Tim 29 omgeving Utrecht

  • 2 January 2023
  • 6 reacties
  • 169 × bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hallo allemaal,

 

Ik zag dat er al meerdere mensen in dit topic zich hadden voorgesteld, dus laat ik me ook even voorstellen:

 

Ik ben Tim, 29 jaar en woon in Utrecht. Ik heb me voor deze community aangemeld omdat het me leuk leek om wat mensen te ontmoeten. 

 

Door mijn autisme heb ik altijd wel een eenzaam leven gehad. Dit heeft o.a. mijn schooltijd en studententijd lastig gemaakt. Echter heb ik afgelopen hard gewerkt aan mijn sociale vaardigheden en ben ik nieuwe hobby's gaan zoeken om uit mijn eenzaamheid te komen. Ik merk echter dat ik het nog steeds lastig vind om leuke mensen te ontmoeten met wie ik ook regelmatig om kan gaan, ik kom ze nog steeds te weinig tegen in mijn leven. Dus dit platform leek me een leuke aanvulling. Komende dagen zal ik rondkijken wat dit platform verder te bieden heeft, ik ben erg benieuwd wat dit allemaal voor me kan betekenen.

 

Nog even mijn hobby's: klimmen, motorrijden, reizen en gewoon gezellig afspreken.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Tim :) 

 

Welkom :) welke reizen heb je allemaal al gemaakt ? en waar zou je nog eens naar toe willen gaan?

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 
Ik ben inderdaad ook best nieuwsgierig naar welke reizen je hebt gemaakt en wat je nog van plan bent. 

Reputatie 3
Badge +3

Heey dank jullie wel! Ik ben onder andere naar Schotland, Barcelona, Istanbul, Lissabon, Rome en Nice/Monaco geweest. Voor dit jaar staat Parijs in de planning met mijn vriendin. Verder staan Tokio en Brazilië(Rio de Janeiro, Amazone) op mijn bucketlist.

Reputatie 4
Badge +8

Heey ik ben amber 23 uit utrecht als je wilt kletsen mag je mij een prive berichtje sturen 

Reputatie 6
Badge +8

@Jackrabbit wat een toffe locaties! Wat is het beste verhaal wat je bijgebleven is?

Reputatie 3
Badge +3

@Naoomi Dankjewel! Je bedoelt het beste verhaal van mijn vakanties?