Verhaal schrijven met telkens 1 woord

  • 12 May 2022
  • 51 reacties
  • 484 × bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Assistent Community Manager
  • 711 reacties

Heyy heeyy,

 

De meeste hebben mijn topics vast al eens voorbij zien komen, zo niet check dan vooral even;

Hoe oud is de persoon boven je

&

Tellen van 1 tot 1000

 

Meestal zijn ze erg gemakkelijk en kan iedereen er aan bijdragen. Ook vandaag dus, we gaan met z'n allen een verhaal schrijven door er telkens maar één woord aan toe te voegen. 

 

Ik zal beginnen met het eerste woord, het woord waar we mee beginnen is:

Hallo

 

​De bedoeling is dat je je eigen woord, plakt achter de eerder geschreven tekst.

 

Houdt het netjes en geschikt voor alle leeftijden, ongewenste reacties worden verwijderd. 


51 reacties

Badge

Hallo, ik

Reputatie 5
Badge +9

Hallo, ik ben

Reputatie 7
Badge +12

Hallo, ik ben een

Reputatie 5
Badge +6

Hallo, ik ben een miezerig

Reputatie 4
Badge +8

Hallo ik ben een miezerig Weer

Reputatie 7
Badge +12

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje

Reputatie 4
Badge +8

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar 

Reputatie 5
Badge +9

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar

Reputatie 7
Badge +12

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook

Reputatie 5
Badge +6

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel

Reputatie 5
Badge +6

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk 

Reputatie 5
Badge +10

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en

Reputatie 5
Badge +9

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig

Badge +9

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag

Reputatie 6
Badge +9

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben

Reputatie 5
Badge +7

Haay, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom.  

Reputatie 5
Badge +9

Haay, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik

Reputatie 7
Badge +12

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga

 

Bepaalde woorden zijn hersteld, probeer het origineel van bovenstaande reacties aan te houden.

Reputatie 5
Badge +6

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar

Reputatie 4
Badge +6

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar

Reputatie 7
Badge +12

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een

Reputatie 6
Badge +6

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een speeltuin

Reputatie 4
Badge +5

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een speeltuin om

Reputatie 6
Badge +6

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een speeltuin om sap

Reputatie 4
Badge +5

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit

Reageer