Lotte 23 omgeving Santpoort zuid

  • 26 November 2021
  • 13 reacties
  • 206 × bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi allemaal,

ik ben Lotte, ik ben 23 jaar en woon in Santpoort Zuid. Op dit moment ben ik bezig met de master Biomedical technology and physics. Ik mijn vrije tijd doe ik graag karate, dit doe ik al sinds mijn achtste. Helaas mag ik op dit moment even geen karate doen omdat ik nog aan het revalideren ben van een knie operatie. Daarnaast vind ik het ook erg leuk om creatief bezig te zijn.

Ik woon nog thuis en heb twee zusjes waar ik het erg goed mee kan vinden. Naast hen heb ik alleen niet echt mensen waarmee ik dingen kan ondernemen. Daarom heb ik mij aangemeld bij join us en sinds een paar weken zit ik in een online groep. 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Welkom bij de community :)  

 

 

Reputatie 6
Badge +9

Welkom Lotte! :)

 

Die master klinkt erg interessant! Vind je het een leuke master?

Sterkte en succes nog met de revalidatie!

Wat voor dingen vind je het leukst om te doen als je creatief bezig bent?

Reputatie 7
Badge +12

Welkom, succes en sterkte met je revalidatie! 

Reputatie 3
Badge +2

Welkom Lotte! Leuk dat je ook bij de community aansluit 😁

 

Biomedical Technology and Physics klinkt als een heel erg gave studie, hopelijk bevalt het daar goed. En wat cool dat je je hebt aangesloten bij een online groep, ik wens je daar heel veel plezier! Mijn ervaring met de online groepen is altijd super positief geweest 😊

Ik ben ook wel erg benieuwd wat je graag doet wanneer je creatief bezig bent! En als je ooit wat maakt en het graag wilt delen, zeker even plaatsen in Arts & Crafts. Vinden we leuk!

Reputatie 2
Badge +1

Welkom Lotte! :)

 

Die master klinkt erg interessant! Vind je het een leuke master?

Sterkte en succes nog met de revalidatie!

Wat voor dingen vind je het leukst om te doen als je creatief bezig bent?

Hoi Melissa, 

ik het is inderdaad een interessante master. Ik heb dit jaar alleen geen vakken meer. Ik ben nu bezig tot de kerst met een stage die ik op de computer moet doen, dus die doe ik vooral thuis, dat vind ik nu wel een beetje saai. Na de kerst ga ik als het goed is aan een nieuwe stage beginnen in het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis. 

Ik vind verschillende dingen leuk om te doen als ik creatief bezig ben, ik heb altijd fases waar ik inzit. Ik vind het onder andere leuk om te tekenen en schilderen, maar ook om te borduren of breien. 

Welkom Lotte!

Fijn dat je deze community hebt gevonden! Het kan best lastig zijn om (vooral in deze gekke tijden) sociale contacten op te doen, maar op deze community zit je op het juiste adres! Er melden zich steeds meer jongeren aan :blush: .

Heel veel beterschap met je knie, ik hoop dat de revalidatie goed verloopt!  enne… veel plezier hier op de community! :wink:

Reputatie 5
Badge +7

Hoi Lotte, welkom! Leuk dat je er bent. 


Wat gaaf dat je karate doet, hele stoere sport! Veel beterschap met de revalidatie met je knie, ik hoop dat het goed verloopt. 

 

Veel plezier hier! 

Reputatie 6
Badge +9

Hoi Melissa, 

ik het is inderdaad een interessante master. Ik heb dit jaar alleen geen vakken meer. Ik ben nu bezig tot de kerst met een stage die ik op de computer moet doen, dus die doe ik vooral thuis, dat vind ik nu wel een beetje saai. Na de kerst ga ik als het goed is aan een nieuwe stage beginnen in het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis. 

Fijn dat je het interessant vindt! Wel jammer dat de stage nu vooral thuis is, is vast ook niet helemaal wat je je had voorgesteld denk ik :/ Snap goed dat dat saai is. Hopelijk mag (en kan) je bij je nieuwe stage wel gewoon fysiek daar aanwezig zijn voor je stage, in plaats van thuis achter de computer.

Ik vind verschillende dingen leuk om te doen als ik creatief bezig ben, ik heb altijd fases waar ik inzit. Ik vind het onder andere leuk om te tekenen en schilderen, maar ook om te borduren of breien. 

Jaa lekker varierend, leuk! Zijn er dan dingen die je vaak tekent of schildert, of eigenlijk maar net waar je zin in hebt? Wat voor dingen brei je dan vooral, leuke dingetjes of ook echt nuttige dingen zoals een sjaal of sokken of iets in die richting? 🙈

 

Reputatie 5
Badge +6

Heeyy, welkom!! Leuk dat je in Velsen woont! Ben je ook altijd te vinden op de Santpoortse feestweek? ;)

Ik kom zelf uit Velsen-Noord. Bij welke online groep zit je?

Reputatie 2
Badge +1

 

Jaa lekker varierend, leuk! Zijn er dan dingen die je vaak tekent of schildert, of eigenlijk maar net waar je zin in hebt? Wat voor dingen brei je dan vooral, leuke dingetjes of ook echt nuttige dingen zoals een sjaal of sokken of iets in die richting? 🙈

Ik heb niet echt specifieke dingen die ik schilder of teken, ik doe het ook niet heel vaak. Maar een paar maanden geleden heb ik een online cursus model schilderen gedaan. 

Ik heb tot nu toe een aantal truien gebreid, ik heb alleen ook al een tijd niet meer gebreid er bij de trui waar ik mee bezig was een paar steken waren gevallen dus dat moet ik eerst fixen voordat ik weer verder kan. 

 

Reputatie 2
Badge +1

Heeyy, welkom!! Leuk dat je in Velsen woont! Ben je ook altijd te vinden op de Santpoortse feestweek? ;)

Ik kom zelf uit Velsen-Noord. Bij welke online groep zit je?

Hey, ik ga eigenlijk nooit naar de feestweek, ik ging altijd alleen naar de kermis. Ik zit bij de nieuwste online groep voor Noord-West Nederland. 

Reputatie 5
Badge +6

Heeyy, welkom!! Leuk dat je in Velsen woont! Ben je ook altijd te vinden op de Santpoortse feestweek? ;)

Ik kom zelf uit Velsen-Noord. Bij welke online groep zit je?

 

Hey, ik ga eigenlijk nooit naar de feestweek, ik ging altijd alleen naar de kermis. Ik zit bij de nieuwste online groep voor Noord-West Nederland. 

Hahaha  ik bedoelde ook de kermis ;)

 

Ik ben zelf een ervaringsvrijwilliger bij Join-Us online en ik ben nu ook nog bezig met een groep Noord-West Nederland. Vind je het een beetje leuk tot nu toe? En wie is eigenlijk jullie online begeleider?

 

Reputatie 6
Badge +9

Ik heb niet echt specifieke dingen die ik schilder of teken, ik doe het ook niet heel vaak. Maar een paar maanden geleden heb ik een online cursus model schilderen gedaan. 

Ooh klinkt wel vet hoor zo'n cursus!

Ik heb tot nu toe een aantal truien gebreid, ik heb alleen ook al een tijd niet meer gebreid er bij de trui waar ik mee bezig was een paar steken waren gevallen dus dat moet ik eerst fixen voordat ik weer verder kan. 

 

Aaah nee, dat is zoo naar 😢 Wel chil dat je het zelf weer fixen kan 🙈 Maar die truien die je af hebt zitten vast wel lekker warm, of niet?