Sunny 20 omgeving Veenendaal

  • 10 December 2021
  • 6 reacties
  • 124 × bekeken

Holaa♡♡♡.

Ik heet shainy, ik ben 20 jaar oud en kom uit Veenendaal. Zelf ben ik niet echt eenzaam, maar vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Zelf ben ik een extravert en een introvert...the best of both worlds iguess hahaha. Ook ben ik een shopverslaafde krijg wel elke week pakketjes binnen.... oopsiie. Ik hou van winkelen, wijnen , fitnessen, film kijken en spelletjes doen.

Sinds corona merk ik dat ik het lastig vind om in te contact te komen met nieuwe mensen dus why not try this?:)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hee, welkom Shainy! :)

 

Wat voor films vind je leuk om te kijken? En heb je ook een favoriete film die je maar kunt blijven kijken zonder dat het gaat vervelen? Wat voor spelletjes doe je graag?

Reputatie 7
Badge +12

Hii, welkom! 

Reputatie 7
Badge +10

heee sunnny

welkom bij de join us familie :grinning: Hoop dat je je al thuis voel hihi! 

Corona is inderdaad verschrikkelijk, vooral als je nieuwe mensen wilt ontmoeten! Wat doe je in het dagelijks leven? Heb je all plannen met kerst? Heb je huisdieren? Wat is je droom voor 2022?

Reputatie 3
Badge

Hey Sunny! Ik hoop dat je hier lekker nieuwe mensen kan ontmoeten. Wat is eigenlijk je fitness doel?

Reputatie 2
Badge +3

Hee. Koop je ook wel eens van die dure merken? Ik ben zelf ook wel shop verslaafd maar ik shop niet veel meer anders wordt mijn kleren kast helemaal bom vol haha 

Welkom Shainy!

Leuk dat je je voorstelt! Ojee, shopverslaafd… hier nog zo eentje :zipper_mouth:  Maar tegenwoordig zijn het vooral spullen voor in huis ipv kleding hahaha.