Luca 23 omgeving t'gooi

  • 24 November 2021
  • 10 reacties
  • 171 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hallo allemaal ik ben luca en ben pas 23 daarbij ben ik van Italiaanse en Duitse afkomst maar ik ben geboren In Nederland ik woon in T’gooi. Mijn hobby’s zijn fitnessen dat doe ik veel. Reizen ben ik erg dol op en ook best wel van moderne dingen. Ik heb tijdje gelden nog aan Join us online meegedaan dat vond ik wel leuk maar ook wel een beetje saai. Reden waarom is omdat je de andere deelnemers niet vaak persoonlijk ziet. Ik vind het leuker ook als ik mensen persoonlijk zie. Ik heb helaas nog geen rijbewijs ik ben ermee bezig. Maar ik sta ook wel in voor een praatje 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Heeyy, Welkom!! :grinning:

Reputatie 7
Badge +12

Welkom! Jammer dat je Joinus online, niet helemaal je ding vond. Heb je dit aangegeven aan je begeleider toen der tijd? 

Hoi Luca welkom, als je tips wilt voor het praktijkexamen auto kan ik je misschien op weg helpen… heb het kort geleden ook gedaan

Reputatie 4
Badge +7

Welkom, wel ligt leuk een keer te kletsen

Welkom Luca!

 

Waar ben je allemaal al geweest met reizen en waar zou je graag nog naartoe gaan? 

Reputatie 2
Badge +3

Welkom! Jammer dat je Joinus online, niet helemaal je ding vond. Heb je dit aangegeven aan je begeleider toen der tijd? 

Aan het einde wel ja 

Reputatie 2
Badge +3

Welkom, wel ligt leuk een keer te kletsen

Hallo. Ja is goed 

 

Reputatie 2
Badge +3

Welkom Luca!

 

Waar ben je allemaal al geweest met reizen en waar zou je graag nog naartoe gaan? 

Ik ben in veel landen in Europa geweest. Maar ik zou graag naar Amerika of Dubai heen willen gaan. Mijn vader was nog Recentelijk in Dubai voor zijn werk 

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Luca welkom, als je tips wilt voor het praktijkexamen auto kan ik je misschien op weg helpen… heb het kort geleden ook gedaan

Kan ook wel. Maar ik moet mijn theorie nog volgen 

Welkom Luca!

 

Waar ben je allemaal al geweest met reizen en waar zou je graag nog naartoe gaan? 

Ik ben in veel landen in Europa geweest. Maar ik zou graag naar Amerika of Dubai heen willen gaan. Mijn vader was nog Recentelijk in Dubai voor zijn werk 

Cool, waarom Amerika? Ik heb dezelfde droom, de natuur daar is echt wild gewoon. In nederland is zo weinig aan natuur :cry: Voor je theorie examen raad ik sterk het Vekabest pakket aan. Gewoon goede kwaliteit. Voor die gevaarherkenning onzin is het veel oefenen, logisch nadenken maar vooral ook patroon herkenning… als je alert ben dan herken je vaak direct aan de situatie wat ze dus gaan vragen. Zo wordt het simpeler om het antwoord te bedenken