Fabian 25

  • 9 December 2021
  • 18 reacties
  • 193 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hey ik ben fabian. Dingen die ik leuk vind zijn tekenen,muziek maken,wandelen en dieren. Vaak voel ik mij eenzaam en zou ik het leuk vinden om misschien hier een meisje te ontmoeten


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

18 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hey ik ben fabian. Dingen die ik leuk vind zijn tekenen,muziek maken,wandelen en dieren. Vaak voel ik mij eenzaam en zou ik het leuk vinden om misschien hier een meisje te ontmoeten

Hoii welkom! 

Wat voor muziek luister je graag? En wat is je favoriete dier? 

Reputatie 7
Badge +12

Welkom, leuk dat je je voorstelt! 

Reputatie 6
Badge +9

Hoi Fabian, leuk dat je er bent! Als je hier echt op zoek bent naar een meisje voor een date/relatie is dit misschien niet de beste site voor je omdat hier veel meiden niet single zijn of niet op zoek zijn. Natuurlijk ben je sowieso erg welkom :)

Reputatie 2
Badge

Hey ik ben fabian. Dingen die ik leuk vind zijn tekenen,muziek maken,wandelen en dieren. Vaak voel ik mij eenzaam en zou ik het leuk vinden om misschien hier een meisje te ontmoeten

Hoii welkom! 

Wat voor muziek luister je graag? En wat is je favoriete dier? 

Hi ro_smurf

Ik luister eigenlijk best veel verschillende soorten muziek, triphop,jazz,NuMetal,vaporwave. Jij? Een favoriete dier heb ik niet echt, ik heb zelf een kat,schildpad en hamster 

Reputatie 2
Badge

Hoi Fabian, leuk dat je er bent! Als je hier echt op zoek bent naar een meisje voor een date/relatie is dit misschien niet de beste site voor je omdat hier veel meiden niet single zijn of niet op zoek zijn. Natuurlijk ben je sowieso erg welkom :)

Hi Koolvis,

Dat is jammer, bedankt dat ik wel welkom ben.

Reputatie 4
Badge +3

Hey ik ben fabian. Dingen die ik leuk vind zijn tekenen,muziek maken,wandelen en dieren. Vaak voel ik mij eenzaam en zou ik het leuk vinden om misschien hier een meisje te ontmoeten

Hoii welkom! 

Wat voor muziek luister je graag? En wat is je favoriete dier? 

Hi ro_smurf

Ik luister eigenlijk best veel verschillende soorten muziek, triphop,jazz,NuMetal,vaporwave. Jij? Een favoriete dier heb ik niet echt, ik heb zelf een kat,schildpad en hamster 

Meestal luister ik naar piraterij, boerenrockbands, rock of pop. 

 

Leuk!! Ik heb eerder ook een hamster gehad😊 

Reputatie 2
Badge

Hey ik ben fabian. Dingen die ik leuk vind zijn tekenen,muziek maken,wandelen en dieren. Vaak voel ik mij eenzaam en zou ik het leuk vinden om misschien hier een meisje te ontmoeten

Hoii welkom! 

Wat voor muziek luister je graag? En wat is je favoriete dier? 

Hi ro_smurf

Ik luister eigenlijk best veel verschillende soorten muziek, triphop,jazz,NuMetal,vaporwave. Jij? Een favoriete dier heb ik niet echt, ik heb zelf een kat,schildpad en hamster 

Meestal luister ik naar piraterij, boerenrockbands, rock of pop. 

 

Leuk!! Ik heb eerder ook een hamster gehad😊 

Klinkt leuk, ja altijd leuk zo’n hamstertje. Ik heb een heel groot verblijf voor haar gemaakt

Reputatie 4
Badge +3

Hey ik ben fabian. Dingen die ik leuk vind zijn tekenen,muziek maken,wandelen en dieren. Vaak voel ik mij eenzaam en zou ik het leuk vinden om misschien hier een meisje te ontmoeten

Hoii welkom! 

Wat voor muziek luister je graag? En wat is je favoriete dier? 

Hi ro_smurf

Ik luister eigenlijk best veel verschillende soorten muziek, triphop,jazz,NuMetal,vaporwave. Jij? Een favoriete dier heb ik niet echt, ik heb zelf een kat,schildpad en hamster 

Meestal luister ik naar piraterij, boerenrockbands, rock of pop. 

 

Leuk!! Ik heb eerder ook een hamster gehad😊 

Klinkt leuk, ja altijd leuk zo’n hamstertje. Ik heb een heel groot verblijf voor haar gemaakt

Aaah vet echt zo'n hamster scaping? 

Mijn hamster is met 2,5 jaar overleden. En beet altijd aan de tralies, achteraf kwam ik er achter dat hij dat deed omdat hij stress ervaarde😔🙈

Reputatie 5
Badge +6

Heey Fabian! Leuk dat je erbij bent. Waar kom je vandaan?

