Voorstellen :)

  • 28 December 2021
  • 9 reacties
  • 209 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi, ik ben Yuri. Ik ben een jongen van 17 jaar en ik woon in Almere. Ik zit al een tijdje thuis en heb niet echt vrienden in de buurt dus hier een account gemaakt en hoop dat ik wat vrienden kan maken.

Ik zit al een aantal jaren met depressies en een angststoornis, waardoor ik eind 2020 in mijn examenjaar havo (voorlopig) ben gestopt met school. Door mijn sociale angst vind ik het erg lastig om vrienden te maken en ik stap hier ook al best wel uit mn comfortzone :sweat_smile: 

Anyway, dingen die ik graag doe zijn tekenen, piano en gitaar spelen, schrijven, lezen, muziek… Uren door social media scrollen is niet echt mijn ding. Ik ga ook graag wandelen met mijn hond, ik ben gek op paarden en daarnaast doe ik aan kunstschaatsen.

Eerlijk gezegd gebruik ik meer Engels in mn dagelijks leven dan Nederlands dus soms heeft mn Nederlands even een error haha


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey welkom bij de community:) 

 

 

Almere is een prachtige omgeving om in te wonen lijkt mij :) ik werk zelf vrij regelmatig in Almere haven en dan fiets ik met een ov fiets vanaf centraal naar haven mooie natuurlijke omgeving,

 

Ik lees dat je het lastig vind sociale contacten te leggen heb je wel eens gekeken om je aan te melden bij join us online? 

Reputatie 4
Badge +4

Hoi Yuri, welkom!

Ik ben dol op honden! Wat voor een hond heb je?

Reputatie 2
Badge

Heyhey,

Welkom! Wat tof dat je piano en gitaar speelt! Ik herken me wel in de (sociale) angst, dat is erg vervelend.. Ben zelf ook van school gewisseld, o.a. door de situatie op mijn vorige school. Maar knap dat je de stap hebt gezet om je in te schrijven voor deze community :) 

Welkom! :)
Die angst herken ik wel, want daardoor ik zit nu zelf ook thuis. Hier posten is voor mezelf ook een stap uit mijn comfortzone.
Ik vind tekenen en gitaar ook erg leuk en ik ben wel van plan om ook aan piano spelen te beginnen.
Zelf kijk ik ook alleen maar Engelse dingen en soms gebruik ik veel Engelse woorden zonder dat ik het door heb. :P

Reputatie 2
Badge

Hoi Yuri, welkom!

Ik ben dol op honden! Wat voor een hond heb je?

Hij ziet er een beetje uit als een Duitse herder maar dan klein, maar het is een grote energiebom haha

Reputatie 2
Badge

Welkom! :)
Die angst herken ik wel, want daardoor ik zit nu zelf ook thuis. Hier posten is voor mezelf ook een stap uit mijn comfortzone.
Ik vind tekenen en gitaar ook erg leuk en ik ben wel van plan om ook aan piano spelen te beginnen.
Zelf kijk ik ook alleen maar Engelse dingen en soms gebruik ik veel Engelse woorden zonder dat ik het door heb. :P

Dat van die Engelse woorden is heel heel herkenbaar, soms vergeet ik gewoon compleet het Nederlandse woord voor iets. Met de vrienden die ik heb praat ik ook voornamelijk Engels dus ja :)

Reputatie 4
Badge +7

Welkom yuri

Hey Yuri!

Welkom en leuk dat je je voorstelt! :blush:  Wat goed van jou dat je de stap hebt durven nemen om je aan te melden op de community! Ik hoop dat je hier leuke mensen zult leren kennen! :blush:

Je schrijft dat je vaak Engels praat met je vrienden, komen die dan uit het buitenland? Of ken je ze via online? Ik heb ook heel vaak een ‘brainfart’ om het zo maar ff te noemen. Dan weet ik precies wat ik wil zeggen maar kom ik dus niet meer op het Nederlandse woord… Best lastig af en toe hahaha. 

Hoe heet je hondje? 

Reputatie 2
Badge +2

Hoi, ik ben Yuri. Ik ben een jongen van 17 jaar en ik woon in Almere. Ik zit al een tijdje thuis en heb niet echt vrienden in de buurt dus hier een account gemaakt en hoop dat ik wat vrienden kan maken.

Ik zit al een aantal jaren met depressies en een angststoornis, waardoor ik eind 2020 in mijn examenjaar havo (voorlopig) ben gestopt met school. Door mijn sociale angst vind ik het erg lastig om vrienden te maken en ik stap hier ook al best wel uit mn comfortzone :sweat_smile: 

Anyway, dingen die ik graag doe zijn tekenen, piano en gitaar spelen, schrijven, lezen, muziek… Uren door social media scrollen is niet echt mijn ding. Ik ga ook graag wandelen met mijn hond, ik ben gek op paarden en daarnaast doe ik aan kunstschaatsen.

Eerlijk gezegd gebruik ik meer Engels in mn dagelijks leven dan Nederlands dus soms heeft mn Nederlands even een error haha

Hey Yuri,

Ik heb zelf ook een angststoornis waardoor ik ook niet meer naar school kan. Wat voor klachten heb jij vooral? En vind je het leuk om er misschien over te praten? 

Groetjes, Guusje (16 jaar)