Anoukje93 28 omgeving Nijverdal (een dorpje in Overijssel)

  • 30 November 2021
  • 15 reacties
  • 247 × bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hier ben ik dan!

Mijn naam is Anouk 28 jaar en ik woon samen met mijn hondje pukkie in Nijverdal (een dorpje in Overijssel)

Waar houd ik me zoal mee bezig? 

Ik houd van wandelen,  plantjes, lezen en schrijven, bankhangen, reizen/ontdekken van nieuwe plekken!

Verder werk ik in een tweedehands winkel en bezoek ik eenzame ouderen.

Ik ben lief, sociaal, open-minded en houd er van om me te verbinden met mensen.

En daarom ben ik hier! :)

Omdat ik opzoek ben naar een klik met iemand (meerdere mensen) Dus mocht jou mijn berichtje aanspreken. 

Het lijkt me leuk jou te leren kennen en wie weet kunnen we binnenkort eens wat leuks doen!:smile:

 

Liefs

 

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

15 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi Anouk!

Welkom bij JoinUs! Ik ben zelf ook net erbij gekomen dus ben nog maar een newbie haha.

Wat heb je jezelf mooi samengevat voorgesteld.

Ik hou ook van wandelen en ga geregeld nog wel naar de Sallandse Heuvelrug, vind het bos én de heide daar zo mooi!:heart_eyes:  Vind het heerlijk om daar tot rust te komen :)

Wat tof dat je eenzame ouderen bezoekt, dat is écht super waardevol! Is dat niet lastiger nu door corona?

Reputatie 3
Badge +1

Hey newbie Rogier :D


Oké :) Woon je dichtbij Nijverdal?

Ja dat is inderdaad nu wel wat lastiger :) de ene keer gaat het wel door en de andere keer durft ze het toch niet helemaal aan :) 

Reputatie 2
Badge +1

Haha leuke bijnaam heb ik erbij!

Ehm nope niet eens eigenlijk. Ik woon in Wezep, dus is een dik half uur rijden wel. Maar vind ik het waard.

Jaa snap ik! Probeer je ze dan nog te overtuigen dat je wel lekker langs kan komen? Of laat je de keus echt bij hun?

Reputatie 6
Badge +11

Van harte welkom :) 

 

tof dat je eenzame ouderen bezoekt deze mensen zijn je vast zeer dankbaar. 
 

ik ben altijd wel in voor een gezellige 💬 

 

Reputatie 3
Badge +1

Haha leuke bijnaam heb ik erbij!

Ehm nope niet eens eigenlijk. Ik woon in Wezep, dus is een dik half uur rijden wel. Maar vind ik het waard.

Jaa snap ik! Probeer je ze dan nog te overtuigen dat je wel lekker langs kan komen? Of laat je de keus echt bij hun?

Haha wij allebei ik moet alles nog een beetje uitzoeken hier! Ja he? De natuur is hier prachtig :) Nee ik probeer ze dan niet te overtuigen :) Een grens van iemand moet je niet overgaan :) Ik heb zo mijn eigen bedenkingen bij corona maar het blijft een ingewikkeld iets.

Hoe was jou weekend?

Reputatie 3
Badge +1

Van harte welkom :) 

 

tof dat je eenzame ouderen bezoekt deze mensen zijn je vast zeer dankbaar. 
 

ik ben altijd wel in voor een gezellige 💬 

 

Hey :D 

Je komt uit Zwolle! Dat is niet zo ver weg

Reputatie 3
Badge +1

Hoi welkom Anouk! Ik woon zelf in Wierden😄

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi welkom Anouk! Ik woon zelf in Wierden😄

 

Jaaa :) Ik las het inderdaad!

Dat is vlakbij zeg!

