Debsel omgeving de Achterhoek

  • 19 January 2022
  • 10 reacties
  • 228 × bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Mijn naam is Debbie 25 jaar, Debsel is een nickname die ik heb gekregen, en dat is blijven hangen :joy:

 

  • Ik woon op mezelf, in het oosten van Gelderland. In de achterhoek

 

  • Ik werk in de schoonmaak, 5 dagen in de week.

 

  • Ik ben hier terecht gekomen door een goede vriend van mij. Ik hoop hier game contacten te kunnen vinden, als het uitbreid op vriendschap helemaal tof! Ik speel op de PC en Playstation 4.  verder ben ik ook creatief: Tekenen, kleuren, schrijven. ben ook een films en serie liefhebber. 

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Reputatie 3
Badge +4
  • Mijn naam is Debbie 25 jaar, Debsel is een nickname die ik heb gekregen, en dat is blijven hangen :joy:

 

  • Ik woon op mezelf, in het oosten van Gelderland. In de achterhoek

 

  • Ik werk in de schoonmaak, 5 dagen in de week.

 

  • Ik ben hier terecht gekomen door een goede vriend van mij. Ik hoop hier game contacten te kunnen vinden, als het uitbreid op vriendschap helemaal tof! Ik speel op de PC en Playstation 4.  verder ben ik ook creatief: Tekenen, kleuren, schrijven. ben ook een films en serie liefhebber. 

 

Ik denk dat dat wel moet lukken, speel zelf op de PS4.

wat speel jij zoal?

Dit is mijn gebruikersnaam Turbolen828


Reputatie 4
Badge +3

Hey Debbie, nog een Gelderlander hier! :grin:  Gezellig dat je er bent! Ik herken mijzelf ik je hobby's haha! Wat voor een games speel je zoal op de PS4? 

Reputatie 2
Badge

Hey Debbie, nog een Gelderlander hier! :grin:  Gezellig dat je er bent! Ik herken mijzelf ik je hobby's haha! Wat voor een games speel je zoal op de PS4? 

hey hey! Ik speel op de PS4 vooral GTAV en het is vooral stunt races. ik speel fall guys, rocket league, en fortnite. 

 

Hey Debsel! Leuke nickname :wink: !

Welkom op de community en leuk dat je je voorstelt!

Wat speel je graag op de pc? En welke series/films vind je leuk! :blush:

Reputatie 4
Badge +3

Hey Debbie, nog een Gelderlander hier! :grin:  Gezellig dat je er bent! Ik herken mijzelf ik je hobby's haha! Wat voor een games speel je zoal op de PS4? 

hey hey! Ik speel op de PS4 vooral GTAV en het is vooral stunt races. ik speel fall guys, rocket league, en fortnite. 

 

Oh tof, ik speel ook vaak GTAV op de PS4! Ben alleen meer van de Heists enzo, ik raak veel te gestresst van die races :joy: Misschien leuk om een keer samen te spelen? :blush:

Reputatie 2
Badge

Hey Debsel! Leuke nickname :wink: !

Welkom op de community en leuk dat je je voorstelt!

Wat speel je graag op de pc? En welke series/films vind je leuk! :blush:

 

Hey Rochella! IK speel nu op de Pc momenteel Mass Effect Legendary Edition. verder om samen met andere mensen te gamen heb ik deze games: Fortnite, GTAV, Rocket League, Fall Guys en The Forest. 

 

ik ben vooral een serie liefhebber ik kijk het liefst naar lange series. en kwa films ben ik echt een horror liefhebber. ook wat acties/avontuur gericht.

@Debsel Oooh leuk! Hoe bevalt Mass Effect je? Wat grappig dat je the forest speelt, heb je die ook al uitgespeeld? Er zijn 2 eindes waar je naartoe kunt werken! En kun je een beetje vliegen in Rocket League? Ik kan dat echt niet! :joy:

Aah lange series, met heel veel seizoenen! Wat is je favoriet? Horrorfilms, toe maar ook! Er staat een horror serie op Netflix genaamd Marianne, die is wel echt eng hoor! Kun je mij (/ de community) nog goede horrorfilms aanraden? 

Reputatie 2
Badge
  • Mijn naam is Debbie 25 jaar, Debsel is een nickname die ik heb gekregen, en dat is blijven hangen :joy:

 

  • Ik woon op mezelf, in het oosten van Gelderland. In de achterhoek

 

  • Ik werk in de schoonmaak, 5 dagen in de week.

 

  • Ik ben hier terecht gekomen door een goede vriend van mij. Ik hoop hier game contacten te kunnen vinden, als het uitbreid op vriendschap helemaal tof! Ik speel op de PC en Playstation 4.  verder ben ik ook creatief: Tekenen, kleuren, schrijven. ben ook een films en serie liefhebber. 

 

Ik denk dat dat wel moet lukken, speel zelf op de PS4.

wat speel jij zoal?

Dit is mijn gebruikersnaam Turbolen828

 

Ik speel vooral Fortnite, en GTAV Online. Maar ik heb ook the forest, rocket league, en Fall Guys :)

Reputatie 2
Badge

Hey Debsel! Leuke nickname :wink: !

Welkom op de community en leuk dat je je voorstelt!

Wat speel je graag op de pc? En welke series/films vind je leuk! :blush:

Momenteel op pc vooral Mass Effect en Dragon age. Ben momenteel Mass Effect Legendary Edition aan het modden. de films en series is nogal een lange waslijst 😂

Reputatie 7
Badge +10

Heeeee Debbie!

Leuk dat je je heb aangemeld bij de join us community. Ik heb je topic titel aangepast naar voorstellen ipv dat voorstel rondje. 

Voorstel rondje zou mogelijk de indruk kunnen wekken dat jou topic de plek is om je voor te stellen! Zou hartstikke leuk zijn maar ook voor verwarring zorgen! 

Hoop dat dit okey is =-) Voor vragen mag je altijd een PB sturen =-)

(Voor iedereen: Vergeet niet dat je ook op mensen kan reageren door een @ te doen. Bijvoorbeeld @Quinty)