Reputatie 3
Badge +1

Hey Fabian :D

... dat je je vaak eenzaam voelt ik ken het gevoel. Goed dat je je aangemeld hebt! De interesses die je hebt komen wel een beetje overeen 🙂 Ik houd namelijk ook van dieren en wandelen! Wat voor muziek maak je? Aan je foto te zien ben je net als ik ook een beetje alternatief 🙂 Wat is je lieverlingsdier? 

Reputatie 5
Badge +7

Hey Fabian, Welkom! 

 

Leuk dat je er bent. 

Reputatie 2
Badge

Hey ik ben fabian. Dingen die ik leuk vind zijn tekenen,muziek maken,wandelen en dieren. Vaak voel ik mij eenzaam en zou ik het leuk vinden om misschien hier een meisje te ontmoeten

Hoii welkom! 

Wat voor muziek luister je graag? En wat is je favoriete dier? 

Hi ro_smurf

Ik luister eigenlijk best veel verschillende soorten muziek, triphop,jazz,NuMetal,vaporwave. Jij? Een favoriete dier heb ik niet echt, ik heb zelf een kat,schildpad en hamster 

Meestal luister ik naar piraterij, boerenrockbands, rock of pop. 

 

Leuk!! Ik heb eerder ook een hamster gehad😊 

Klinkt leuk, ja altijd leuk zo’n hamstertje. Ik heb een heel groot verblijf voor haar gemaakt

Aaah vet echt zo'n hamster scaping? 

Mijn hamster is met 2,5 jaar overleden. En beet altijd aan de tralies, achteraf kwam ik er achter dat hij dat deed omdat hij stress ervaarde😔🙈

Hi, Ja klopt hamster scaping. 2,5 jaar is best oud voor een hamster, was het een goud hamster? Hopelijk heb je er veel plezier mee gehad. Ja zoiets las ik ook ergens dat tralies bijten door stress kan komen.

Reputatie 2
Badge

Heey Fabian! Leuk dat je erbij bent. Waar kom je vandaan?

Hi Renze, ik kom uit Heemskerk. Er is niet zo veel te doen in heemskerk maar op zich is het wel leuk om hier te wonen

Reputatie 2
Badge

Hey Fabian, Welkom! 

 

Leuk dat je er bent. 

:)

Reputatie 2
Badge

Hey Fabian :D

... dat je je vaak eenzaam voelt ik ken het gevoel. Goed dat je je aangemeld hebt! De interesses die je hebt komen wel een beetje overeen 🙂 Ik houd namelijk ook van dieren en wandelen! Wat voor muziek maak je? Aan je foto te zien ben je net als ik ook een beetje alternatief 🙂 Wat is je lieverlingsdier? 

Hi Anoukje, wat leuk dat je ook alternatief bent en wat intresses deelt. Ik speel gitaar en wat piano eigenlijk weet ik niet wat de stijl is omdat ik het zelf bedenk. Als je het leuk vind kunnen we chatten? Ik zie dat je ook met eenzame oudere dingen doet, zelf wil ik graag vrijwilligers werk doen in een bejaardenhuis 

Reputatie 3
Badge +1

Hey Fabian :D

... dat je je vaak eenzaam voelt ik ken het gevoel. Goed dat je je aangemeld hebt! De interesses die je hebt komen wel een beetje overeen 🙂 Ik houd namelijk ook van dieren en wandelen! Wat voor muziek maak je? Aan je foto te zien ben je net als ik ook een beetje alternatief 🙂 Wat is je lieverlingsdier? 

Hi Anoukje, wat leuk dat je ook alternatief bent en wat intresses deelt. Ik speel gitaar en wat piano eigenlijk weet ik niet wat de stijl is omdat ik het zelf bedenk. Als je het leuk vind kunnen we chatten? Ik zie dat je ook met eenzame oudere dingen doet, zelf wil ik graag vrijwilligers werk doen in een bejaardenhuis 

Ahh leuk ja hoor stuur me maar een privé berichtje! Ik heb eventueel ook facebook

Reputatie 5
Badge +6

Heey Fabian! Leuk dat je erbij bent. Waar kom je vandaan?

Hi Renze, ik kom uit Heemskerk. Er is niet zo veel te doen in heemskerk maar op zich is het wel leuk om hier te wonen

Ik ken Heemskerk, woon zelf in Velsen-Noord :-)

Welkom Fabian!

Leuk dat je je voorstelt hier op de community! Ik lees dat je naar NuMetal luistert, aan welke bands moet ik dan denken? Ben zelf groot fan van Linkin Park, Five Finger Death Punch etc. 

Ook lees ik dat jij en @xx_ro_smurf_xx aan hamsterscaping doen! Super leuk! Ik heb een tijdje voor de hamster van een vriendin gezorgd en daarvoor had ik toen helemaal een hamsterscape gemaakt. Helaas ging ie niet graven dus dat valt dan wel te wijten aan mijn indeling van de scape.. Hij was ook een keer als een Ninja uit zn hok geklommen (via de hoek zo omhoog? Geen idee hoe die het voor elkaar heeft gekregen). Helaas is het beestje overleden en heb ik de spullen allemaal weggedaan.