Quinty 21 uit Amersfoort

  • 24 November 2021
  • 11 reacties
  • 453 × bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Hey hey allen,

Hoe is het met jullie? Mijn naam is Quinty, 20 jaartjes oud of jong! Is hoe je het bekijkt. 

Ik woon lekker op mezelf! Ongeveer 10km van Amersfoort! Helaas, mag ik waar ik nu woon geen huisdieren… =-( Maar ik kom 4 dagen in de week op een manage waar +/- 50 paarden zijn dus werk veel met dieren. Verder hou ik van piano, gitaar en zingen. Ook haak ik graag, er zit veel creatieve tijd in mij. Op moment ben ik ook nog bezig met een geheim projectje!

 ik doe niet mee met de loterij haha maar stel dat ik het win dan geef ik het weg aan de gene die het, het hardste nodig hebben omdat ik geloof dat je leven niet in geld of spullen is uit te drukken. Het gewoon leven en kleine dingen waarderen daar heb je veel meer aan dan 1 miljoen op je bankrekening.

Ook ben in geïnterneerd in Tiny houses en ‘van’ life ( weet het nl woord het niet voor ) Lijkt mij heel erg leuk om bijde te bouwen.

Quinty


11 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Heey Quinty! Leuk dat je hebt aangemeld op de online community!:grinning: Leuk dat je zo bezig bent met de paarden! Maar 50 paarden op 1 manege?!:open_mouth:  Vind ik best veel haha:sweat_smile: Veel plezier hier :smiley:

Reputatie 6
Badge +9

Welkom Quinty! Rij je zelf ook paard of verzorg je ze alleen?

Reputatie 6
Badge +9

Hee hee welkom! :)

Welkom Quinty!

Zo hey, 50 paarden dat is een hoooop werk! 

Reputatie 7
Badge +10

Welkom Quinty! Rij je zelf ook paard of verzorg je ze alleen?

Hee

ja ik rij zelf ook paard niet heel erg lang in mei 2 jaar! inmiddels kan ik draven en beetje galopperen op rustige paarden maar is nog steeds heel ingewikkeld! Haha

 

Reputatie 7
Badge +10

Welkom Quinty!

Zo hey, 50 paarden dat is een hoooop werk! 

Ja klopt. Vooral als ze binnen staan en er gevoerd moet worden willen ze allemaal tegelijk! Haha De leider van de kudde moet als eerster want anders trapt hij zijn stal deur door! hahaha 

De hoefsmid is ook altijd heel erg lang bezig. Soms dagen hangt er vanaf welke paarden gedaan moeten worden en of ze rustig stil staan. Als ze stil staan gaat het natuurlijk wat sneller =-)

 

Reputatie 7
Badge +10

Heey Quinty! Leuk dat je hebt aangemeld op de online community!:grinning: Leuk dat je zo bezig bent met de paarden! Maar 50 paarden op 1 manege?!:open_mouth:  Vind ik best veel haha:sweat_smile: Veel plezier hier :smiley:

Jaaaaa dat is zeker veel 

Reputatie 7
Badge +10

Hee hee welkom! :)

Heeeee jij ook welkom 

Reputatie 1
Badge

Hey Quinty, 

Leuk te lezen dat je interesse hebt in tiny houses. Ik heb eens een dag als vrijwilliger geholpen bij het promototen van een tiny house. Er zijn sindsdien aardig wat projecten opgestart, maar naar mijn idee gaat het realiseren aardig traag. Heb jij hier nog eens wat over gehoord? 

Ik woon op mezelf dichtbij Utrecht. Heb jij nog leuke wandel plekjes?

Groet,

Max

Reputatie 7
Badge +10

Hee Max 

 

wat leukkk. Ja loopt idd heel traag allemaal =~{

Reputatie 1
Badge

Hoi! Ik ben hier nieuw en woon in Amersfoort, ben zelf 18 jaar. Ik hou ontzettend veel van paarden, vooral van kleine pony’s, gelukkig heb ik er zelf eentje waar ik vaak naartoe kan! Wat leuk dat je ook van paarden houd! Rij je al die dagen op de manege of werk je daar ook?

Reageer