Tycho, 21, omgeving Amersfoort

  • 7 December 2022
  • 5 reacties
  • 191 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

 

Mijn naam is Tycho, ik ben 21 jaar en woon in de omgeving van Amersfoort. Ik heb nooit echt een vriendengroep gehad, hooguit één heel goede vriend. Hoewel ik nu een opleiding doe voel ik me zelfs in de klas best wel eenzaam. Ik wist echt niet meer waar ik nog nieuwe mensen kon ontmoeten, dus ben ik hier terecht gekomen. Hopelijk kan ik hier wat leuke, interessante en gezellige mensen ontmoeten!
 

Als hobby’s houd ik me graag bezig met verschillende talen uit Midden- en Oost-Europa, maar zo af en toe is het ook wel eens lekker om even te gamen. Verder vind ik het fijn om buiten de deur te zijn (vooral in de winter als het lekker koud is, hahah) en gewoon met mensen kletsen over van alles en nog wat!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hee,

welkom op de join us community! Ik kom ook uit omgeving Amersfoort, toevallig is er een join us locatie in Amersfoort heb je dat al gezien? Helaas is het nu vol maar in januari kijken naar de nieuwe aanmeldingen. Of is dat niks voor jou? 
 

vervelend dat je, je alleen voelt. =( ik hoop dat je snel contact kan hebben met mensen van de community. Zelf heb ik het een beetje druk maar ben wel veel actief op de community en discord 😇

Ik had het gezien ja, dat er in Amersfoort een locatie is! Ik had alleen via de website begrepen dat je je alleen kunt aanmelden als je uit de gemeente Amersfoort komt, en ik woon niet in Amersfoort, helaas. Vandaar dat ik hier ben gaan kijken, en ook toegang tot de Discordserver heb aangevraagd :)

Reputatie 3
Badge +4

hey hey, wat voor games vind je leuk? en welke opleiding doe JE?

Welke talen spreek je? Heb je ook een aantal van deze landen bezocht, of wil je dat graag?

Reputatie 2
Badge +4

Ik had het gezien ja, dat er in Amersfoort een locatie is! Ik had alleen via de website begrepen dat je je alleen kunt aanmelden als je uit de gemeente Amersfoort komt, en ik woon niet in Amersfoort, helaas. Vandaar dat ik hier ben gaan kijken, en ook toegang tot de Discordserver heb aangevraagd :)

Ik zit ook bij de groep terwijl ik uit Ermelo kom, dus daar zijn wel mogelijkheden voor. Alleen zit de groep nu inderdaad vol, maar volgensmij was er een plan om een nieuwe groep te beginnen ofzo? Ik zou gewoon aanmelden als het je leuk lijkt.

Los daarvan, ik kom dus ook uit de omgeving Amersfoort, en lijkt me zeker leuk om een keertje af te spreken:).