij leuk? Ik doe zelf vrijwilligerswerk in het trammuseum, maar ik bezoek ook graag andere musea. :)

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 

Ik kom zelf uit de buurt van Rotterdam en zou zeker open staan om wat te ondernemen. Wat voor musea had je in gedachten waar je graag nog heen zou willen? 

 

Heb je nog aanraders wat betreft de boeken? 

Reputatie 3
Badge +6

Hoi! Wat leuk om een naamgenoot tegen te komen, dat heb ik niet heel vaak meegemaakt! Ik ben sowieso ook in voor een praatje over van alles wat, dus je mag mij een berichtje sturen als je zal willen.

Reputatie 7
Badge +10

heee

Wat zijn jou favo boeken? ik lees graag autobiografie, of harry potter achtig.

Heb je nog aanraders?