Het lijkt me leuk om ook met jou in contact te komen :)

Welkom Anouk (en Pukkie natuurlijk ook :wink:

Wat fijn dat je deze community hebt gevonden! Leuk dat je je voorstelt! Dit platform is net een weekje online en het is al enorm aan het groeien! Dus qua contacten denk ik dat dat echt wel goed gaat komen! :blush:  

Er zijn ook online groepen van Join Us, ben je daar al mee bekend? Daar zitten vaak mensen in die bij jou uit de regio/provincie komen. Helaas zitten er wel wachttijden bij, omdat er zoveel aanmeldingen zijn. Dit is allemaal als je dat wilt he, het hoeft niet, als je liever via de community mensen wilt leren kennen dan is dat natuurlijk ook helemaal goed! :blush:

Je schrijft dat je van plantjes houdt, wat voor plantjes heb je allemaal staan? Ik ben helaas een hele slechte plantenmoeder :disappointed_relieved: maar mijn Aloë's zijn gelukkig beeeeeresterk haha. 

Waar ga jij het liefste wandelen? 

Wat goed van jou dat je aan de ouderen denkt en dat je de eenzame ouderen bezoekt! Zeker in deze tijden is dat voor hen echt heel waardevol, echt je bent een topper! :thumbsup:

Reputatie 3
Badge +1

Welkom Anouk (en Pukkie natuurlijk ook :wink:

Wat fijn dat je deze community hebt gevonden! Leuk dat je je voorstelt! Dit platform is net een weekje online en het is al enorm aan het groeien! Dus qua contacten denk ik dat dat echt wel goed gaat komen! :blush:  

Er zijn ook online groepen van Join Us, ben je daar al mee bekend? Daar zitten vaak mensen in die bij jou uit de regio/provincie komen. Helaas zitten er wel wachttijden bij, omdat er zoveel aanmeldingen zijn. Dit is allemaal als je dat wilt he, het hoeft niet, als je liever via de community mensen wilt leren kennen dan is dat natuurlijk ook helemaal goed! :blush:

Je schrijft dat je van plantjes houdt, wat voor plantjes heb je allemaal staan? Ik ben helaas een hele slechte plantenmoeder :disappointed_relieved: maar mijn Aloë's zijn gelukkig beeeeeresterk haha. 

Waar ga jij het liefste wandelen? 

Wat goed van jou dat je aan de ouderen denkt en dat je de eenzame ouderen bezoekt! Zeker in deze tijden is dat voor hen echt heel waardevol, echt je bent een topper! :thumbsup:

Hey Rochella!

Leuk dat je reageert! Klopt ik heb me ook aangemeld voor de online groepen :) Ik sta op de wachtlijst en jij? 

Ik heb verschillende plantjes :) cactussen, begonia's , dracaena, pannenkoekplantje, vingerplant, hedera en meer :) 
Haha, de aloë vera hoef je niet veel water te geven dus dat scheelt :p

Ik wandel graag dichtbij de deur :) Loop zo de sallandse heuvelrug op. 

Waar woon jij ergens en wat vind jij leuk om te doen?

Bedankt voor je compliment!

En voor je berichtje ;) 

Reputatie 6
Badge +9

Hee welkom! :)

 

Ik ben zelf ook helemaal gek op plantjes! <3 Heb een aantal jaar geleden een bananenplant bij de Lidl gekocht en die doet het nog steeds! :) Komen ook elke zomer erg veel stekjes vanaf. Ben met al die stekjes dit jaar langs allemaal stekjes kastjes bij mij in de omgeving gegaan om ze om te ruilen, geen idee of je bekent met dat concept maar is erg leuk!, heb nu ook een hele hoop andere leuke planten meegenomen waarvan ik van de helft niet eens weet wat voor planten het zijn. Maar ze leven nog dus dat is goed haha. Planten gaan bij mij, helaas, best snel dood, alleen die bananenplant houd het wonderbaarlijk lang uit met mijn planten kunsten :). Ik heb zelf nu toevallig (door dat ruil kastje) ook een pannenkoekplantje in mijn bezit, die zijn best wel schattig.

 

Wat voor boeken lees je graag? En wat schrijf je precies? 😇

Wat voor soort hond is Pukkie, kan het op de foto niet zo heel goed zien maar het lijkt me een heel schattig hondje 😍

En goed van je dat je eenzame ouderen bezoekt! Lijkt me erg gezellig en dankbaar om te doen!

