Stijn 21 omgeving Utrecht.

  • 6 December 2022
  • 4 reacties
  • 170 × bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hey lieve mensen!

Ik zat zo te googlen en was op zoek naar een community die leeftijdsgenoten tot elkaar brengt.
En dacht nooit gejoined, is nooit gejoined. 

Ik dacht ik stel me eens voor, en wie weet dat er iemand ook een hobby of interesse deelt. En voor vragen kan je me ook altijd een pb sturen. (idk of dat kan uberhaupt)

Ik ben Stijn, 21 jaar en woonachtig in de omgeving van Utrecht.
Ik vind muziek het mooiste wat er is. Het brengt ieder bij elkaar en deelt emoties. Vanaf dat ik in de buik zit kan ik al zingen (mijn moeder hoorde me meezingen terwijl ik in de buik zat). Mijn voorkeur qua zingen gaat vooral naar klassiek. Maar ook pop, jazz etc vindt ik leuk!
Ik heb op grote podia's mogen staan waaronder Het Concertgebouw van A'dam en De Doelen in R’dam. Met als muziek: Mattheus Passion van Bach of The Lord of The Rings.

Andere hobby's zijn: tekenen, fietsen en tafeltennis.

Ik ben een oprecht loyaal ingesteld persoon. Ben vaak enthousiast en heb de beste humor in huis. 

Met lieve groet,
S


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Welkom Stijn, leuk dat je je zo uitgebreid voorstelt. Ik zag dat je de Discord ook al had gevonden, tof! 

Reputatie 5
Badge +7

Heee, welkombij JoinUs! Wat zijn jouw favoriete artiesten? Aan wie moet ik dan denken? :)) 

Reputatie 3
Badge +4

Heee, welkombij JoinUs! Wat zijn jouw favoriete artiesten? Aan wie moet ik dan denken? :)) 


Bedankt! 
Mijn favoriete artiesten zijn: Tom Misch, Masego, FKJ, Bonobo en Tom Rosenthal.

 

En componisten: Johannes Sebastiaan Bach, Mahler en Beethoven.

 

En die van jou?

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! Leuk dat je de stap hebt gezet om jezelf voor te stellen!