Caitlin98 23 omgeving Nijmegen

  • 2 December 2021
  • 9 reacties
  • 194 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi!

Mijn naam is Caítlin, ik ben 23 jaar en woon in Nijmegen. Ik hoop hier nieuwe contacten te vinden, omdat ik na het stoppen van mijn vorige studie veel contacten ben kwijtgeraakt en ik de aansluiting met mijn huidige studiegenoten niet kan vinden. 

Mijn grootste hobby is zingen en ik heb daarom ook al een aantal jaren zangles. Mijn muzieksmaak is vrij breed en omvat alles van K-pop tot Eurovisie tot heavy metal.

Hopelijk kom ik hier mensen met dezelfde interesses tegen en als je nog wat wilt weten, voel je vrij vragen te stellen :).


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hi Caítlin, welkom! Lijkt me heerlijk om goed te kunnen zingen! Heb je iets wat je er nog mee wil bereiken zoals optreden of een album uitbrengen?

Reputatie 3
Badge +3

hey Caítlin! Welke opleiding doe je nu? :) en wat leuk dat je op zangles zit! doe je dat al lang?

Reputatie 6
Badge +9

Hee hee, welkom Caítlin! :)

 

Ben ook wel benieuwd welke opleiding je nu bent gaan doen, En vanwaar de switch? Vond je je vorige opleiding toch niet zo leuk als verwacht of ben je om een andere reden van opleiding veranderd?

Wat vind je, naast zingen natuurlijk, nog meer leuk om te doen? Of besteed je al je vrije tijd aan zingen?

Reputatie 6
Badge +12

Welkom Caitlin.

Hi Caítlin, welkom! Lijkt me heerlijk om goed te kunnen zingen! Heb je iets wat je er nog mee wil bereiken zoals optreden of een album uitbrengen?

Het lijkt me wel leuk om iets in groepsverband te doen, zoals een meidengroep. Ik weet niet of ik het in me heb om solo op te gaan treden.

hey Caítlin! Welke opleiding doe je nu? :) en wat leuk dat je op zangles zit! doe je dat al lang?

Ik studeer nu Comparative European History (wat een hele mooie naam is voor gewoon geschiedenis in het Engels ;)). En ik zit al 6 jaar op zangles :).

Hee hee, welkom Caítlin! :)

 

Ben ook wel benieuwd welke opleiding je nu bent gaan doen, En vanwaar de switch? Vond je je vorige opleiding toch niet zo leuk als verwacht of ben je om een andere reden van opleiding veranderd?

Wat vind je, naast zingen natuurlijk, nog meer leuk om te doen? Of besteed je al je vrije tijd aan zingen?

Ik doe nu Comparative European History (a.k.a. geschiedenis in het Engels). Bij mijn vorige studie was ik vastgelopen bij de stage en de studie was iets anders dan ik verwacht had.

Naast zingen, vind ik lezen, tekenen en haken ook nog leuk.

Welkom Caítlin! 

Leuk dat je je voorstelt! :blush: En fijn dat je de community gevonden hebt!

Helaas kom ik niet uit de buurt, je lijkt me een hele gezellige meid! :wink: Je hebt een erg brede muzieksmaak, zing je ook alle genres of focus je je meer op een bepaalde genre?

Reputatie 6
Badge +9

Ik doe nu Comparative European History (a.k.a. geschiedenis in het Engels). Bij mijn vorige studie was ik vastgelopen bij de stage en de studie was iets anders dan ik verwacht had.

Klinkt wel als een interessante studie! Wat voor dingen leer je dan vooral? Gewoon hele algemene en brede geschiedenis of wat moet ik me er precies bij voorstellen? 🙈 En wel jammer dat je bij jouw vorige studie was vastgelopen, maar wel fijn dat je nu een nieuwe studie hebt kunnen vinden! Bevalt het tot nu toe?

Naast zingen, vind ik lezen, tekenen en haken ook nog leuk.

Leuk! Wat vind je leuk om te lezen en tekenen? En wat voor dingen haak je? Heb zelf ook ooit geprobeerd om te haken maar dat ging iedere keer weer mis dus heb het maar opgegeven 😂