Heyhoi! Ik ben Valerie, een vrouw van 19 jaar. In juni word ik 20! Ik ben hier lid geworden om mijn vriendenkring uit te breiden, om met mensen samen te gamen, en samen te chatten. Ik vind het leuk om op mijn ps4 te gamen, en ik gebruik discord! Slapen vind ik ook super fijn haha, hopelijk tot snel!
Hey Valarie:)
Van harte welkom :)
Welke games speel je allemaal?
Heb je de join us discord al gezien?
Hey valerie, welke stad woon je zo n beetje, zelf woon ik in leiden, im ben een paar weken geleden 20 geworden
Dankjewel!
ik speel vooral rocket league
ik zit al in de discord :)
Hey valerie, welke stad woon je zo n beetje, zelf woon ik in leiden, im ben een paar weken geleden 20 geworden
Ik woon in Zwijndrecht!
Dankjewel!
Tof rocket league heb ik ook een tijdje gespeeld. Als je eens samen wil game mag je altijd een berichtje sturen
Dankjewel!
Tof rocket league heb ik ook een tijdje gespeeld. Als je eens samen wil game mag je altijd een berichtje sturen
Lijkt me super leuk! Ik stuur je wel even een prive berichtje op discord :)
hii val! toevallig woon je vlakbij waar ik woon :) ik game ook wel maar dan op pc. Als je wil kunnen we contact leggen op discord? Ben ik vrij actief op. Heb je nog meer hobby's naast games? :))
hii val! toevallig woon je vlakbij waar ik woon :) ik game ook wel maar dan op pc. Als je wil kunnen we contact leggen op discord? Ben ik vrij actief op. Heb je nog meer hobby's naast games? :))
Hey! Oh dat is super leuk!! Ik game op de ps4. Ik zal je een prive bericht sturen met mijn discord user en tag. Ik ben ook vrij actief op discord. Ik heb naast gamen (nog) geen andere hobby’s.
groetjes!! :)
Heyhoi! Ik ben Valerie, een vrouw van 19 jaar. In juni word ik 20! Ik ben hier lid geworden om mijn vriendenkring uit te breiden, om met mensen samen te gamen, en samen te chatten. Ik vind het leuk om op mijn ps4 te gamen, en ik gebruik discord! Slapen vind ik ook super fijn haha, hopelijk tot snel!
Reageer
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Voer je gebruikersnaam of e-mailadres in, dat sturen wij je een mail met instructies voor het herstellen van je account.