Reputatie 3
Badge +1

Hee welkom! :)

 

Ik ben zelf ook helemaal gek op plantjes! <3 Heb een aantal jaar geleden een bananenplant bij de Lidl gekocht en die doet het nog steeds! :) Komen ook elke zomer erg veel stekjes vanaf. Ben met al die stekjes dit jaar langs allemaal stekjes kastjes bij mij in de omgeving gegaan om ze om te ruilen, geen idee of je bekent met dat concept maar is erg leuk!, heb nu ook een hele hoop andere leuke planten meegenomen waarvan ik van de helft niet eens weet wat voor planten het zijn. Maar ze leven nog dus dat is goed haha. Planten gaan bij mij, helaas, best snel dood, alleen die bananenplant houd het wonderbaarlijk lang uit met mijn planten kunsten :). Ik heb zelf nu toevallig (door dat ruil kastje) ook een pannenkoekplantje in mijn bezit, die zijn best wel schattig.

 

Wat voor boeken lees je graag? En wat schrijf je precies? 😇

Wat voor soort hond is Pukkie, kan het op de foto niet zo heel goed zien maar het lijkt me een heel schattig hondje 😍

En goed van je dat je eenzame ouderen bezoekt! Lijkt me erg gezellig en dankbaar om te doen!

 

Hoi Melissa :D

 

Ik heb je een privé berichtje gestuurd!

Hey Rochella!

Leuk dat je reageert! Klopt ik heb me ook aangemeld voor de online groepen :) Ik sta op de wachtlijst en jij? 

Ik heb verschillende plantjes :) cactussen, begonia's , dracaena, pannenkoekplantje, vingerplant, hedera en meer :) 
Haha, de aloë vera hoef je niet veel water te geven dus dat scheelt :p

Ik wandel graag dichtbij de deur :) Loop zo de sallandse heuvelrug op. 

Waar woon jij ergens en wat vind jij leuk om te doen?

Bedankt voor je compliment!

En voor je berichtje ;) 


Aah, ja helaas is het erg druk en zijn er helaas wachtlijsten inderdaad! Ik heb me ook ingeschreven en sta ook op de wachtlijst, maar ik kreeg gister een berichtje dat het vrijdag gaat beginnen! :blush: Dus het kan ook opeens snel gaan met de online groepen! 

Ooh wat leuk, veel verschillende soorten! Lekker groen in huis, daar houd ik wel van :blush:

Haha, ja inderdaad :see_no_evil: Heb als housewarmings kado een palm gehad, ik hoop dat ie blijft leven tot het volgende bezoek van degene van wie we die hebben gekregen:joy::grimacing:

Ooh dat is wel lekker dat je zo die kant op kan trekken! Heerlijk, lekker de natuur in :ok_hand: Ik woon helaas niet in de buurt (Zuid-Holland). Een kennis van mij woont in Wierden en we zijn al een paar keer die kant op gegaan, echt een mooie omgeving daarzo! :thumbsup: 

Vind het altijd wel leuk om met de hond de bossen op te zoeken :innocent: Ik vind motor rijden echt geweldig om te doen, lekker op avontuur :thumbsup: Daarnaast game ik ook wel graag en schilder ik ook sporadisch.  Ben jij een beetje een crea bea? Ik zie dat je ook schrijft; waar schrijf je zoal over? 

Reputatie 3
Badge +1

Vrijdag al! Leuk :D Ik ben creatief met schrijven :) ik maak rauwe gedichten/quotes en korte tekstjes met inspiratie. Wat schilder je zoal? Haha, een palm hoef je ook niet zoveel water te geven :) Dat is inderdaad wel een eindje weg.. Jammer! Is afstand een probleem voor je? En toevallig dat die kennis in Wierden woont! Erg dichtbij ;)

 

Reputatie 5
Badge +7

Leuk dat je er bent Anouk!